## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Caroline, kwam ook even gedag zeggen hier ...hopelijk is de hoofdpijn ook beter, en kan je nu volop van je lieve sonsjes en valkjes en pup en van alles weer genieten ook. Grtjs. Ann



Hermien

Nou, bij mij was het een half brood!  ;D Maar even over Dior, waarom zou hij niet alsnog tam worden? Hij is toch nog jong? Jij weet ook als geen ander dat je met trainen veel geduld moet hebben, zeker met een volièrevalkje. Maar je bent toch al lekker bezig zó? Tegen ieder ander hier op de site manen we om vooral veel geduld te hebben. Geduld en aandacht. En met beiden zit dat bij jou heus wel goed! Doe je best en eh.....een hele fijne zondag. Hopelijk leest Ed niet stiekum af en toe mee....... ;D

                                   :-*  :-*  :-*  :-*

Anke

Hoi Caroline,
Gefeliciteerd met Uniek :)
Leuke foto's heb je geplaatst, en door de mega update zijn we weer helemaal op de hoogte ;D

Lekker hoor voor jou en Ed een hele dag samen.
Ga daar maar heerlijk van genieten!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marian

Hoi Caroline,

Oepsie :-[, als eerste nog de felicitatie's voor de verjaardag van Ed. Daar heb ik echt helemaal overheen gelezen :-\ ::)

Super dat er een hele dag en nacht, voor jullie samen in het verschiet ligt!!
Daar zal hij echt wel van opkijken :D
Genieten jullie maar fijn samen van elkaar!! 8)

Ook voor de kinderen spannend een nachtje uit logeren.
Maar ze zijn bij familie en dat is vast heel vertrouwd.

Fijn dat de donsjes zo mega vol worden gestopt ;D

Groetjes, Marian

Dierenfreackske

Hoi, gefeliciteerd met de verjaardag van Ed.  Hoe gaat het met de donsjes daar? Grtjs. Ann



Caroline



Dank je wel, ook namens Ed.  :D

Ik kom net uit mijn kweekkamertje Ann en de donsjes maken het prima, vol maar dan ook megavol gepropt, de kleinste kunnen amper hun koppie omhoog houden met die zware krop eronder.  :o

Thunder en Twister hebben vanavond hun mooie paarse ring gekregen.  :D

Oooh, nu ik het over ringen heb .... vorige maand heb ik alweer de ringen voor 2010 besteld.  8) Mooi oranje zijn ze volgend jaar.  :D

Verder weinig meer nieuws dan vanmorgen.  :P

Donsje nummer 3 van Unique & Queenie piept en tikt flink in zijn eitje en dit verwacht ik morgen wel.  ;)

=================

Vanavond zijn Sanne en ik naar de dierenarts geweest met Fleur, voor Sanne en Fleur een hele ervaring.  ::)

Fleur is helemaal nagekeken en is gechipt, verder kreeg ze de 9-weken enting en hebben we voor volgende week een ontwormingspil mee gekregen.  :)

Fleurtje zag er goed uit en was prima op gewicht. Ze was nu 2 kilo en was 1280 gram toen ze hier kwam, omgerekend is betekend dit dat ze gemiddeld 43 gram per dag aankomt.  :D

Over precies 4 weken is ze 3 maanden, dan mag ze ook de Rabies-enting (hondsdolheid) en deze wordt dan gecombineerd met de 12 weken Cocktail.  ;) We gaan best vaak naar België en Duitsland en in beide landen is Rabies verplicht.  :)

Na deze voorlopig laatste enting mag Fleur eindelijk overal buiten op straat lopen zonder risico te lopen een ernstige (dodelijke) ziekte op te lopen.

De Cocktail is 1 jaar geldig, de Rabies 3 jaar en de   chip is landelijk geregistreerd en vanaf 2011 verplicht. :D

Als laatste nog even tegen Hermien .... ik weet 100 % zeker dat Ed niet mee leest anders had ik het NOOIT hier geschreven.  ;) Hij komt sowieso nooit aan mijn laptop en hij weet natuurlijk wel dat ikop een forum zit maar kent verder deze site helemaal niet.  :) Wat betreft Dior .... natuurlijk blijf ik geduldig met hem bezigen weet ik dat tam maken tijd nodig heeft maar ik heb natuurlijk ook wel de nodige ervaring om aan te voelen of ik het echt ver ga schoppen met Dior en mijn gevoel zegt me dat het nooit een tam valkje gaat worden maar eerlijk gezegd had ik hier ook geen rekening mee gehouden. Beide ouders komen uit een lijn met wilde valkjes en zijn gedrag op dit moment doet me al versteld staan. Ook al is hij dan angstig voor handen, verder is hij in de kooi een rustig en relaxt valkje.  :D En dat vind ik al prachtig!!  :)

Voor straks allemaal welterusten!!!!  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Ik heb de ringen al binnen: maar vergeet dat mooie oranje maar hoor: ik vind het meer een poepbruine kleur  :-X
Ik dacht leuk voor de WK oranje, maar valt weer vies tegen.


