## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Ik zet net de foto's in mijn boekje Caroline..

Ik had inderdaad al gedacht.. dat zal dan, als het echt Joopvoetjes zijn (hoe heet het eigenlijk??) geen voliere worden voor Domino denk ik...

als ik nou een beetje pap maak met wat calcilux... en dat aan Domino geef? dan weet ik zeker dat hij het ook daadwerkelijk binnen krijgt..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Annelies



Lieve Caroline


Waarom moest dit nu weer gebeuren  >:(.
Lieve Moppy rust zacht en wij gaan duimen voor je broertjes en zusjes.

Caroline houd de moed erin meid en ja het is balen dat je zo moet leren  :'( :'(

Je weet dat je een top kweekster ben en dat je alles doet voor de valkjes.

Ik duim voor je meid  :-*

Liefs Annelies

Caroline



Dank je wel Annelies.  :-*

=====================

Hoi Debby, ik heb net even de pootje gekeken van Domino en inderdaad ik zie ook iets aan de pootjes van Domino maar .... bij JOOP! en Jil staan de teentjes van beide pootjes naar binnen, ik zie dat bij Domino de teentjes allemaal 1 kant op staan, recht voor hem geloof ik. Kan hij/zij er wel gewoon op staan??

Misschien kun je de pootjes ook een beetje masseren en oefeningen doen, door bijv. de teentjes om een stokje heen te laten klemmen als hij/zij was ouder is.

Ik hoop zo voor je dat het allemaal mee gaat vallen.

Wat betreft niet in de volière kunnen .... dit ligt helemaal aan de mate van en aan hoe hij/zij er zelf mee omgaat.

Hier even een foto van de teentjes van JOOP! & Jil


Je ziet duidelijk dat de teentjes niet OM de stok gaan maar erop liggen, dus geen grip met hun nageltjes, deze moet ik ook in gaten houden en soms een beetje bijknippen.

Hier gaan JOOP! en Jil beide gelukkig normaal met hun pootjes om, klimmen in de tralies gaat iets moeilijker maar dit vangen ze op door meer met hun snaveltje te doen, gewone houten stokken formaatje voor valk zijn voor hen erg glad en hebben ze weinig houvast aan, dit heb ik opgelost door er heel strak sisaltouw omheen te wikkelen, nu is het stroef en meteen iets dikker, ook dunne stokjes zijn aan hen niet besteed, daar omheen hebben ze ook geen grip maar .... vliegen kunnen ze  natuurlijk wel gewoon dus zoals je leest .... zoals JOOP! en Jil ermee omgaan kunnen ze gewoon in een volière.  ;)

Ik zou het gewoon even afwachten, wel in de gaten houden of hij/zij ermee kan gaan staan.

Een naam heeft het volgens mij niet .... krom vergroeide pootjes door calcium(kalk) tekort.

En je zou Calcilux kunnen toevoegen aan wat pap en dit kunnen geven. Informeer even bij Marlies over de dosering, ik weet dat zij die weet.  ;)

Aan de andere kant .... als je het door het water heen doet, moet hij het ook naar binnen krijgen, de ouders moeten drinken om de jongen te kunnen voeren.

Cacilux ken ik niet, ik heb heb zelf Calcitat-50, dit is vloeibaar en ziet eruit al water dus is makkelijk aan het water toe te voegen.

Sterkte ermee, geen Domino maar een kusje van me.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♥Debby♥

't is dus gewoon koffiedik kijken..  :-\ ik merkte vandaag dat ze wel wat ging lopen.. op staan is dus volgens mij geen probleem..

Ik ga even naar Marlies haar boekje.. in ieder geval weer bedankt voor alle informatie.. als er nog iets is weet ik je te vinden.. we kijken even hoe het gaat verlopen..

en die knuffel die krijgt ze..

:-* en jij ook!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline




Hier zie je duidelijk de stok bekleed met sisaltouw, een favorieten zitplaats van zowel Jil als JOOP!


Ook favoriet is de touwstok of hoe noem je die dingen?? ???


Hoezo verliefd??













Lief hè??

Vanmiddag ging Jil kippetje zitten en JOOP! .... die mocht opstappen.  :o

Maar ze liet hem alleen maar een beetje voorspellen hoor, toen hij wou vegen gooide ze hem eraf.  ;D

Ik vind ze grandioos saampies.  ::)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♥Debby♥

ze zijn echt vreselijk lief!! hoe geweldig saampies!!

Ik heb net een filmpje gemaakt.. zal je zo een link geven.. als ik hem tenminste op mijn pc krijg...  :-X

Eerst de kinderen uit school halen.



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

Jammer van Moppie, dat zijn nou weer de vervelende kanten van onze eigenlijk toch wel hele leuke hobby.
Het hoort erbij. :-\

Wat de calcitad betreft, 1 druppel per 50 gram vogel.
Van de calcilux weet ik het niet.

