## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Nynke

Gefeliciteerd!

Donsje nummer 7 alweer.
Wat gaat het toch snel...

Ushi wat een leuke naam...

Dierenfreackske

Hoi hoi ...gefeliciteerd met het zevende donsje alweer , hihi
Wat lief he ...wat een lieffies ook he! Grtjs. Ann

sabine

Gefeliciteerd met je 7e witte donsje :-*

Prettig weekend!

amazingleeuwtje

Hoi Caroline,

Wederom gefeliciteerd met ieniemienie number 7  ;D..

Gaat lekker bij jou, hoop dat ze allemaal gezond opgroeien..

Knuf voor jou 7 witte donsjes ;D...

En en en wens jou en Ed 2 hele fijne dagen!!!!!

Caroline

Goeiemorgen!!!!

Allereerst iedereen bedankt voor de leuke berichtjes met wensen en felicitaties.  :-*

Ik hoop dat het weer morgen een beetje mee zit maar de voorspellingen zijn veel zon (80 %) en 15 ° C wat natuurlijk voor het tijd van het jaar geweldig is.  :D

Verder ben ik natuurlijk wel een beetje nerveus, wel gezonde spanning hoor maar ik vind het altijd moeilijk om mijn kindjes voor een langere tijd ergens onder te brengen en nu natuurlijk ook nog eens ons Fleurtje erbij .... Sanne zal hem volledig moeten verzorgen .... de enige ervaring met huisdieren van mijn zwager en schoonzusje zijn blub de goudvis en buiten in een kooitje een Japans meeuwtje (klein vinkje) ....

Gelukkig weet Sanne zelf hoe het moet maar tuurlijk dwarrelen haar gedachten wel eens even af en moet ik haar even ergens op wijzen .... maar ze is dan ook pas 8 jaar.  ;)

Ik weet het, ik weet het .... ik moet het loslaten en erop vertrouwen dat het allemaal goed gaat en gewoon lekker gaan genieten .... dus dat ga ik dan ook echt proberen.  ;) :P

Verder was ik gisteren nog vergeten te vertellen dat het donsje in eitje 4 van Unique & Queenie flink aan het tikken en piepen was .... zal me niks verbazen als dit morgen geboren is voor we vertrekken.  :D

Gelukkig hoef ik me over de 3 koppeltjes geen zorgen te maken, ik geef ze morgenochtend een flinke hoeveelheid aan voer en weet dan dat zij de rest van de dag voor hun 7 of 8  ;) kindertjes zorgen .... komt helemaal goed!  :D

=====================

Vanmorgen bij binnenkomst van de huiskamer trof Sanne die als eerste beneden was om Fleur uit te laten een mega tapijt van donsveertjes aan, er was duidelijk paniek geweest in de huiskamer .... na een controle van mij even laten kwam ik tot de conclusie dat er gelukkig geen schade is, of het moet zo minimaal zijn want zo op het blote oog zie ik niks.  ;)

Straks ga ik de kooien uitgebreid doen en dan zal ik ze stuk voor stuk even in mijn handen nemen voor een uitgebreidere inspectie maar ik zie gelukkig ook nergens bloeddruppies dus maak me niet erg veel zorgen hierover.  :)

Verder weinig nieuws .... zodra er meer nieuws kom ik nog even langs.  ;D

Een heel fijn weekend allemaal en voor de mensen onder de rivieren een leuke herfstvakantie.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline, kom je even een fijn weekend wensen, grtjs. Ann

Caroline

Rust zacht, lieve Unno ....

Vanmorgen prees ik mezelf gelukkig .... wat  ging het allemaal goed met deze jongen.  :)

Helaas .... ik juichde te vroeg.  :-\ Vanmorgen zat Unno, het eerste donsje van Unique & Queenie wat door Eros & Perle wordt gebracht, parmantig naast zijn pleegbroertjes Thunder & Twister in het blok, zelfs al gevoerd door Eros & Perle .... net om half 3, bij de tweede nestcontrole vond ik hem dood onder zijn 2 pleegbroertjes.  :'( :'(

Niks afwijkends zie ik aan hem/haar, niks te mager, netjes zijn kropje gevuld en pleegpa had zijn eigen zonen hier en daar wat geplukt maar zelfs dit was bij Unno niet gedaan, kortom een prachtig jong van 8 daagjes oud ....

Het enige wat ik aan Unno zie wat niet normaal is, is de blauwige kleur van zijn koppie, smoeltje, nekkie .... het lijkt wel of hij gestikt is of zich verslikt heeft.  :-[

Wat het precies is, zal ik nooit weten, ik heb namelijk voor mezelf een grens, vanaf een leeftijd van 2 weken laat ik pas sectie verrichten op een jong of er moeten meerdere jongen afwijkend of ziek gedrag laten zien, dan maak ik een uitzondering.  :)

Ik hoef natuurlijk niet te zeggen dat dit een domper is en dat mijn vertrouwen een flinke deuk heeft opgelopen hierdoor.  :-\ Ik open weer met angst een blok ....  :-X

Rust zacht, lieve Unno.  :-*

Je naam betekend gegevene .... je bent ons veel te snel weer afgenomen.  :'(

Hieronder jij nog 1 x .... de laatste foto's van jou samen met je 2 kleine broertjes en/of zusjes, Uniek & Ushi, die bij je ouders Unique & Queenie liggen.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Nynke

Oooh wat verschrikkelijk nieuws...

Kan me inderdaad wel voorstellen dat als je weer nestcontrole doet je wel angst hebt...

Hermien

anika_en_spirit

Hoi Caroline,

Hè, wat naar nou. Het leek allemaal zo goed te gaan...
Sterkte ermee.

Lieve Unno, rust zacht.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Always look..

balen joh! kan me voorstellen dat je nu toch met een beetje angst de blokken opend  :-\

Rust zacht Unno!  :-* :'(

Creatura

Kimm

ach wat verdrietig  :'(
sterkte caroline..

rust zacht lieve Unno  :-*  :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

sabine

Wat een verdrietig nieuws :'(
Sterkte Caroline!

Rust zacht lieve Unno :-*

Liefs Sabine