## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

hilde


Anja

Toppie Caroline.

Mijn duimen draaien nog harder voor je.

Liefs,

Anja

♪ Marlies

Komt vast goed. :D

Eitjes kunnen best een paar uurtjes koud liggen. Het zal dan misschien iets langer duren voordat ze uitkomen.

Hermien

Zolang er leven is is er hoop.

                              :-*  :-*  :-*  :-*

smiley

Hoi Caroline

wat een opluchting te horen dat er nog leven in de eitjes zit .
Ik wist wel dat het mogelijk was dat als ze koud hebben gelegen ze toch nog uit kunnen komen.
Bij Carco was dat toen ook zo en daar waren ze bijna 6 uur vanaf geweest .
En toch kwamen er gezonde donsjes uit !!!!
We wachten samen met jou op wat er gaat gebeuren ,maar het komt vast wel goed ....

Groetjes conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Anke

Hoi Caroline,
Wat een schrik hier weer zeg :o
Ik duim heeel hard dat er toch nog gezonde donsjes uit de eitjes zullen kruipen!!!

Stoer hoor dat het proefzwemmen van Thomas is gelukt!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat fijn dat je nog leven ziet in de eitjes die zo koud lagen, ik ben zo benieuwd hier ook, wat spannend meiss.....grtjs. Ann



anika_en_spirit

Hey Caroline,

Ik sluit me helemaal aan bij de vorige berichten.
Jij bent belangrijker dan het forum, dus neem de tijd voor jezelf, je gezinnetje & je beestjes, want die zijn het allerbelangrijkste.  :-*

Gaaf dat er nog steeds leven te zien is in de eitjes. Hopelijk komt alles gewoon op zijn pootjes terecht.

Geef je mijn lieve kereltje een dikke knuffel van me? & neem er zelf ook maar een stuk of wat  :-*

Liefs Anika.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Anja


*Manon*

Hoi hoi Caroline,

Ben weer bijgelezen in je dagboekje!

Wat een stress heb je gehad om Fleurtje, gelukkig gaat het weer goed met haar.

Groot gelijk dat je even wat tijd voor jezelf in last...  zat me al een tijdje af te vragen hoe je het toch steeds weer 'flikt' om met zoveel dingen tegelijk bezig te zijn.... ik zou allang bij mijn enkels zijn afgeknapt!!

Liefs Manon

Caroline



YES!!!!

Eitje 1 of natuurlijk donsje in eitje 1, wat van de week onderkoeld is geweest en .... vanmiddag weer  :-\ .... het tikt sinds vanmiddag en piept sinds vanavond en heeft een klein barstje.  ;D ;D

Deze is morgen 18 dagen bebroed.  :)

Ik heb hoop .... alleen eitje 3 ziet er nog steeds vreemd uit.  ???

Jasmijntje en Euro eten al een paar daagjes zelfstandig en mogen snel verhuizen.  :D

Thunder en Sero lusten nog met veel smaak hun papje 2 maal per dag.  ;)

Vandaag waren Uniek en Ulani uitgevlogen uit het blok bij Unique & Queenie maar ik heb ze net nog even lekker terug gezet hoor.  :)

Met mij gaat het wel hoor .... ik heb het gewoon echt even te druk om hier op het forum actiever te zijn maar .... dit komt ook weer in orde hoor.  ;) :D

Met de kinderen is alles goed, Sophytje krijgt donderdag de Mexicaanse griepprik, met de hondjes is alles goed .... onze Summer is na de zware operatie vorig jaar toen ze een baarmoederontsteking had nooit meer de ouwe geworden maar huppelt nog steeds nog lekker me voor een hond van 9 1/2 jaar, onze Kippie wordt over ongeveer 2 weken alweer 11 jaar en is net een jonge hond .... onze Fleur is gelukkig weer helemaal de ouwe en lijkt niks aan haar verschrikkelijke avontuur vorige week over te hebben gehouden.  :D De broertjes konijn hebben een week wat onrustig rond gelopen na de dood van hun moeder maar lijken nu weer rust gevonden te hebben en slapen lief tegen elkaar.  :-* En .... met alle valkjes gaat het ook meer dan goed.  :D :-* De 3 grasjes en de kanarie buiten lijken weinig last van de kou te hebben .... kortom .... wat kan ik me nog meer wensen??

Misschien een paar daagjes meer in een week.  ;D :P

Tot gauw!!!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja


Nynke


amazingleeuwtje


Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010