## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Kimm

hoi caroline,

ik wens je sterkte en ik hoop dat het bij jasper mee zal vallen.

ook hoop ik voor je dat je gauw het donsje mag zien.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Hey Caroline,

jee zeg wat balen te lezen hoe het met je gaat  :-\
Ik wens je heel erg veel beterschap en ja die medicatie is ook niet alles en als het nou nog helpt... maar als het dat ook al bijna niet doet, vraag je je inderdaad af waarom je die troep nog inneemt.
Hopelijk gaat het snel over en is Jasper niet aangestoken door je...

Groetjes Manon

Caroline

Hoi hoi, dank je wel voor jullie lieve berichtjes.  :-*

Jasper heeft de hele dag 39 ° C en met paracetamol 38 ° C koorts gehad, verder eet en drink hij goed en slaapt hij erg veel, hopelijk is zijn kleine lijfje aan het vechten tegen het virus en gaat het winnen.  :)

Verder nog geen donsje .... ik "mocht" (not!!) net even kijken van Amor en het kleintje piept nog luid en duidelijk maar is nog hard aan het werken .... het is ook pas het eerste eitje wat morgen 18 daagjes geleden is gelegd .... ik denk dat ik morgen wel wordt verwelkomd door voedergeluidjes.  ;)

En dan als laatste nog een ander nieuwtje ....

Zit ik vanavond op de bank hoor ik allemaal vreemde fluit geluidjes uit de kweekkamer komen. Mijn eerste reactie is  :o toch Jil!!

Heeft JOOP! het dan toch fout .... is Jil geen popje maar een ventje, Marlies en ook ik de tweede dag hoorde Jil al eens brabbelen maar nog nooit echt fluiten .... ???

Ik heel zachtjes op mijn sokken die kant op gelopen om stiekem door de deuropening te gluren .....

Is het Anaïs!!!!!  :o

Zal hij dan toch zijn pareltjes en zijn naam gaan verliezen??

Had JOOP! toch gelijk??

JOOP! is vanaf het allereerste moment gelijk gevallen voor Jil en heeft Anaïs geweigerd op zijn stok. Hij is zo verliefd dat hij een nestje aan het maken is voor Jil op de bodem van de kooi.
Baby Jil loopt om hem heen en kijkt hem dromerig aan, uiteraard er nog helemaal niks van begrijpen.  ;)

Lief hè??

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

och wat lief van Joop dat hij al een nestje maakt. hiih en arme jil maar kijken en denken, wat ben je toch aan het doen?  ;D eg schattig hoor :-*b]

Sharon

Hoi Caroline

wat vervelend dat je zoontje ziek is zeg. Hopelijk heeft hij niet jouw ziekte over gekregen  :-\ Word maar snel weer beter hoor! Zowel jij als hij  :)

Ik kan me voorstellen dat je behoorlijk verbaasd was toen je zag dat Anaïs die geluidjes aan het maken was. Misschien is zij dan toch een hij. Wie weet...

En die JOOP! zo ontzettend verliefd op zijn meissie  :-* Wat moet dat een heerlijk gezicht zijn en een super goed gevoel geven, om verliefde valkjes te hebben  :-* Echt schattig dat hij voor Jil een nestje aan het maken is op de bodem  ;D

Spannend dat het eerste eitje aan het uitkomen is! Ben benieuwd hoor!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

Och wat een schatje die JOOP!. Jil gaat het op den duur toch wel snappen. Ze is ook nog erg jong.

Wat leuk de eerste fluitdeuntjes van Anaïs.

Geef Jasper maar een voorzichtige beterschapsknuffel van me.

Liefs Anja

☺ Pita ☺

Yep lijkt toch wel heel erg op zijn broer hoor  ;D
Die is ook zo aan het oefenen  :D
Beterschap met je ventje , oow en koorts is goed hoor krijgen ze weerstand van.
Ik gaf die van mij eigenlijk nooit wat als het niet boven de 39 kwam dan.
En ze goed drinken en eten kunnen ze best wat hebben hoor  ;)
Moet tuurlijk niet te lang duren he  ;)
Beterschap zieke lieverdjes  :-* :-* :-*
Snel opknappen hoor  :D

♥Debby♥

Hahahaa.. Nou deze 2 kleine rakkertjes zorgen wel voor heel wat verrassingen Caroline.. geweldig!!

Ik kom morgen even checken naar je donsje hoor.. spannend!

En jij ook veel succes morgenochtend.. :-X ::) :P

Wij gaan er nu in... Doeiiiiiiiiiiiiiiii  :-*

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♪ Marlies

Hopelijk heeft Jasper alleen "maar" een griepje, en niet hetzelfde als jij. :-\

Gelukkig wordt het bij jou ook al minder.

Het wordt steeds spannender. ::)

Misschien is ze net als haar moeder, daar heb ik 2 jaar van gedacht dat het een mannetje was. :P
Dit jaar had ik voor het eerst eitjes van haar.

Ik ben nu toch wel heel benieuwd wat het nou eigenlijk is.........een popje of toch een man. ???

Kimm

hoi caroline,

ik heb een vraag waar ik nog niets van snap.

het gaat om de bevruchting van een popje. hoe gaat dat nu eigenlijk in zijn werk? want als je 2 valkjes ziet wipwappen, dan zou je zeggen dat het popje dan wordt bevrucht,maar dat hoeft dus niet zo te zijn. ik snap die procedure eigenlijk niet bij vogels  ???

zou jij mij daar antwoord op kunnen geven ;)

liefs kim

Kirsten

Hoi hoi,

Balen zeg dat Jasper nu koorts heeft. Ik duim dat het daarbij blijft en hij zich snel weer beter gaat voelen.

Hihi en die Anais, misschien toch een ventje,. het blijft toch altijd spannend!

Kim, het mannetje en het popje hebben allebei een cloaca (gaatje waar zowel urine en ontlasting door kan komen wordt zo genoemd). Het mannetje wrijft tegen de cloaca van het popje aan en moet dus uiteindelijk wel goed mikken  ;D Het sperma kan even overleven in de voortplantingsorganen van de pop en dit kan dus weer leiden tot bevruchte eitjes.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

*Manon*

Anja

En................ heb je de pollepel en handschoen moeten gebruiken?

Liefs Anja

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik wens je een goede dag vandaag met het lopen voor Pink Ribbon, uiteraard ben ik ook ontzettend nieuwsgierig of je vanmorgen inderdaad verwelkomd bent met voedergeluidjes  :D

Hier waait het wel behoorlijk maar het is in ieder geval droog ! Veel plezier vandaag  :-*

kenay86

hey caroline,

ook hier weer veel gebeurt in 1 dagje tijd.. Hopelijk heeft Jasper enkel een griepje te pakken, het hele land ligt volgens mij al plat met de griep..
ik hoop in ieder geval niet dat je hem per ongelukt hebt besmet en dat hij ook zoveel pijn krijgt, voor jou is het al erg genoeg denk ik zo

en jeetje wat spannend zeg, een eitje dat op knappen staat en Anais (ik krijg die puntje niet op de i) die misschien een ventje is! leuk hoor!

ik gok het op een geel donsje, ben heel benieuwd wanneer hij/zij de binnen kant van het eitje voor gezien houdt :)

Veel sterkte met alles en alsvast veel plezier met het kleine donsje :-*

liefs Dees