## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Valerie

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met je nieuwe valkje.

Wat vervelend die paniek zeg. Ik probeer ook mee te denken, maar heb geen flauw idee.
Ze hebben licht, dus kunnen voldoende zien.
Nou schrikken ze 's nachts bij een schemerlamp wel snellen, dan overdag met vol licht.
Maar toch. Iets klopt er niet, maar wat. Joop valt toch niet 's nachts al slapend van zijn stok. Dat lijkt me stug.
Ik hoop toch dat je de oorzaak kan vinden en ook meteen een oplossing. Dit is toch niet leuk meer. Sterkte!



Annelies

Hoi CAroline

Ook ik ben aan het eten maken maar kom je toch even snel feliciteren.

Meid wat een beauty zeg je lutinootje. :-*

Jeetje hoe kom je hier nou weer bij   ;D ik heb je er nooit over gehoord dat dat een wens van je was.

Wat een elende zeg die paniek steeds, je zou eigenlijk een video camera aan moeten kunnen zetten om te kijken wat er nu eigenlijk gebeurt.  :'( ik vind het altijd zo zielig voor de valkjes als het gebeurt.

Nou ik ga weer uitkijken naar je kweek verslag  ;)

Tot straks.

Liefs Annelies


Caroline



Dank je Valerie, voor het meedenken. Ik denk inderdaad ook niet dat JOOP! 's nachts van zijn stok valt.

Annelies, jij ook bedankt.

En een bleekmasker lutinootje was eerder een droom dan een wens .... enkele jaren geleden zag ik er eentje voor het eerst bij Marlies in haar dagboekje, hij leek op 2 andere geliefde mutaties van me, een opaline lutino geelwang en een opaline cin. bronze-fallow geelwang (net als Cartier) maar dan toch weer heel anders .... deze laatste 2 hebben echt felgeel, de bleekmasker, de naam zegt het al, is alles gebleekt, dus een zachtgeel koppetje en zacht oranje wangetjes.  ;)

Ik stond toen al bij div. kwekers op de lijst voor of een opaline lutino geelwang of een opaline cin. bronze-fallow geelwang (net als Cartier), dit is inmiddels een Cartier geworden. Uiteraard heb ik ook even rond gekeken voor een lutino bleekmasker .... toen nog héééél erg zeldzaam en er hing een prijskaartje aan van enkele honderden €€  :o

Hij stond dus niet op mijn lijstje, ik droomde er alleen maar van en was regelmatig in het boekje  van Marlies te vinden om te kwijlen.  :P ;D 8)

En nu .... laten we maar zeggen dat ik een mega bofkont ben.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Ben ik nog even snel terug, ik heb net even gekeken naar Armani en meteen even wat foto's gemaakt van zijn stompje.  :o


Vanaf de onderkant gezien .... de wond is duidelijk droog maar er kleven wel allemaal veertjes aan.  :-\ Ik laat het maar zo.


Vanaf de bovenkant gezien .... het stompje.  :o


Over de hele lengte zitten dus normaal slagpennen van een 10 cm. nu helemaal niks meer, gewoon blote huid.  :-\

Armani is niet supertam .... hij had niet zo'n zin in poseren .... hij pakte mijn duim vast en liet deze niet meer los, stond ik met een valkje in mijn ene hand en een camera in de andere.


Auuuuuuw!!!!  :'(



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sharon

Oooh, Caroline toch!  :o :o

Hij heeft je goed te pakken gehad zeg, jemig... Dat zal idd echt pijn doen ja  :-\

Wat ziet dat er erg uit zeg! Echt super zielig vind ik het voor hem  :'( :'( :'( Ik hoop echt dat ze snel weer aangroeien!  :-*

Meid, ik vind het echt super voor je dat je nu eindelijk toch het valkje krijgt waarvan je alleen maar droomde! Je verdient het dubbel en dwars!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*Manon*

Gefeliciteerd Caroline met die prachtige schoonheid.
Wat een mooierd zeg en wat krijgt ze een mooie naam!
Prachtig gewoon!
Wel vervelend dat je steeds zoveel paniek in de kooi hebt  :-\

Groetjes Manon

Rob S

Zow he, dat is niet mis met die paniek bij jou! Wel vreemd dat alleen in de kweekkamer gebeurt, en er in de woonkamer nooit wat aan de hand is. En tegen die bijtgrage niet tame valkjes heb ik altijd een handschoen aan 8) ;)

Anke

Hoi Caroline,
Arme Armani :'(
En arme jij... hij heeft je flink gebeten :(

Tja die paniek.....
Ook hier gebeurt het regelmatig.
Er branden verschillende nachtlampjes, maar als er 1 begint met fladderen... dan is er geen houden meer aan.
Ik slaap vlak naast de woonkamer en als ik paniek hoor dan zwelt het gefladder in een paar seconden aan. Het klinkt net als een soort domino effect.


