## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Caroline,
Informatieve update weer ;D
Super dat alle Q-tjes zijn uitgevlogen.
Het is dan weer wat minder dat je ze bij moet gaan pappen...

Ach arme Quinn... nu weer een vliegongelukje :-\

Veel plezier vanavond met Peggy en Petra.
En... alvast veel plezier morgen bij Marlies als je Nina gaat halen ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Hoi hoi Caroline,

Hopelijk knapt Quinn snel op en trekt Remy een groeispurtje!
Veel plezier vanavond en natuurlijk morgen, wanneer je je mooie dametje mag gaan ophalen bij Marlies.. super hoor!

Liefs Manon

Caroline

Goeiemorgen!!!!

Vandaag de grote dag!!! Nina Ricci ophalen bij Marlies.  :D ;D

Eerst straks naar de nieuwe school van Jasper kijken, die gaat nu 2 dagdelen naar het regulier onderwijs en de andere dagen gaat hij volgend schooljaar naar het speciaal onderwijs, gelukkig hier in Veghel.  :D Daarover schrijf ik wel een keertje wat meer (als ik meer tijd heb  ::) in mijn andere boekje  ;) ) maar volgende maand wordt het nieuwe gebouw van de school opgeleverd, waar Jasper dus naar toe gaat en vandaag is er open dag.  :D

Daarna naar het zwembad .... Thomas mag lange baan zwemmen voor diploma A =  2 x voorbereidend zwemmen voor hij mag proefzwemmen.  :D

En daarna vertrekken we meteen naar het westen van het land om eerst nog even ergens (weet nog niet waar) uit te stappen zodat de kids zich even kunnen vermaken en vervolgens doorrijden naar Marlies waar we rond half 6, 6 uur hebben afgesproken.  ;) :D

========================

Gisterenavond was gezellig met de dames Petra en Peggy, gezellig de hele avond hoofdzakelijk kletsen over onze valkjes.  ;D ;D

Rond 12 uur nog even gekeken bij de jonkies, de Q-tjes waren toch wel gevoerd en hebben geen pap meer gehad, Quicky het popje eet zelfs al zaadjes.  :D

Helaas heeft ze nog geen nieuw baasje dus .... mocht er iemand interesse hebben in een:

Bonte cinnamon opaline split witmasker POPje

Geef me even een seintje.  ;)

======================

Met kleine Remy ging het minder .... ik ben helemaal niet tevreden over hem en dacht zelfs even dat hij de nacht wel eens niet zou kunnen halen.  :-\

Vanmorgen om kwart over 7 was hij/zij er nog wel alleen .... met een gevuld kropje dus volgens mij leegt het niet goed.  :-\ Straks maar even Yakult halen .... meer kan ik niet voor Remy doen, hij/zij is een weekje oud, krijgt alle aandacht van pa en ma, wordt gevoerd en warm gehouden. De natuur zal de rest moeten doen.  ::) Niks wijst erop dat de ouders het verkeerd doen, mocht Remy het niet gaan halen dan zal dit waarschijnlijk niet zonder reden zijn geweest.  :'(

Duimen jullie mee voor de kleine Remy??

=========================

Nou .... het is 8 uur geweest, ik hoor langzaam beweging boven komen, ik ga een beker koffie maken en even ons zaterdagmorgen ritueel houden, met zijn zesjes in het grote bed.  ;D 8)

Ik hou jullie op de hoogte.  ;)

Fijn weekend allemaal!!  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Ah een kleine Lizzy dus  :D :D :D *zwijmel zwijmel*

Succes met Remy, wat jammer dat het niet helemaal gaat zoals het hoort.
Hoop maar dat ie het red hoor, ik ga duimem voor 'm!

Fijne dag vandaag  ;D ;D

Anke

Hoi Caroline,
Ach arme Remy :(
Je kan inderdaad niets anders doen dan afwachten..
Hopelijk is het een tijdelijk dipje.
Veel plezier vandaag met alle dingen die je gaat doen :)
En natuurlijk extra veel plezier bij Marlies vanavond. :D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Hopelijk komt het toch helemaal goed met de kleine Remy.
En de Q'tjes al uitgevlogen,wat gaat dat snelllllllll.  :D

Veel plezier bijhet ophalen van de kleine Nina !!

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Zyra

Ach Remy'tje toch, natuurlijk ga ik duimen voor hem! En ik hoop dat hij vanmorgen gewoon al vroeg gevoerd was waardoor zijn kropje gevuld was.

Heel veel plezier vanavond bij Marlies en met Nina Ricci natuurlijk, wat is het toch een beauty net als Noami  :-*

♪ Marlies

Marian

Hoi Caroline :D

Héél véél plezier vandaag met het ophalen van je mooie Nina Ricci :-*
Ook veel gezelligheid samen met Marlies! :D

En ik moet strakjes ook nog lezen bij jou ;)

Doei, doei, Marian

Kimm

veel plezier vandaag  :D
en ik ga duimen voor remy hoor :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Caroline, heel veel plezier met het ophalen van Nina Ricci
en lekker kletsen over de valkjes he! Doe de groetjes daar aan Marlies van me!  Jullie hebben beide prachtige donsjes! Grtjs Ann

Marian

EN???......hoe is het gegaan vanavond :D
Zit Nina Ricci al rustig in haar nieuwe onderkomen ;D

Ik duim mee voor Remy hoor, och en hij is al zo alleen..... :(
Ik hoop zo dat het een tijdelijk dipje is :-\

Fijn weekend verder!, Marian

Peggy

Ben heel benieuwd hoe het gegaan is bij Marlies.
Wat zal jij aan het genieten zijn nu ,met je mooie meisje met der mooie parels  :D

enne hoe gaat het nu met kleine remy ?  :(

Liefs Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

* Nina RIcci is thuis *

Ik heb zeker al even zitten genieten van mooie Nina, of eigenlijk al mijn mooie valkjes.  ;)

Nina doet het super, op de weg naar huis heeft ze zich heerlijk zitten poetsen en begon daarna aan het trosgierst om vervolgens niet meer te stoppen.  :o Gisterenmiddag uitgevlogen en vandaag volop trosgierst eten, dit is super natuurlijk.  :D

Ik heb er een filmpje van dat ze eenmaal thuis in de kooi de trosgierst heeft gevonden. Het is nu aan het uploaden.  ;)

Tevens maakt ik al wat foto's waarvan ik er een paar zal plaatsen, de rest zal moeten wachten tot morgen want .... ik ben vanmorgen opgestaan met een megamigraine die ik kan onderdrukken met paracetamol tot flinke hoofdpijn maar achter de laptop is niet echt goed voel ik wel.  :-\

Maar ik wil jullie mijn mooie pareltje niet onthouden.  ;)

=====================

Kleine Remy is er nog wel maar het gaat echt niet goed met hem/haar.  :-\ Ze kreeg vandaag 2 x Yakult en straks nog een keer, hopelijkis dit voldoende om hem/haar er door heen te trekken.  :-\

=====================

Ik ga nu Remy Yakult geven, de Q-tjes wegen en degene die pap nodig hebben samen met Nina Ricci pap geven.  :D

Hier komen enkele foto's gevolgd door het filmpje.  ;)

Mooie Nina Ricci

Ik schrok me rot toen ik de foto, allemaal bloed aan de onderkant van de stok .... meteen naar de kweekkamer gesnelt, Nina helemaal nagekeken, bleek ik de stok wel keurig aan de bovenkant ontsmet te hebben met Dettol maar niet de onderkant.  :-[ En niet 1 x maar 2 x  ::) , dit bloed was namelijk ook niet van Naomi maar de P-tjes een keer paniek hebben gehad.  ::) Het was dus oud bloed.  :P

Een trosgierstzaadje pellen.  :D

Kennismaking met mijn andere jonge meisje, Naomi.

Broertje Jim (van dezelfde ouders, 10 aug. 2008) kwam ook even kennis maken.  ;)

Even naast elkaar om het verschil te zien, Nina met pareltjes, Jim na de rui al met cinnamon gloed.  ;)

PS. Nina heeft een kaal koppetje aan de achterkant maar dit is geplukt door de ouders, ze heeft net als broertje Jim geen kale lutinoplek.  ;)

ALs laatste het filmpje .... het is zo liefffffffff!!!!  :-* :-* :-*

Fijne zondag allemaal.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.