## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

sabine

Paula

Fijn dat alles zo lekker gaat! Geweldig.

Bij de naam Doris moet ik denken aan Doris Day. Zij heeft ook een liedje gezongen over 'Daisies'. (Misschien ook een idee voor een D-naam, Daisie).

Enneh, niet mijn kereltje uitschelden he! Denk erom!!  ;)
Hij ziet er wel goed uit hoor. Nog even en dan zijn zijn kuifje en veertjes op de rug helemaal terug. Wat wordt het toch een knapperd.
Mijn dochter vroeg vandaag: zeg mam, wanneer komt Chicco nou? Duurt het nog lang?
Hopelijk lukt het morgen wel om nog een paar duidelijke foto's te maken.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

bobbie

amazingleeuwtje

Heeeerlijke foto's weer Caroline en wat een dikke papzak zeg met der 113 gram :o ;) :-*..

Leuk om te lezen dat Jasper het zo naar zijn zin heeft en inderdaad helemaal geweldig dat ze zulk mooi weer hebben...

Liefs Syl

Caroline

Hoi hoi!!!!

Ik heb na gisterenavond niks meer gehoord over Jasper dus dat betekend dat alles goed gaat met hem.  :)

Met mama .... die mist hem verschrikkelijk en die is blij dat ze hem morgenochtend weer mag gaan halen.  :D

Morgen om half 11 worden alle papa's en mama's - die kunnen natuurlijk - verwacht op het adres waar ze 4 dagen hebben vertoefd. We krijgen dan koffie, thee en cake en een rondleiding van het hele complex zodat we makkelijker met onze kinderen erover kunnen praten.  ;)

Daarna mogen we ze inclusief hun bagage mee nemen en begint hun 2 weken meivakantie.  8)

====

Foto's heb ik helaas niet meer kunnen maken vandaag .... vanmiddag kwam Manon Nikki halen de rest van de dag stond in het kader van de thuisblijvende kids, lekker wezen eten bij de Maccie Donald (zij mochten kiezen) en hun sporten en vanmorgen stond mijn hoofd er even niet naar .... de oudste zus van mijn moeder - mijn tante dus - is vannacht overleden ....  :'(

====

Als ik me even bij onze Jasper weg kan trekken  ;) probeer ik het morgen nog een keertje.  :)

Nu ga ik naar mijn bedje.  8) Is het lekker snel donderdag.  :P

Oh en als laatste nog even nieuws over de jongen ....

* Doris is al gegroeid, wordt lekker warm gehouden en goed gevoerd maar ik had ook niet anders verwacht, Pablo & Coco zijn een ervaren en geweldig koppel.  :D

* Chicco heeft vandaag maar 1 x pap gehad en dat ging prima.  :D

* Cairo weet al precies dat ik degene ben van wie ze eten krijgen.  8)

* Chucky is inmiddels ook helemaal gewend in de grote lummelkooi.  ;)

* Indy is vandaag ook verhuisd, pa en ma hebben het wel gehad en gaven niks meer te eten. Ik heb het blok weggehaald en Indy woont nu ook in de grote lummelkooi en dit ging vandaag heel erg goed, ze zat al te knabbelen op de trosgierst.  :-*

Morgen verhuizen Giorgio & Anaïs naar de grote kooi in de huiskamer om te genieten van hun welverdiende rust.  :)

Van Gils & Perle gaat dan in de leegstaande kweekkooi, ze zijn best close samen en op die manier zijn ze nog meer op elkaar gefocust.  ;)

Trusten voor straks.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

gecondoleerd als eerste  :'(

ga maar snel slapen des te eerder is het morgen en dan is het zo tijd om jasper om te gaan halen...
wens je veel plezier en bedwing je traantjes  ;D ;D ;D

fijn  dat de andere het goed doen en dat Indy ook in de villa woont

morgen heb je nog even afleiding om de andere te verhuizen naar de rust en de kweekruimte
succes en sterkte
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Paula

Gecondoleerd, Caroline en veel sterkte gewenst.

