## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Frogh777

Hey Caroline,
ik ken je nog niet zo lang. Maar ik wens je even veel sterkte als de rest. Ik duim voor je.

bobbie

Elk jaar weer spannend.

Ik duim voor goed nieuws.

groetjes, Nel :)

Caroline

Goed nieuws!!!!

Alles was schoon ....

niks gevonden!!  :D :D :D

Bedankt voor het meeleven.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Gelukkig: ieder jaar toch weer die spanning.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

willianne

Hoi Caroline,

Super nieuws de uitslag van je man.
Lees bijna elke dag even in je boekje,erg leuk om te lezen elke keer weer :D.
Mooie foto's en leuke update's

Fijne avond!!

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Ida

Anke

Hoi Caroline,
Wat een heerlijke update weer :)
Fijn dat Ed voorlopig weer gezond is verklaard, het blijft toch elk jaar weer spannend.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Dank je wel, allemaal!!!!  :-*

Wij zijn ook superblij en uiteraard uit de ontlading zich bij mij in lekkere migraine.  :-\ Maar dat heb ik er dit keer graag voor over.  :D

Het is altijd zo ontzettend spannend .... ik weet ook amper hoe ik de dag door ben gekomen.  ::)

Het is ook niet niks .... als ik het telefoontje krijg dat Ed wakker is en aan een boterhammetje zit, dat ik hem mag komen halen, krijg ik te horen het was allemaal goed of .... het is foute boel. Er is niks grijs, er zit niks tussen ....

Maar goed, alles was goed, en langzaam verdwijnt het weer voor een anderhalf jaar uit ons leven.  ;)

====

Gisterenavond was ik trouwens al zo nerveus dat ik het waterreservoir van mijn Senseo uit mijn handen liet vallen, vol met een liter water.  :o :-\

Jeetje, wat een rotzooi zeg, ik kon mijn hele keuken poetsen en .... mijn hele waterreservoir was aan diggelen.  >:(

Nu ben ik de enige koffiedrinker in huis en hebben we verder ook geen ander ouderwets koffiezetapparaat meer dus dat was flink afkicken voor mij vanmorgen.  :-X

Normaal sta ik op met een flinke beker koffie en drink er zeker 4-5 op een dag. Nu moest ik eerst mijn beestjes verxzorgen, de kinderen wassen, aankleden, eten geven en naar school brengen - Ed kon immers niet veel, die was zich aan het voorbereiden met cleanprep om zijn darmen te legen - eenmaal alles op school gingen Sophy en ik alle winkels (Blokker, Marskramer, 2 electrawinkels, It's en de Harense Smid) in Veghel af op zoek naar het juiste waterreservoir helaas pindakaas, het reservoir wat ik nodig heb/had is niet standaard op voorraad, bestellen kon maar dan was het pas na het weekend in huis ....  :-\

Rond 11 uur had ik nog geen koffie gehad en nog geen reservoir .... ik was het helemaal zat en hem mezelf toen maar een nieuwe Senseo kado gedaan.  ;D ;D ;D

Het nieuwste model, de vierkante, jeetje, wat genoot ik van mijn eerste bakkie, snel snel snel, vlak voor ik Sanne en Thomas alweer moest gaan halen van school voor de middagboterham.  :P

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hoi hoi

Wat een mooi kado heb je jezelf gegeven en wat een fijn bericht dat het met Ed helemaal goed is...

Kan me de spanning goed voorstellen hoor.... wat een onzekerheid!!

:-* :-* :-*

Saar

Graag gedaan Caroline :-* :-* :-*
En gelukkig heb je goed nieuws gekregen over Ed :D

Zyra

Jee wat een spanning voor jullie vandaag zeg, gelukkig is er niks raars gevonden bij Ed en kunnen jullie dit voorlopig weer even achter jullie laten.

Nu kun je met een rustig gevoel genieten van je nieuwe senseo apparaat, hij is wel ontzettend mooi zeg! :o

Hermien

Nou, gewoon Nescafé staafjes koffie met een scheutje heet water kom je er ook, hoor! Die gebruik ik altijd, want om nou alleen voor mijn persoontje zo'n groot koffiezetapparaat op het aanrecht te moeten hebben staan, vond ik veel te onpraktisch. Dus, als je nog eens hoge (koffie) nood hebt is dit wellicht een goede, tijdelijke oplossing.....