Ik heb Jil voor ze hier weg ging ingefluisterd dat een net meisje niet gelijk de eerste keer alles maar goed moet vinden.
Heeft ze toch goed naar me geluisterd. :P


Ik duim mee voor de andere donsjes.

Groetjes marlies ;)

♥Debby♥

ik heb het filmpje geupload, staat in mijn boekje.. zullen we er verder anders in mijn boekje over door praten? 't gaat zo door elkaar lopen nu.. ::) :-\ ;)



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Caroline,

Ach jeetje, ik ben net helemaal bijgelezen in je boekje en heb het gehele verhaal van A tot Z gelezen. Er bekroop me al een naar gevoel toen ik plotseling de titel zag  :'(

Arme lieve Moppie, ik kreeg er kippenvel van bij het zien van dit mooie donsje, zo puur, zo gaaf net alsof het slaapt, dit is echt een boze droom en ik leef enorm met je mee !

Ook kan ik me ontzettend goed voorstellen dat er nu een angst in je opgekomen is, ik ga zo ontzettend hard duimen dat het 3de donsje wel gezond uit het eitje komt, dat je weer vertrouwen krijgt, want je bent gewoon een toppertje  :-*

Lieve Caroline, geloof in jezelf en geloof in dit nestje, ik wens je ontzettend veel sterkte toe met het verlies van jouw lieve, lieve Moppie  :-*

Liefs, Karin

Sharon

Hoi Caroline

bedankt voor je antwoord hoor! Nu snap ik helemaal waarom je niet kunt helpen. Dat is echt wel balen zeg  :-\

En wat dat vetrouwen betreft... ik geloof dat iedereen nog steeds ontzettend veel vertrouwen in jou heeft hoor! Iedereen weet dat je alles doet wat je kunt voor je valkjes. Toch kan ik wel begrijpen dat er toch iets van vertrouwen weg is bij A en D. Ook al kan niemand er eigenlijk iets aan doen dat het donsje gestorven is  :( Veel sterkte meid!


Die foto's van Jip en JOOP! zijn echt prachtig! Wat een ontzettend lief stelletje is dat zeg! Zo ontzettend schattig  :-* Mijn hartje smelt gewoon helemaal weg als ik die twee zo zie  :-*

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Gerdy

wat een verschrikkelijke domper ..arme Moppy..rust zacht klein liefje..

ik ga echt voor je duimen dat het met de andere eitjes goed komt.

liefs gerdy

Marian

Hoi Caroline,

Ach die kleine moppy....dat is wel heel verdrietig zo..... :'(
Daar heb ik eerlijk gezegd  helemaal niet bij stilgestaan ..... dat zoiets triest ook kan gebeuren....
Ik hoop dat het met de overige eitjes wel goed gaat!! :)

Magic is geweldig ;)
En de douchefoto's ook, haha, inderdaad, groene druppels.
Kun je al gaan douchen met ze wanneer ze 6 weken zijn?
Ik had gisteren het idee dat Gijsje in de waterbak wat wilde poedelen....echter een bord met wat water....schrok toch weer af :P
Hihi, hij komt nu op mijn hoofd aanvliegen...en kruipt lekker op mijn schouder tegen mijn nek aan...zo lekker :-* :D

Oh je verliefde koppel, zo schetig hoe ze elkaar gevonden hebben, die vinden hun weg wel samen....met wipwappen ;D

Gelukkig was je thuis!! ongelukjes zitten in zo'n stom, klein, verdom hoekje :-\

Hoe trots kun je zijn op je kinderen :D
Ik kan ook zó van mijn kinderen genieten :-*.....en óók soms achter het behang plakken ::)
Ze zijn helaas niet alle dagen bij mij. De helft van de week zijn ze bij hun vader.
Dus ik geniet dubbel wanneer ze bij mij zijn ;) :D

Fijne avond, groetjes Marian







christa

ha caroline

de meesten hebben al gezegd wat ik ook wilde zeggen duss krijg je van mij een hele dikke knuffel
groetjes christa :-*

Valerie

Wat balen, Caroline!

Ik heb vorig jaar enkele eitjes gehad met dode donsjes. 1 heb ik geholpen, maar te vroeg. Hij had de dooier nog niet op.
Vreselijk is dat! Je maakt je daarna ook meteen zorgen om de rest.
En dit jaar met donsjes te laat en te koud. Bah!  Die fout maak ik niet nog een keer.
Sterkte en ik hoop dat de rest gewoon uitkomt.  :)



Kirsten

Hoi Meid,

Oh wat balen van het kleintje zeg! :'(
Ik duim dat het met de andere eitjes wel goed gaat.

Ik heb genoten van de foto's van het verliefde stel :-*
Heerlijk om naar te kijken en ook super gevonden dat je dat sisaltouw om de stok gedaan heb. Zo zitten ze net iets makkelijker.

Groetjes en  :-* voor jou en Jasper
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------