## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Super een wit donsje. Hebben we niet voor niks geduimd.
Wat een toepasselijke naam heb je gekozen.
Helemaal geweldig.

Nu nog verder duimen dat je kleine meid weer snel beter is. Geef haar maar een dikke knuffel van mij.

Liefs Jeanine.

p.s: Vitani heeft 2 eitjes en is veranderd in een pittbull :o
Niemand mag in de buurt van het blok komen ::)
Doen mama Coco en papa Pablo ook zo?

Peggy

Yesssssssssss toch nog een mooi wit donsje....ik ben jaloers  ;) :-*
Welkom Silver;   mooie naam ( alweer ).

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

mila

heey caroline

ben weer helemaal bij met lezen was wat achter geraakt door het verschikkelijke gebeurtenis bij Bonnie.

super foto's van remy en nina enzo.

Silver is prachtig mooi naam trouwens.

geeft sophy maar een knuf van ons hier uit friesland en hopen dat ze snel beter is.

groetjes
mila

☺ Pita ☺

Ooow wat een wit doppie :D
Gefeliciteerd met dit kleintje !!

Anke

Hoi Caroline,
Jaaaaaaaaa een witje ;D ;D ;D ;D
Gefeliciteerd met Siver!!!
Hopelijk knapt Sophy snel op.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Gefeliciteerd met Silver  :D.
Wat gaaf dat het een wit donsje is!

Fijn weekend! Hopelijk kom je weer wat tot rust.

Groetjes Danielle

Caroline

Dank je wel!!!!!!  :-*

Ik ben ook helemaal blij met mijn witte donsje.  :D

Theoretisch zijn 50 % van de jongen van Pablo & Coco, witte donsjes, dus (bonte) witmaskertjes maar dit jaar kregen ze dus al Lotje, Quinny, Quote, Sisi en Star, allen gele donsjes.  ::)

Nu wordt het eerst kuifje kijken, een wit kuifje wordt het bont, een grijs kuifje niet.  ;) Daarna wordt het pareltjes kijken, met pareltjes wordt een popje, zonder pareltjes een ventje.  :D

Op dit moment doet Silver het goed .... het ligt lekker tussen de 2 grotere gele donsjes. Gelukkig zijn Pablo & Coco ervaren ouders, dit is hun zesde nest, 21 ste jong. Zij voeren keurig netjes ook de kleintjes in het nest, vorig jaar hadden ze 6 jongen in 1 nest, het jaar daarvoor 5 jongen en een pleegkind. Een superkoppel.  :-*

Even meteen Jeanine beantwoorden, Pablo & Coco, de ouders van Vitani zijn wel fel als ik in het blok wil kijken maar na enige druk verlaten ze toch het blok en kan ik relaxt nestcontrole doen, zoalng het blok open staat, blijven ze weg, zodra ik het sluit, kruipt degene die dienst had, er weer netjes in terug. In tegenstelling tot bij Amor & Diégah en Armani & Princess, kan ik het bij Pablo & Coco ZONDER leren handschoen.  ;D

Gaaf, Vitani 2 eitjes. Ik hoop dat er wat bevruchte bij zitten.  :D

==================

De kooien zijn bijna allemaal schoon. Ik heb niet alles afgekregen met Thomas, Jasper en Sophy de hele dag thuis en Sanne tussen de middag op school halen (voor niks want ze ging meteen door eten bij een vriendinnetje  :-\ )

Ik moet er wel bij zeggen dat ik een super puntje precies erin ben, dagelijks maak ik waterflessen en badjes schoon, wekelijks de bodems, stokken en voerbakken maar 1 x per 4 weken gaat echt alles van z'n plaats en doe ik elke tralie, alle speeltjes, voerbakken, stokken enz. enz. met een Dettolsopje. Ook de muur achter en de grond onder de kooien die betegeld zijn schrob ik met een schuursponsje en boen ze droog. Een mega werk maar je hebt zo veel eer van je werk, ik kan er echt van genieten als alles weer blinkt.  8)

In mijn kweekkamertje heb ik de 5 kweekkooien schoon, de grote lummelkooi met vervoersbakje van Remy en de slaapkooi van JOOP! & Jim, in de huiskamer moet ik morgen alleen nog de valkjes douchen en dan maak ik meteen de stokken schoon en de bodem, de speeltjes, waterflessen en voerbakken zijn al schoon.  :D

En voor de meetellers, kooi 10 .... die doe ik nog even niet, daarin zitten nu nog Lotje, die zondag verhuisd, Quinny, die morgen verhuisd en Quote, die Balou gaat heten en ook deze week verhuisd. Deze kooi maak ik dus pas schoon als zij verhuisd zijn, dan staat hij gelijk klaar voor de volgende jongen.  ;) Anders moet ik hem 2 x doen voor die paar dagen dat ze hem nog gebruiken, dat is natuurlijk gekkenwerk.  :P

Ik heb nog een paar fotootjes van de jongen van de Q-R-S-nesten.  ;)

DIe plaats ik zo even.  :D

Nogmaals iedereen bedankt voor de felicitaties en de beterschapswensen voor mijn kleine meisje.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Je bent weer druk bezig geweest :)
Maar nu kan je weer van schone kooien genieten in je kweekkamertje.

