## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

Dank je wel allemaal  voor het meedenken, de tips en jullie meningen!!  :-*

Gelukkig ben ik fulltime moeder en dus in de positie om veel thuis te zijn mocht dit nodig zijn.  ;)

Ik vind het dan ook een uitdaging om Chance zoveel en zo lang mogelijk door de ouders gevoerd te laten worden en zo min mogelijk te laten plukken.

Na even met Paula aan de telefoon te hebben gebrainstormd heb ik nog geprobeerd of Giorgio & Anaïs misschien CHance wilde voeren als hij/zij bij me op schoot zat maar eenmaal los genoten ze volop van hun vrijheid.  ::)

Weer terug in de kooi gingen ze toch weer flink eten waarop ik besloot om Chance weer even in het blok te zetten en jawel hoor, er werd weer flink gevoerd.  :D

Deze foto maakte ik net, zoals jullie zien is het kropje nu goed gevuld en vooral belangrijk, helemaal door pa en ma gedaan, hij kreeg nog steeds geen druppel pap en ze hebben geen veertjes eraf geknabbeld.  :)

Nu zit Chance weer lekker in de keuken, in de reiskoffer tegen zijn knuffel aan. Ik heb er geen lamp boven hangen want in het blok zaten ze ook al alleen en Chance zelfs apart in een hoekje.

Chance kan zich goed warm houden en als hij even bij me zit, gaat ie hijgen, dit is hem duidelijk te warm.  ::)

Straks ga ik kijken hoe zijn moeder reageert als ik het blok blokkeer voor de nacht, vindt ze dit prima, mag Chance bij de andere C-tjes slapen, wordt ze wild, blijft ie lekker tegen zijn knuffel aanliggen in de keuken.  ;)

Voor straks lekker slapen allemaal en fijne dagen.

Ik hou jullie op de hoogte.  :)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Wat een gedoe, zeg. Zouden de pleegouders misschien toch instictief voelen dat Change niet hun eigen donsje is?
Hopelijk werkt de door jou bedachte oplossing en wordt Chance straks toch een mooi, sterk valkenkindje. Je moet het in ieder geval een kans geven, toch?

Sterkte en ondanks alles hele fijne Paasdagen!

:-*  :-*  :-*  :-*

Sassie

Jeetje wat een probleem en wat zielig van Chance...  :-\

wel goed dat er nu een soort van oplossing is die toch het beste lijkt voor Chance.

Hoop dat alles goed gaat komen.

In ieder geval :

En een dikke kroel van ons aan Chance
de Gevleugelde Bende
Magic, Twinkel, Harry en Potter     :-* :-* :-*

valkchico

Hoi caroline,

Wat een gedoe is dat, ik heb het net ook gehad mat het nest van Summer en Salsa, ze gingen perfect tot ongeveer net zo oud als de stakker van jou. En ineens werd er geplukt dacht ik en daarna werd er afgetuigd dus toen heb ik de gene weggehaald maar na een dag werd de rest ook te grazen genomen ( was ook vreselijk om te horen het gepiep)

Ik had niet de tijd om ze in en uit te zetten dus moest ik pappen ( waar ik dus ook niets aan vind, en al helemaal geen tijd voor heb moeten ze nk mee naar mijn werk)

Denk in en uit de kooi het beste is, al sje daar de tijd voor hebt en ik zal duimen dat ze geen ander er voor in de plaats nemen...ik geloof niet dat het met pleegdonsjes te maken heeft.

Succes en  fijne paasdagen.

Paula

Nou, dat is toch even een mooie krop! Gelukkig maar dat hij weer goed gevoerd is geweest.
Ik ben benieuwd hoe het gaat als je de nestkast afsluit.
Succes!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Caroline

Nog even snel voor ik mijn bedje inkruip ....

Chance slaapt vannacht in het vervoersbakje in de huiskamer. Ik ben tig keer wezen kijken in mijn kweekkamertje en eerst zaten beide ouders samen in het blok, ook toen ik de lampen al uit had en alleen het peertje voor de nacht nog maar brandde en nu zit Anaïs nog steeds in het blok.  ::)

Alles is rustig, iedereen slaapt, ook kleine Chance, die zit lekker tegen zijn knuffeltje aan en voelt warm .... ik heb het lef niet om Anaïs uit het blok te halen, ik wil haar ook niet teveel opjagen uit het blok, er zitten immers toch nog 3 jongen in, hun eigen jongen waarvan de jongste 8 daagjes oud, ik kan niet het risico lopen dat ze die straks gaan verlaten.

Het is goed zo, Chance heeft goed te eten gehad, hij(of zij natuurlijk) is rustig en zijn pennetjes zijn mooi opgedroogd, morgenochtend vroeg krijgen de ouders te eten en mag hij voor ene half uurtje terug.

Als Anaïs over een paar daagjes zelf 's nachts op stok gaat slapen mag Chance bij zijn nestgenootjes slapen.  :)

Ik ga naar mijn bedje, welterusten!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Paula

Als alles rustig slaapt, moet je het zo laten.
Chance had een mooi gevuld kropje en slaapt zoals je zegt ook lekker, wat wil je nog meer.
Hopelijk werkt deze oplossing.

Welterusten en tot morgen!

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

patty_dordtse valkjes

weltruste caroline en chance

de rest nog een goede nachtrust  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

amazingleeuwtje

Hoi Caroline, hoe is het nu met Chance?
Helemaal toppie dat ze Chance wel voeren ;D Het blijven soms rare wezens sommige ouders  ???..

Paula

Goedemorgen Caroline,
Hoe gaat het met Chance? Heeft ie de nacht goed doorgebracht? Is hij weer goed gevoerd door Giorgio en Anaïs?

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Goeiemorgen!!!!  :D

Ik was nog even Paasbrunchen met ons gezinnetje hoor.  ;)

Chance heeft de nacht goed doorgebracht en zijn kropje was vanmorgen helemaal leeg, wat natuurlijk keurig is.  :)

Helaas hadden de ouders al een half kropje gevoerd bij de andere C-tjes vóór ik beneden kwam maar Chance heeft gelukkig nog wel wat gekregen en nu zeker 2/3 van zijn kropje gevuld.  :D

Chance heeft nog alle veertjes die het gisteren ook nog had dus dat is ook positief.  8) Ik heb ze niet geteld hoor  :P maar een afgebeten pennetje herken je meteen.  ;)

Ik heb net de ouders een gekookt eitje gegeven en Chance zit nog even bij de andere C-tjes in de hoop dat hij het kropje helemaal gevuld krijgt. Zometeen gaat hij even lekker slapen in zijn kamertje in de huiskamer.  ;)

Kortom:

- niet meer geplukt

- gevoerd door de ouders

- nog geen pap nodig gehad

Ik ben super tevreden!!  :D

Fijne dag!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

Gelukkig dat die netjes word gevoerd en alle andere pinnentjes nog heeft  ;D

fijne dag nog
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website