## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

Dit is verdrietig nieuws Caroline :'(

*Rust zacht lieve Unno*

Liefs Sylvia

Caroline

Dank je wel voor jullie lieve woordjes.  :-*

Het blijft altijd verdrietig, een donsje wat al een tijdje bij je is dood aan te treffen. Dit went nooit en is toch anders dan dood in het ei te vinden.  :'( :'(

Ik heb net nog even gekeken bij mijn andere lieve donsjes en gelukkig maken ze het allemaal goed. Ik zie helemaal niks afwijkends aan Thunder en Twister en ga er dan ook gewoon vanuit dat de dood van Unno stomme pech was ....

En of dit nog niet genoeg is ....

Jasper werd aan de eind van de middag hangerig en kreeg wat verhoging.  :-\ Verder is hij niet ziek, nog geen snotneus of niks dus hopelijk loopt het allemaal met een sisser af.  ::)

Hij ligt nu met een paracetamolletje al lekker te slapen en zei ook nergens last van te hebben.

We kijken het even aan tot morgenochtend in overleg ook met mijn schoonzusje maar het mag duidelijk zijn dat als Jasper morgen echt ziek blijkt te zijn, "onze" dag morgen niet doorgaat.  :-\ :'(

Dus jongens, euuuhh meiden  ;) .... massaal duimen allemaal want "onze" dag vorig jaar ging ook al niet door, toen werd mijn schoonzusje ziek.  :-\

Voor morgen staat alles voor de kinderen en Fleur al ingepakt, Ed is inmiddels op de hoogte gesteld .... kan ook niet anders .... ik kan niet morgenvroeg ook nog eens campingbedjes van de zolder halen e.d. want de bench en de mand van Fleur gaat al mee en verder staat er overal speelgoed voor de kinderen en kleren en pyjamaatjes .... maar Ed was verrast, had niet verwacht dat ik het zo snel geregeld kon hebben en heeft er helemaal zin in en .... ik ook.  ;) :D

Alvast bedankt!!!!  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Ach wat sneu kleine Unno gestorven :'(
Heel veel sterkte :-* :-* :-*

Arme Jasper..... hopelijk is hij morgen weer opgeknapt,
dan kan jullie dag gewoon doorgaan.
Ik duim mee hoor!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

monica

Wat sneu van Unno :'(
Sterkte ermee hoor.

Ik ga ook even duimen draaien voor je ;)

Groetjes Monica.

Dierenfreackske

Hoi , wat triest nieuws is dat , arme Unno, aach , het zijn zo tere donsjes zeker in het begin he, ik hoop dat je het een plekje kan geven in je hart he,  rust zacht lieve Unno. Grtjs. Ann

carco

Wat triest van kleine Unno  :'(

Ik ga heel hard duimen dat jullie dag morgen gewoon door kan gaan hoor.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Na regen komt zonneschijn ....

Even snel ....

Vond ik gisteren in het blok het levenloze lichaampje van Unno.  :'( :'(

Vandaag vond ik tussen Uniek en Ushi het warme lijfje van hun nieuwe broertje/zusje.

Ik heb hem/haar een toepasselijke naam gegeven:

* Ulani *

Wat betekend: vrolijk  :D

Foto's zullen later volgen .... zoals het er nu uit ziet gaan Ed en ik straks samen een leuke dag tegemoet.

Jasper zijn temperatuur was net 37.2 ° C dus we kijken het even hoe hij zich verder gedraagd maar het lijkt erop dat het ergste weer geweken.  :D

Fijne zondag!!  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Always look..

Wil het toch even kwijt hoor, wat krijgen je valkjes toch mooie namen! echt heel erg leuk!!

GEFELICITEERD met Ulani!  :D

ik ga duimen voor Jasper dat hij zich beter voeld! en daarbij ook meteen voor jou en ed, fijne dag gewenst!

xx

Nynke

Ulani, wat een leuke naam.

Veel plezier vandaag en zal vanavond nog ff komen kijken naar de foto's :D

Hermien

Zoals je al schrijft, na regen komt zonneschijn. Hier is-tie al lekker de kamer aan het verwarmen. Maak er maar een fijne dag van met Ed. Met Jasper komt het vast ook wel goed. En inderdaad, jij geeft je valkjes allemaal schitterende namen, hoor.

Knuf van de veertjes van het Vederkruid.

:-*  :-*  :-*  :-*

amazingleeuwtje

Hoi Caroline,

Wat fijn om weer goed nieuws te lezen ;D
Hoop dat Jaspertje inderdaad het ergste heeft gehad, wens jou en Ed een hele fijne en vooral zonnige dag....

Lekker genieten saampies ;)

Gefeliciteerd met Ulani ;D ;D ;D ;D....

Liefs Syl

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Karin

Heel veel sterkte met het verlies van het donsje  :'( Dat zijn inderdaad de mindere kanten van het kweken  :-\
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Dierenfreackske

Hoi Meiss, gefeliciteerd met je nieuwe donsje Ulani, mooie naam ook,  hopelijk gaat het goed ook, prachtige donsjes heb je Caroline, ik kijk al weer uit naar de volgende foto's hoor!  :)
Jammer van het ene donsje Unno...was weer te mooi geweest he, Sterkte nog hoor! Ook beterschap met Jasper hoor! Fijne zondag ook! Grtjs. Ann

Jacky

Wat jammer van Unno, het was echt een scheetje om te zien.

Gefeliciteerd met Ulani, ik kijk uit naar een foto.

Hopenlijk heb je een heerlijke dag vandaag.

Groetjes Jacky