Groetjes: Caroline
Klik op het plaatje voor onze site!




Karin

Hihi, je vindt het vast niet erg dat ik maar de helft gelezen heb hè ?  ;D ;D ;D Tis zoveel tekst, dan duizeld het me altijd. Het gaat lekker bij je met de piepkuikens ! En even ter correctie  : de cocktailvaccinatie is om het jaar, het jaar erop hoeft alleen maar parvo en ziekte van weil ( deze zitten ook in de cocktail en zijn de enige 2 die maar 1 jaar werken ) Er bestaat zelfs tegenwoordig een cocktail vaccinatie die 3 jaar werkt, maar dan moet je nog steeds de weil apart laten geven. Helaas zijn veel dierenartsen lui en vinden het handiger om er gewoon ieder jaar 7 - 8 ziektes in te pompen  >:( >:( >:( Hoeven ze verder niks bij te houden.... Teveel enten is ook niet goed  ::)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sabine

Gefeliciteerd met de verjaardag van Ed! Geniet maar lekker van een dagje samen ;D
Wie weet word Dior nog een beetje tam. Binky had zijn gele kop al toen ik hem kocht in de winkel. Hij had waarschijnlijk alleen handen gezien die hem ving en in kleine hokjes plaatsten. Ik vind hem erg tam ook al wil hij niet aangeraakt worden. Hij gaat ook met mij mee naar boven ;D
Succes met tam maken.

Groetjes Sabine


Marian

Kom even hallo en gedag zeggen ;D
En.... lekker genieten van je tijd alleen met Ed :D
Ik ben dit weekend in centerparcs te vinden, en dus niet op 't forum :-\, haha, maar de kans bestaat dat ik niet zoveel fotootjes ga missen ;)
Vandaag gluur ik uiteraard nog eens hier :P

Liefs Marian

Marian

Ook voor in je boekje de foto's van 'onze' lieve en prachtige Indy, met haar close vriendinnetje Mijsje.











Liefs uit Den Bosch :-*



Caroline






* Unique & Queenie *


Mag ik jullie voorstellen!!!!


* Ushi *



Na een lange en zware dag op stap te zijn geweest met Jasper en zijn klasgenootjes en daarna nog Thomas en Sanne te hebben gehaald op school was net mijn eerste gang naar het blok van Unique & Queenie waar vanmorgen nog het donsje in eitje 3 aan het tikken en piepen was.
Nu lag er al netjes een wit donsje met een gevuld kropje .... U-tje nummer 3.  :D Ik ben zo trots op Unique & Queenie.  :-* :-*


Ushi


Samen met broertjes en/of zusjes.
V.l.n.r. Ushi, Uniek & Unno


Unno, de grootste is al een week oud en ligt bij pleegouders, Eros & Perle.  ;)

Ushi is net als Unno & Uniek een bonte witmasker man of pop. Het is even afwachten hoe zij er samen met nog 2  broertjes en zusjes uit gaan zien en welke geslachten het gaan worden maar er zijn er zeker nog 2 te reserveren.  :D


Unique:bont witmasker split voor {X1:  opaline} {X2: cinnamon}
Queenie:bont witmasker opaline 

Zonen:
50% bont witmasker opaline
50% bont witmasker split voor {X1:  cinnamon} {X2: opaline} 

Dochters:
50% bont witmasker opaline
50% bont witmasker cinnamon





8)


:-*


;)

Fijn weekend!!!!  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hilde

mooie fotoooooosss caroline

proficiat met ushi

waar blijf je toch die mooie namen halen  ? ? ? 


groetjesssssssss

Karin

Citaatmooie fotoooooosss caroline

proficiat met ushi

waar blijf je toch die mooie namen halen  ? ? ? 


groetjesssssssss


Ushi en van Dijk hè  ;D ;D ;D Dus de volgende wordt Dushi  ;)

Gefeliciteerd met je donsjes !!
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

monica

Hoihoi,

Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met Ed :D
Wat een mooie foto's weer, vooral die foto van Ushi, Uniek & Unno op 1 rijtje, is helemaal geweldig :-*

Groetjes Monica.