## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

Mijn mooie Friese boerinnetje, mijn knappe gele papkindje, vandaag 2 weekjes hier, 6 1/2 week oud .... EET ZELFSTANDIG!!!!  :D ;D

Gisteren kreeg ze nog 2 x pap maar wilde ze eigenlijk niet.  ::)

Gisterenavond om 12 uur woog ze 93 gram na 2 ml. pap.

Vanmorgen om 11 uur woog ze 86 gram en kreeg ze GEEN pap.  ;)

Net om half 12 woog ze na de hele dag zelf eten .... 89 gram.  :D :D ;D  

Ze heeft nog 2 spuitjes (van 1 ml.) pap meegesnoept met Quinn om af te kicken maar nodig was dit niet en erg enthousiast was ze ook niet.  :P

Super van haar hè??

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Whaaaauuuwie , al zelfstazndig, wat een knappe meid he! En wat is ze moooooooiiii  :-* :-*  grtjs Ann

Hermien

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Wat geweldig goed van Naomi !!  ;D
Ik wou dat die van mij al zover waren.  ;)

Nina vind ik ook een hele leuke naam voor je nieuwe aanwinst !!  ;D

Is het pootje van Quinn weer een stukkie beter dan gister ?
Gelukkig is het niks ernstigs.  :)

Groetjessss en een fijne zondag !!  :D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Even hééééél snel .... we gaan zo lekker fietsen.  :D

Quinn zijn pootje ziet er weer een beetje beter uit als gisteren. Het bovenste gewricht blijft wat dikker nog maar hij gaat het toch steeds meer gebruiken. Als ik hem naar me toe laat lopen en zijn hoofdje vast hou, gebruikt hij het al met lopen. Helemaal goed is het nog niet hoor, misschien komt dit wel nooit meer helemaal goed, dat zal de tijd uit moeten wijzen.  :)

Qua eten krijgt krijgt hij nog steeds de restjes, maar met 2 x 6-7 ml. pap doet hij het verder goed.

Nu  ga ik gauw!!!!

Tot later.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

mila

joepie de fries eet zelfstandig zie je wel dat frieze niet stug zijn haha... zijn zelf meewerkend....

mooi dat het met Quinn goed gaat...

lekker fietsen straks
groetjes
mila

Guinevere

Marian

Hoi Caroline,

Heerlijke dag vandaag om te fietsen :)......en om lekker te luieren ;D
Haha, volgens mij vindt jij het wel jammer dat Nina geen pap meer hoeft :P, is toch heerlijk om dat, vooral bij je eigen valkje, te doen :D en daarna zo heerlijk knuffelen en kroelen met die natte pap in je gezicht!? ;D
Maar Nina is nu dus baby-af :-*

Fijn, Quin elke dag een stukje beter!!

Groetjes, Marian

ManjaV

Hey Caroline,

Zo te horen komt Quinn er weer bovenop. Wat een lieve foto.  :-* Hoop dat zijn pootje weer helemaal zal genezen, maar zo niet, blijft hij even lief :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Hoi hoi .... even een kleine correctie, Marian ... ik weet dat het allemaal ingewikkeld wordt hier met zoveel  ::) :-[ valkjes maar .... Naomi, het bonte geelwangetje bij Bonnie vandaan is zelfstandig sinds gisteren en Nina Ricci is het opaline lutino bleekmaskertje wat nog bij Marlies zit, deze was gisteren 3 weken.  :D

Eerlijk gezegd ben ik wat betreft Naomi WEL blij dat ze zelfstandig eet, zij bedelt alleen tegen mijn gezicht en mijn hand dus niet tijdens het pappen en bij het zien van de spuit of de pap, wat het heel erg moeilijk maakt om haar voldoende pap naar binnen te krijgen, ze was geen makkelijke.  ;)

En kroelen .... dan doen we gewoon op de dag een paar keer. Mag ze even lekker bij me zitten met één van de andere valkjes.  :D

Nu ze zelf kan eten en goed op gewicht blijft mag ze ook leren vliegen .... tot nu toe mocht ze dat niet, eerst leren eten, dan pas vliegen is een motto hier maar zij wilde ook niet vliegen, als ze bij me zit, blijft ze gewoon zitten.  ;)

En .... ze mag nu met de andere valkjes mee los.  :D

Als over 2-3 weken de Q-tjes apart gaan om zelf te leren eten hebben zij haar kooi nodig.  ;) Dan krijgt Naomi ook een grotere kooi samen met Cartier, mijn andere geelwang.  :D

En ja .... we hebben heerlijk gefietst .... met Sanne en Thomas op hun eigen fiets zelfs 21 km .... ik ben supertrots op mijn kanjers.  :-* :-* Helaas moest Ed de laatste 5 km naar huis lopen i.v.m. een lekke band.  :-\ maar ik ben met de kids door gereden en heb hier in de straat in de speeltuin op hem gewacht.  ;)

Vroeger voor we kinderen hadden gingen Ed vaak fietsen, tochten van 60-70 km was heel normaal.  ;) Maar met kinderen achterop de fiets is 25 km al en heel eind met tussen stoppen en als ze eenmaal zelf gaan fietsen worden de afstanden nog korter .... nu zijn ze op een leeftijd dat we de afstanden weer een beetje kunnen opbouwen.  ;) Uiteraard zit Jasper bij Ed achterop en Sophy bij mij voorop.  ;)

====================

En ja, kleine Quinn, Manja.  ;)

Hij doet het echt goed .... is zal kijken of ik zo een filmpje kan maken als hij loopt. Gisteren probeerde is het, het eerste filmpje wilde hij helemaal niet lopen, het tweede filmpje viel hij steeds, ik dacht door zijn pootje maar toen zijn zusje begon te lopen viel die ook steeds, ze bleven met hun nageltjes aan de handdoek hangen. Dit filmpje is dus niet echt voordelig voor hem.  ;)

=======================

Ook heeft Naomi voor het eerst in de grote kooi mee mogen douchen .... de gekke griet, ze ging helemaal uit haar dak.  :D ;D :D ;D

Ik had haar een beetje uit de straal van de plantenspuit gezet maar ze kroop er helemaal naar toe en vond het heerlijk, zelfs toen de spuit al 5 minuten uitstond was ze nog aan het gek doen.  ;D

Ik zal zo even de fotootjes uploaden.  ;)

Nu ga ik even Quinn filmen.  :D Proberen dan.  :P

Tot zo.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sabine

Hoi Caroline,

Ik loop een beetje achter met de dagboekjes lezen. Maar bij jou ben ik gelukkig weer bij ;D Maar dat viel niet mee, wat gaat jou boekje hard ;)

Zo, je weet nu dus dat Jil een Jim is. Met een beetje geduld kom je er vanzelf achter ;D

Groetjes Sabine

Anke

Hoi,
Fijn dat het met Quinn beter gaat.
Hopelijk knapt het pootje gewoon op.
Leuk dat je genoten hebt van de fietstocht.
Stoere kids heb jij hoor ;D
Ach arme Ed het laatste stuk naar huis lopen :-\
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ManjaV

Hey Caroline,

Blij dat het met Quinny beter gaat :D hihi, Quinny klinkt lief vind ik. Hoe gaat het met zijn broertje en zusje? :D
Ben heel benieuwd naar het filmpje.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki