## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Caroline, gelukkig he ..een opluchting ook,  super  is dat !!
;) ;) grtjs Ann

♪ Marlies

Fijn dat alles goed is met Ed. :D
Bij m'n oma waren er ook broers en zussen die dit hadden en er aan gestorven zijn. Gelukkig is gebleken dat oma geen draagster was van dit gen.
Volgens mij komt het ook best vaak voor.

Vervelend dat je 's morgens geen lekker bakje koffie had. Ik ben helemaal niet zo'n koffiedrinker, maar 's morgens kan ook ik niet zonder.
Die oplosprut die Hermien noemt vind ik 3x niks. Als je echte koffie gewend bent, vind ik dat niet te drinken. :-\

Fijne dag!!

☺ Pita ☺

Mooi nieuws Caro :D
Daar kan je wat mee he!!
Fijn weekend alvast ;)

amazingleeuwtje

Heej Caroline,

Als ik ook maar 1 dagje niet in jou boekje kom mis ik heel veel :-\ ;), komt een beetje door jou kleinkindje hoor :P.
Maar goed ik ben blij dat alles goed is met Ed en jullie weer een tijdje  er tegen aan kunnen :-*.. Tjaaa koffie geen koffie nouuuu dat heb je goed gedaan Caroline mooi ding ;D..

Fijn weekend en een dikke vette knuffel van ons knokkertje :-*

Liefs Syl

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik kom je ook even een fijn weekend wensen  :-*

Fijn dat alles weer goed is, dat zal een hele opluchting zijn, ik ben erg blij voor jullie  :D

Zo hee, je nieuwe koffie apparaat ziet er erg gelikt uit, en de koffie zal wel heerlijk smaken, geniet er maar lekker van  ;)

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Caroline, kom even een fijn weekend wensen hoor!
Nu kan je er weer volop tegenaan weer he,  geniet er maar van ! Grtjs Ann

Landiej

Geniet maar van de koffie van je nieuwe Senseo dit weekend ;) Jezelf verwennen moet af en toe ook mogen hè, zeker als je net zo in de spanning hebt gezeten!

Dierenfreackske

Caroline

Dank je wel, lieve iedereen voor jullie berichtjes.  :-* :-* :-*

Wij zijn uiteraard ook superblij.  :D

Zelf moet ik altijd weer even wat tijd nemen om weer relaxt te worden en alles weer even een plekje te geven, de zenuwen bleven vandaag ook nog behoorlijk door mijn lijf gieren en ik kan nog erg moeilijk rustig gaan zitten, er is nog te veel onrust in mijn lijf.  ::) Maar morgen zal het wel weer een stukje beter zijn.  ;) Mijn hoofdpijn is ook aan het afnemen, mijn weekend kan beginnen. :D Alhoewel, wij hebben niet echt weekend ::) , Ed moet zaterdag en zondag werken van 15 tot 23 uur.  :-\

Verder een paar kleine veranderen hier ....

* Armani & Princess heb ik de nepeitjes verwijderd en hun blok een verse laag zaagsel gegeven, zij mogen een nieuw nestje proberen, hopelijk gaat het deze keer wel goed. Hun enige goeie eitje van het eerste nestje ligt nog steeds bij Giorgio & Anaïs en ontwikkelt zich goed.  :D

* Pablo & Coco hebben inmiddels 2 eitjes, ik kan nog niet zien of ze bevrucht zijn, zou me niks verbazen als dit niet het geval is. Coco legt namelijk eerst een paar eitjes en gaat dan pas wippen - in het blok ook nog - wat meestal als resultaat heeft, 6 eitjes, de eerste 3 niet bevrucht en de laatste 3 wel. :D We zullen zien. ;)

* De B-tjes van Kouros & Lou Lou worden prachtig, ik zal het weekend foto's maken. :D ;) Ze doen het ook super!! Ik ben blij dat ze alweer 3 - 3 ½ week zijn want zowel pa als ma zijn flink in de rui "gevallen". Ik ben blij dat ze over een week of 2 rust krijgen. :)

* Giorgio & Anaïs hebben het - gelukkig - bij 4 eitjes gelaten, samen met het pleegeitje van Armani & Princess hebben ze nu dus 5 bevruchte eitjes die vanaf donderdag 18 maart uitgeteld zijn. :) Leuk, wordt weer wangetjes kijken. 8)