Het is nu bijna 13.00 uur dus ik neem aan dat je bijna weer terug bent ... met Jasper!! Je zult nu wel weer helemaal gelukkig zijn en je compleet voelen. Geniet ervan!

De foto's komen wel. Ik wacht rustig af.
Fijn dat het met alle vogels zo goed gaat! Toppie!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

danielle

Hoi Caroline,
Gecondoleerd met je tante!

Gefeliciteerd met Doris, hij ziet er echt schattig uit  :-* . Wordt vast een bijzonder valkje, als hij uit zo'n speciaal eitje komt.

De C'tjes zien er allemaal goed uit, zijn echt mooie valkjes geworden.

Geniet ervan dat Jasper weer lekker thuis is!

Groetjes Danielle

Gerdy

Hoi Caroline,

als eerste gecondoleerd met het verlies van je tante..

wat heb je weer een heerlijke up-date geplaatst en dan die heerlijke foto's

en ook nog gefeliciteerd met Doris..wat is dat toch weer heerlijk zo'n klein friemeltje.

Jasper is ook weer lekker thuis en hij heeft echt prachtig weer gehad.

gr gerdy

bobbie

Gecondoleerd met het verlies van je tante. Erg triest voor je moeder ook, kleunt er flink in een zus verliezen. :'(

En over Jasper had ik niet ver genoeg terug gelezen  :-[
Gelukkig is alles goed gegaan en heb je hem weer thuis.  8)

Ik krijg al de zenuwen voor Renzo, die gaat rond 19 mei. Hij is dan de enige met een chromosoompje meer die hemofilie heeft. De rest van de kinderen hebben er 46 en hebben als enige gezondheidsklacht hemofilie. En hij is zo impulsief en ook een dromer. Als ze maar niet vergeten hem extra in de gaten te houden. :-\ Ik ben blij als hij weer thuis is en hij is nog niet eens weg  ::) :-[ ;)

Groetjes, nel :)

Sally

Hoi Caroline,

Fijn dat je Jasper weer bij je hebt. Hij zal zich wel goed vermaakt hebben zeker. :)

Gecondoleerd met het verlies van je tante. Zoiets is nooit leuk :(.

Indy ook in de "grote lummel kooi" nu. Ze wordt wel heel snel n grote meid nu. :)
Leuk dat ze al aan de trostgierst heeft geknabbelt.

De foto's, daar wachten we wel geduldig op. ;)

Groetjes!

Caroline

Dank je wel voor de condoleances.  :-*

Jasper had een geweldige tijd op kamp en toen we hem gehaald hadden zijn we nog even doorgereden naar Turnhout in België gezellig wandelen en winkelen met z'n viertjes, Sanne en Thomas waren gewoon naar school en aten tussen de middag een boterhammetje bij opa en oma.  ;)

Ik kom er later even uitgebreid op terug want .... toen we net thuis kwamen vonden we Sproet één van onze konijnen van bijna 6 jaar met een verlamd achter stel. Hij kan zijn pootjes helemaal niet meer gebruiken.  :-\

Ik heb al contact gehad met de dierenarts, om 18 uur breng ik Sanne naar het zwembad en rij gelijk door .... waarschijnlijk zal hij inslapen.  :'(

Sproet is hier geboren en woont hier samen met zijn broer Harry in een groot afgezet stuk van onze tuin.

Tot later .....
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Turnhout?
Dat is op n kwartier van hier  :o
Had je wel even kunnen zeggen dan  :P

Fijn dat Jasper het goed gehad heeft, maar dat was wel te verwachten he. Toch zal je blij zijn dat je ventje terug thuis is nu  :)

Wat erg van Sproet  :(, niet leuk om die zo aan te treffen.
Sterkte bij de dierenarts. 6 jaar is zo de gemiddelde leeftijd voor een konijn he...

bobbie

*Yvon

Hoi hoi

Wat fijn dat Jasper het lekker naar zijn zin heeft gehad.  :D

Veel sterkte met/voor Sproet vanavond !!  :-*

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >