## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

Sjooooo onder het genot van een paar senseootjes even wat gebladerd door jou boekje, ik heb een hoop gemist zeg :-\.. Dat filmpje van Tommy wauw en wat een mooi ding :-*.. Heeerlijk om weer in jou boekje te snuffelen

Liefs Syl

p.s Timo ons geelwang kereltje is als een blok voor Kinky gevallen, sinds Evi is herplaatst.. Timo wilde ik ook herplaatsen maar blijft lekker bij ons wonen, we zijn helemaal blij voor Kinky.. ;D

Caroline

Dank je, Kim en Syl.  :-*

Wat gaaf, Kinky eindelijk weer een kereltje voor zichzelf .... ze heeft een goeie smaak.  :P

En ja, mijn Tommy .... hij was zo heerlijk in het water bezig, zijn eerste badje, nog helemaal het water aan het ontdekken. Ik zat er in mijn eentje van te genieten tot ik ineens mijn camera op het tafeltje zag liggen .... gelukkig was hij zo in zijn spel bezig dat hij lekker doorging en kon ik het mooi op de film zetten.  :D

Ik ga gauw!! Jasper zijn feestje op de Franciscusschool .... gisteren vierde hij zijn verjaardag op de reguliere school waar we tegelijk zijn afscheid "vierde".  ;)

Ed moest gisteren op het allerlaatste moment zijn snipperdag inleveren omdat er een collega onverwacht geopereerd moest worden.  :-\ Hij moest nu gaan werken van half 2 tot half 12 gisterenavond. Toen was het natuurlijk geen optie meer om Jasper zijn verjaardag voor vrienden en familie nog door te laten gaan. Dit hebben we nu verschoven naar vanmiddag, na schooltijd.  ;)

PS. Syl, ik vind het ook leuk jou weer in mijn boekje te zien rondneuzen.  :)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Inderdaad een leuk filmpje !!  ;D

Jasper een woensdag 6 jaar geworden ??
Alsnog gefeliciteeeeeerd !!  :-*

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Hey Caroline,

Wat een heerlijk filmpje van Tommy zo heerlijk spelend in het waterbakje. Schitterend om te zien  :-* :-* :-*

Enne... nog gefeliciteerd met Jaspers verjaardag en veel plezier vanmiddag  :)

Groetjes,
Monky

Kaatje

Hoi Caroline,

Een beetje laat, maar niet minder gemeend. Alsnog van harte met je grote jongen Jasper! Jeetje alweer 6 jaar, wat gaat de tijd toch hard!

En Tommy is een plaatje, heb ook erg genoten van het filmpje in het water/voerbakje .... lekker zo met zijn koppie schudden en zichtbaar genieten.

Fijne vakantie voor jou, Ed, en de kinderen!

:-*

Ida

Hi Caroline,

Wat een heerlijke update met foto's was het weer, mooie geelwangetjes en Joop Juicy Nina en Vlinder zijn ook schatjes.
Leuk om ze weer eens te zien  ;D
De E-tjes gaan hard zeg, ze worden mooi.
En je filmpje van Tommy, om te  :-* een heerlijke manneke heb je erbij .

Nog gefeliciteerd met Jaspers verjaardag, gaat snel he, alweer 6 jaar  ;D

Met je kereltje Rico gaat het prima - is een paar staartveren kwijt door een ongelukje maar die groeien wel weer aan  ;)
Zit nu rustig bij me te poetsen en om kroeltjes te vragen.

Hele fijne vakantie en geniet van alles !
groetjesssssssss

Rianne

Je hebt een hele mooie verzameling valkjes zitten, je laatste aanwinst is toch ook weer een prachtig vogeltje :)
Ik was benieuwd wat je besloten hebt voor Diegah, wel of niet kweken? Of ben je er zelf ook nog niet uit?

Paula

Nog van Harte Gefeliciteerd met Jasper!

Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

TheaV

Dino en  wij komen  weer ff een  fijn  kroel-weekend wensen.....
Filmpje in mijn boekje, Dino de sloper in actie)

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

amazingleeuwtje

Hoi Caroline ik zal eens proberen de prille liefde tussen Timo en Kinky te filmen, want Kinky laat Timo hard werken hiervoor hoor ;).. Ze neemt duidelijk niet de eerste de beste erg leuk om te zien..

Lieve groetjes uit een zonnig Moordrecht..

Fijn weekend :-*

♪ Marlies

Ohh, weer te laat. :-\

Maar alsnog van harte gefeliciteerd met Jasper. :-*

Sally

Had ik al gezegd wat voor n knapperd Tommy is?  ???
Bij deze: Wat n lekker ding is Tommy zeg!  ;D
Ik hoop dat Naomi als n blok voor hem gaat vallen.
Spannend.  :D

Ik heb weer genoten van al je foto's!

Wat groeien de kleintjes toch goed alweer!

Groetjes en een kroeltje van Indy  :-*

smiley

Hallo Caroline

Ben een tijdje niet in je boekje geweest en heb daardoor duidelijk een hoop gemist  :o ::)
Inmiddels is je zoon jarig geweest  ::) nog gefeliciteerd met je lieve mannetje.
En is er een nieuw valkje bij gekomen ,en wat voor 1 ....
Wat een schoonheid is dit ventje zeg!!! is niet raar dat iedereen verliefd is op Tommy :-* :-* ik sluit mij daar dan ook bij aan .
Ben ook helemaal weg van hem  :P :P dat valkenvirus ook  ;D ;D ;D

Groetjes conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Kaatje

Fijn weekend en fijne vakantie met de kinderen  :-* :-*

Caroline

Oproepje!!

Marleen, wil ej even je inbox leegmaken want ik kan je persoonlijk berichtje niet beantwoorden, je inbox is vol.  ::)

Je mag me anders ook een berichtje sturen met je emailadres, antwoord ik je via een mail.  ;)

Groetjes en een knuffie van .... Enjoy.  :-*

Iedereen bedankt voor de berichtjes, ik ben even wat minder actief, mede door de vakantie van mijn kindertjes natuurlijk.  :)

Ik beloof snel iedereen te beantwoorden en foto's te maken en plaatsen van het E-nestje. Zoals het er nu uit ziet zijn ze allemaal voorzien van een fijn adresje.  :D

Even een kleine update over Tommy.

Vanmorgen heb ik de knoop doorgehakt en hem geen pap gegeven. Hij vond dit niet leuk en elke keer als hij me ziet vandaag begint hij flink te bedelen tegen me - wel op een lieve manier hoor, geen luid gekrijs om een hap vreten - gewoon lief piepend ....  :-*

Net heb ik hem gewogen en hij woog keurig 87 gram, dit is net zo zwaar als gisterenavond alleen toen had hij 's morgens nog 10 ml. pap gehad en vandaag dus niet. Dit betekend dus dat Tommy zichzelf goed de hele dag op gewicht kan houden.

En dan te bedenken dat hij 80 gram woog toen ik met hem thuis kwam.  ::)

Ik denk nog een paar avondjes een spuitje pap en Tommy is zelfstandig. Hij krijgt inmiddels geen trosgierst meer, alleen nog grasparkieten - en valkparkietenzaadjes.  ;)

Verder is het een ongelofelijke lieverd en uiteraard supermooi!!  :D Ik ben nog steeds waanzinnig blij met hem.  8)

Een fijne zondag,  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.