* De 3 jongen van het A-nest, Alpha, Ayo en Juicy doen het super, ze zijn alle drie van de pap af en houden zich prima op gewicht met het eten van alleen gras - en valkparkietenzaad en pellets. :D

Morgenmiddag komt Jan (Jan1988) Ayo halen, ze blijft trouwens ook Ayo heten. ;D

Mijn eigen Juicy is vandaag ook verhuisd ;) , zij gaat een paar weekjes samenwonen met JOOP! (zie links in mijn handtekening) in de zwarte lummelkooi in de kweekkamer om daarna te verhuizen naar één van de kweekkooien om samen een koppel te gaan vormen. ;) Zodra ze echt een koppeltje zijn gaan zij naar de huiskamer in één van de grote kooien om samen een gelukkig leventje te leiden. :) JOOP! is namelijk niet gelukkig "alleen" in de grote kooi tussen de vrijgezelle dames, hij mist echt een partner. :-\ Uiteraard mogen ze nooit jongen krijgen en/of grootbrengen, dit zou voor JOOP! niet goed zijn, gezien zijn geschiedenis. ;)

Jullie zijn weer helemaal op de hoogte, een fijn weekend allemaal!! :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

amazingleeuwtje

Ik ben weer helemaal op de hoogte ;)
lekker genieten van je senseootje Caroline ;D

Fijn weekend..
:-* Syl

*Yvon

Hoi hoi

We zijn zeker weer op de hoogte.  :D
En het gaat allemaal goed,gelukkig ook met Ed.
Kan me voorstellen dat het toch iedere keer weer slopende dagen zijn.
De dagen ervoor de spanningen van hoe en wat en de dagen daarna de opluchting die er ook uit moet.  ;)

Groetjesssss en een fijn weekend al moet Ed werken.  ;) :D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Landiej

Zou leuk zijn als JOOP! en Juicy het gezellig gaan hebben samen hè :D En hopen dat Armani & Princess en Pablo & Coco mooie nestjes gaan maken!
Ik zal van t weekend nog eens langs komen om foto's te kijken :)
Fijn weekend met de kids en een klein beetje met je man ;) Mijn vader draaide (of draait nog steeds) ook altijd ploegendiensten. Hij heeft het weekend haast altijd vrij kunnen houden, maar ik weet hoe vervelend het kan zijn!

Jan1988

He dag Caroline!

Wij zijn veilig thuis aangekomen!

Ging erg goed.. De eerste 10 km was Ayo nog een beetje onrustig en maar een beetje aan het rondbanjeren door het mandje!

Maar al gauw had zij haar plekje gevonden en ging hij lekker op dat bakje zitten waar ze mij kon zien en mooi alles in de gaten hield!

Eerst ben ik nog even bij mijn moeder binnengestapt om te laten zien! Ze vind haar echt mooi en ook superlief... Ze waren verbaasd hoe tam ze al eigenlijk is!

Bij mij thuis eerst gordijnen dichtgedaan en zijn bakjes gevuld met eten, Die heeft ze gelukkig al gevonden! Ik wou haar eerst even een uurtje laten wennen in de kooi maar na 10  minuten kon ik al niet meer wachten.. Ze stapte keurig op mijn hand toen ik het vroeg!

Echt lief.. Heb al ondenkt wat haar favoriete plekje is, Op mijn hoofd! maar met lokken met een beetje trosgierst kwam ze ook op mijn schouder! Ik kroelde in haar nek wat ze volgens mij echt heel lekker vind? want ze maakte helemaal een zacht tjierpend geluidje!

Ik ben echt blij met haar!:D:D:D:D

Verder wou ik even zeggen dat jullie echt gezellig wonen! Lekker knus met zijn alle! Leuke kids! Was een goed onthaal!

Mijn moeder heeft al een paar foto's gemaakt die ze zou sturen en dan kun je ze mischien op het forum plaatsen!

Dank je wel

Jan en Ayo(knuffel van haar)

Anke

Hoi Caroline,
Leuke update weer :)
Ik ben benieuwd of Armani en Princess deze ronde het wel goed doen.

Wahaha wat een mooi verhaal over je senseo ;D
Ik was ook zo'n koffie verslaafde en ben ook eens acuut naar de winkel gereden om mijn kapotte seseo apparaat te vervangen :)
Hij is wel mooooi die vierkante ;D
Geniet maar lekker van alle heerlijke kopje koffie die daar uitkomen.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes