## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Gerda

En nu helemaal!

Gefeliciteerd met pagina 300!!!!!

Liefs, Gerda

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,

300 pagina's
Gefeliciteerd!!!! ;D ;D

Wow wat worden de Q-tjes al groot :o :o
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Bello

gefeliciteerd met je 300 ste pagina!!!!!!

Dat koppie van Coco ;D

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Marian

Sally

Gefeliciteerd met je 300ste pagina!

Wat worden de Qtjes toch groot zeg!
Gaat mega snel.

smiley

Hallo Caroline

Gefeliciteerd met je 300ste pagina ,het is altijd leuk om bij jou in je boekje te lezen .
En van jouw ervaringen leren we vaak ook nog wat .
ga vooral zo door !!!

groetjes conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

Als zelfs de wilde vogels al hun weg weten naar jou, kan het niet anders of het moet een 5 sterrenhotel voor vogels bij jullie zijn. ::) :D

Met Nina gaat het goed, ze is nog niet uit het blok maar vanavond haal ik haar naar binnen. Ze zit nu regelmatig met haar kopje uit het gat, dus heel lang zal het niet meer duren eer ook zij de sprong waagt. :P

Tot morgen !!! :D

Rianne

Gefeliciteerd met je 300 pagina's, daar heb ik nog wel een jaar of 2 voor nodig ;D
Lieve foto heb je geplaatst, moeders is erg trots op haar kroost zo te zien :)

Anke

Hoi Caroline,
Hoe is het hier??
Morgen alweer Nina halen ;D ;D ;D
Leuk hoor :D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ManjaV

Oh wat schattig zeg :D :D :D :D wat een lieve foto!  :-* :-*

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Dierenfreackske

Hoi Caroline, heekl erg gefeliciteerd met je 300 ste pagina ook al weer! Op naar de 400 nu he! Hoe gaat het daar met de jonkies?  Alweer weekend bijna he, fijn weekend ook! Grtjs Ann

•=Bonnie=•

Citaat van: monica op  4 juni 2009, 13:52:37
Geweldig dat het kauwtje naar de opvang is :D
Je ziet ze nu weer veel, het is de tijd ervoor.
Bij kauwen werkt het overigens zo, dat wanneer de jongen nog niet kunnen vliegen, de ouders ze wel beschermen, maar zolang ze op de grond blijven, practisch niet door de ouders gevoerd worden (ze volgen niet).
Daarom zijn de meeste van die vondelingetjes ook mager, die zitten dan reeds dagen rond te hippen.

Hier word ook erg veel gebracht, komt omdat ik jaren geleden zelf een opvang had.
Nu gaat nog steeds de telefoon, vaak van een da, die hebben dan weer wat, en dan haal ik het op.
Gisteren nog een jonge mus :-\
Maar soms ook vreemde gasten....

Grootoorvleermuis

Ijsvogel

Net binnen..

1 weekje later voor het vrijlaten, na een douchebeurt :D

Groetjes Monica.

Wauw :) Die vleermuis.... prachtig. En dat ijsvogelkind is natuurlijk helemaal lief. Kan dat al zelf jagen dat het weer vrij kan?

♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

Jij raadt nooit wat ik net heb gedaan. 8)

Nina heeft net voor de eerste keer pap gehad en ze deed het geweldig. :D
Voor het eten woog ze 85 gram, erna 95 gram.
Dus lekker 10 gram naar binnen gewerkt zonder al te veel moeite.
Daarna heb ik nog even met haar geknuffeld en dat liet ze ook goed toe. Ze bleef ook netjes op m'n vinger zitten zonder dat ze weg wilde. :D
Dat wordt net zo'n kroelkont als d'r grote broer. :P

Tot morgen !!

Caroline

Hey, wat leuk Marlies!!!!  :D :D

Nina al zo goed pap gegeten.  :D En lekker gekroeld, super!!!!

Was ze trouwens zelf uitgevlogen of heb je haar moeten helpen??  ;)

Ik ben zo benieuwd naar haar morgen.  ::)

Kan bijna niet wachten.

Tot morgen, geef haar straks maar een kusje van me.  :-*

====================

Ik kom snel even uitgebreid reageren op iedereen maar het is hier een beetje heel erg druk geweest de laatste daagjes en .... vanavond komen Peggy en Petra dus ben ik ook niet veel online.  ;)

Even snel een korte update .....

* Sinds gisteren heb ik de tl-lamp in mijn kweekkamertje verwisseld voor een True light tl .... ik moet zeggen het licht vind ik erg mooi maar ik vind het veel te donker nu in mijn kamertje.  :-\ Ga dus snel informeren of ik er ook een gewone tl-verlichting bij mag hangen. Ik weet niet of dit de werking van de True light benadeeld.  :-\

Ik ga sowieso volgende week even naar de Gamma/Praxis of zoiets, in ieder geval nog twee tl-houders halen. In één komt zeker nog een True light, de andere ligt aan het advies wat ik krijg.  ;)

Hopelijk ga ik snel iets merken van de positieve werking van deze lampen.  :D

* Pablo & Coco, de ouders van de Q-tjes, hebben sinds vandaag 4 eitjes. De eerste 2 zie ik weer niks maar volgens mij is eitjes 3 bevrucht .... die wippen altijd te laat.  :-\

* De Q-tjes zijn alle drie permanent uitgevlogen .... Quinn doet het super met zijn pootje, hij gebruikt hem zo goed als normaal.  :D

* Sindsdien worden ze helaas nagenoeg niet meer gevoerd, pa en ma zijn al helemaal met het nieuwe nest bezig. vanmiddag kregen ze alle drie pap van me en ik denk dat ik dit volledig moet gaan doen.  ::)

* Goed nieuws is dat Pablo dit keer bijna niet geplukt heeft en zelfs de oranje wangetjes heeft laten zitten na het uitvliegen.  :D

Helaas ook wat slecht nieuws vandaag ....

* Kleine Quinn is net verkeerd geland tijdens een vlucht in de kooi en had een bloedveer, kort op de huid. Ik kon hem niet volledig verwijderen maar het bloeden stopte gelukkig wel.  :D

* Kleine Remy van Armani & Princess doet het niet zo, naar mijn zin. Hij wordt goed gevoerd, heeft ook als ik kijk een vol kropje maar hij blijft toch wat achter in zijn ontwikkeling op wat ik ben gewend, zeker als je bedenkt dat hij/zij alleen is.  :-\ ik hou hem/haar in de gaten, ik merk er verder weinig aan dus meer kan ik nu niet doen.  ;)

Tot later!!!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.