Jaaaa foto's ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

* Remy * Armani & Princess *

Remy zat op mijn vinger maar dit was nog zo moeilijk dat hij liever op mijn hand ging staan.  ;D

Even voor de anonieme persoon die een optie heeft op Remy.

Tussen het grijs op de vleugeltjes, gele veertjes maar wel bovenaan zijn nekkie een grijze vlek.  ;)

Een beetje bewogen want zo liggen is best eng :o maar ook een geel buikje.  ;)

Een schoon bed, de bovenkant van het reiskoffertje af nu, het is een grote meid of vent.  ;D
Beukensnippers was geen optie, die bleven nat dus was ik bang voor schimmels, nu probeer ik het met zaagsel en een dubbele keukenrolpapiertje erop wat ik na elke maaltijd verschoon.

Papa Armani, allemaal oranje broedplekjes in zijn nekkie.

Mama Princess

Princess

Armani & Princess, allebei knipperen tegen de flitser.

Deel 2 volgt.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Wat een leuke foto's :)
Aaaah die Remy :-* :-*
Wat heerlijk dat je een optioneel huisje hebt voor Remy :D

Ik ben benieuwd naar de volgende foto's ;D
Groetjes Anke

Peggy

Oh wat heb jij een werk verricht vandaag zeg  :o  en je kunt ook zien dat je een puntje precies bent want het ziet er eigenlijk altijd wel erg schoon bij je uit,rondom en in alle kooien.  Top hoor!
Ik herken het heel erg.Mijn buren zeggen wel eens ;  volgens mij ziet die voliere er schoner uit dan je huis  ;D ;D

Super dat Silver het zo goed doet..ben heel benieuwd naar zijn of haar kuifje  :D  en je hebt idd geboft met Pablo en Coco; dat is werkelijk waar een superkoppel  :-*
en ja wat kan ik zeggen over kleine Remy;  wan schatteke.
Heeeeeeeeeeeeeeele mooie foto's hoor.  ;)

Liefs peggy

Caroline

* Lotje * Quinny * Balou *

* Sisi * Star * Silver *

Deze serie is voor ik met poetsen begon.  ;)
Lotje en Quinny

Quote, alias Balou.  :-*

Lotje

Balou

Quinny

Papa Pablo broedend op de eitjes en Sisi en Star

Het donkerste stipje is het gaatje wat Silver had gemaakt vanmorgen, terwijl ik aan het poetsen was in het kweekkamertje is Silver rustig verder blijven tikken en rond 2 uur was het uit zijn/haar eitje.  :D

Deze komende foto's zijn van vanavond.  ;)

Sisi, de oogjes vandaag geopend.  :D

Sisi krijgt een grijs kuifje, het wordt dus een cinnamon man of of als het pareltjes krijgt een opaline cinnamon pop.  :D

Star, nog geen grijze aftekening, is nog te vroeg.  ;)

Star is wel veel feller geel qua dons.  ::)

Dappere Silver.  :-*

Silver

Lieffff!!!!  

Hier zie je goed het kleur verschil, echt 3 verschillende kleuren dons.

Ook nog eventjes een fotootje van mama Coco, zoals altijd kuifloos.  :-\ Dader is papa Pablo maar zolang hij het plukken bij alleen het kuifje van zijn dametje houdt, mag ik niet klagen.  ;)

Ik ga nog even hier en daar neuzen en dan Remy pappen en mijn koffertje opzoeken, pffffh, ik ben kapot.

Een heel fijn weekend, allemaal.

Duimen hè, voor mijn grote kleine vent Thomas, dat hij morgen zijn diploma A mag halen.  ;)

Trusten voor straks, liefsssssssssssssss

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

Tuurlijk duimen wij voor Thomas,  zet hem op hè jongen  :-*

bedankt voor de hele mooie serie foto's hoor,  das altijd zo genieten  ;)

Truste voor strakjes.

Liefs peggy

Anke

Hoi Caroline,
Ik heb gesmuld van je foto's ;D
Uiteraard zal ik voor Thomas duimen!
Groetjes Anke ;D