Ik denk niet zozeer dat het met donker te maken heeft, alswel
dat de valkjes waarschijnlijk meer van elkaar schrikken als ze in diepe slaap zijn. Overdag dutten ze maar wat.
Neem nou jezelf als je diep slaapt en en je schrikt wakker van iets, je hart zit dan in je keel....

Ik hoop dat Armani vlug weer opknapt.
Groetjes Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

Yak, wat een enge foto's en wat een flinke knauw-auw-auw!

Sterkte!

Caroline

Citaat van: Rob S op  4 oktober 2008, 19:23:26
Zow he, dat is niet mis met die paniek bij jou! Wel vreemd dat alleen in de kweekkamer gebeurt, en er in de woonkamer nooit wat aan de hand is. En tegen die bijtgrage niet tame valkjes heb ik altijd een handschoen aan 8) ;)


Andersom Rob, de kweekkamer is het nog nooit gebeurt, het is juist steeds in de huiskamer.  :-\

En handschoenen .... ik heb ze hier ook klaar liggen voor de kwekende valkjes in blok maar Armani kan ik normaal redelijk pakken alleen vandaag, mogelijk ook door de pijn vond hij het even niet fijn. Het gekke was, hij liet echt niet los .... ik zag het blauwer kleuren.  :o

Ik kon hem niet los laten, onze Jack Russell stond naast me en Armani aan beide kanten zo'n stompje, dus vliegen kan hij helemaal niet.  :-\ Ik moest dus eerste mijn camera ergens neer leggen en vervolgens zijn bekkie losmaken.  >:(

Nu is het ergste alweer achter de rug, alleen 2 kleine gaatjes, heb tegen infectie even Betadine erop gedaan. Armani zit lekker te slapen, keurig op 1 pootje. En de pijn valt ook nog mee, hij was net zijn poppetje aan het versieren.  ;D ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♥Debby♥

ach jemig.. weer paniek..  en je bent flink te pakken genomen zeg.. hopen dat het niet gaat ontsteken ofzo..

Sterkte!



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Randy

hej caroline 8)

alllereerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst 8)

ennuh wel  :censuur, dat het weer gebeurt is zeg.....
dat is egt gissen waar het door kan komen.. :-\

bij mij gebeurde dat vroeger wel is toen ik nog 2 tamme binnen had zitten, daar deed ik gordijn dicht en snachts verloor er eentje wel is ze evenwicht en als ze dan genoeg zien dan kunnen ze weer op stokje klimmen, als het dus TE
donker is schieten ze in de stress......
(daarna dus gordijn snachts open en was er niks aan de hand)
maar nu ik dit typ bedenk ik me dat je een lampje aan hebt... :-X

kan ook door je honden komen, als die snachts wat gaan drinken dat die valken die honden in het donker niet herkennen ofsow....

nou in ieder geval, veel sterkte ermee en hoop dat je oplossing vind!

Groetjes Randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Wat  :censuur dat er opnieuw paniek was in de kooi.
Arme Armani.
En jij ook. Armani heeft je flink te pakken gehad :o :-X
Ik hoop dat Armani snel weer helemaal de oude is.

Je je mooie meisjes die komen echt geweldig.
Ik vind de namen Jil en Anïas ook super namen.

Nu nog je droomventje voor Cartier vinden :P

Knuffel van je valkjes hier :)

Dierenfreackske

Hoi Caroline , whow , meiss , dat moet inderdaad geen deugd gedaan hebben toen hij je te pakken had ! Ach , wat sneu van je valkje zijn wond maar als het opgedroogd was heb je gelijk dat je er niet te veel aan bepampeld he !
Fijn dat je droom uitkomt ! Ik ben echt super superblij voor je ! Grtjs Ann



Valerie

Hoi Caroline,

Als je de haal Daisy over m'n hele duimmuis ziet (heeft weer een salto gemaakt), voel je je duim al niet meer. Zat er behoorlijk diep in.
Maar zo'n snavel kan ook best pijn doen.  :-X