## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Caroline,

Gaaf dat er een lutino bleekmaskertje is geboren bij Marlies. Heel erg veel plezier met Mara morgen en sterkte met afscheid nemen van Pixel  :-*  :-*

Liefs, Karin  :D

Gerdy

hoi Caroline...

gefeliciteerd met je tweede donsje of zijn het er nu ondertussen al drie geworden.

fijn weekend

gr gerdy

Martha

Gefeliciteerd met je donsjes, staat de teller inmiddels op drie  ??? :D

Groetjes Martha
Mijn website!
www.valkenvriendjes.nl

R.I.P. Pino 2006-22/07/2008
R.I.P. Soekie 04/2008-12/12/2008

Caroline

Dank je wel, allemaal!!!!

Inderdaad allemaal leuke en fijne berichten hier.

* Twee gezonde donsjes bij Pablo & Coco en het derde donsje is druk aan het tikken en piepen in zijn eierdopje dus zal vanavond er ook wel zijn.  ;)

* Vorig jaar werd er bij Bonnie een prachtig bont geelwang popje geboren, helaas voor mij was het clear pied valkje van Rob een man en kreeg hij het bonte geelwangmeisje als partner .... dit jaar is er wel één voor mij geboren, Naomi.  :D

* Zoals de meeste bekend heeft mijn mooie Jil, zie onder in mijn handtekening rechts, kromme teentjes en konden mijn plannen met haar niet doorgaan .... zij vond gelijk haar partner in JOOP! en samen hebben ze een fijn leventje hier maar .... mijn plannen, kweken met een lutino bleekmaskertje bleven.
Gisteren dus super leuk nieuws .... de papa en mama van Jil hebben gisteren een lutino bleekmaskertje als donsje.  :D :D

==============

Allemaal leuke dingen die toch wel een beetje onder gesneeuwd worden deze week ....

Kregen we eerst het verschrikkelijke nieuws dat onze vriendin Wilma ervoor gekozen heeft om niet verder te willen leven .... komt daar gisteren nog eens het gruwelijke nieuws bovenop dat een gek, tijdens Koninginnedag dwars door een menigte heen is gereden en daarbij mensen heeft gedood en verwond.  :o

Verschrikkelijk!!!!

Wij waren met zijn zesjes naar Limburg, Valkenburg om precies te zijn waar we heelrijk gewandeld hebben, gewinkeld en geklommen, waarna vervolgens doorgereden zijn via de prachtigste weggetjes naar België en daar lekker gegeten hebben om de grens over te rijden en vervolgens via Duitsland terug te rijden naar Veghel.  :D

Wandelend in de vrije natuur kreeg ik een telefoontje van mijn moeder over wat er zich had afgespeeld in Apeldoorn .... dan sta je daar en krijg je toch even kippenvel.  :'( :-X

================

Even een snel berichtje over de valkjes.

Quicky en Quinn doen het super maar ik had ook niet anders verwacht met zulke ouders, ik schreef het al, donsje 3 verwacht ik snel en dit zal tevens hun laatste donsje zijn.  :D De rest van de eitjes, de eerste 3, waren niet bevrucht.

Armani & Princess hebben volgens mij eindelijk door dat ze moeten wippen voor de eitjes leggen, ik heb ze al een paar keer betrapt .... hopelijk zijn hun eitjes van de derde ronde wel bevrucht.  ;)

FOtotijd, foto's zijn net gemaakt.

Links is Quicky, rechts Quinn.

Een hele fijne en zonnige dag.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Gefeliciteerd met je 2e donsje :-* :D
Groetjes Saar :-*

Caroline

Sanne heeft de fotowedstrijd van de maand april 2009 gewonnen.

KLIK op de foto en je  komt bij de wedstrijd.  ;)

Gefeliciteerd meis.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dorothé

hm heerlijk weer donsjesssssssssssssss
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

ManjaV

Gefeliciteerd Sanne! :D Het is een erg mooie foto!

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat een super mooie foto's weer van je donsjes! En helemaal super dat Sanne de fotowedstrijd heeft gewonnen hoor!v Wat leuk is die foto ook en lief!
Ja vreselijk wat er is gebeurd gisteren bij jullie! Kreeg ook kippenvel toen ik het zag! Leuk dat je toch nog hebt kunnen genioeten van het mooie weer in Belgie en Duitsland,  :-\ :-\
Geef Sanne maar een knuffie van me, ze verdiend het !Grtjs Ann

Anke

Hoi Caroline,
Wat een lieve foto's van je donsjes :-* :-*
Leuk dat Sanne de fotowedstrijd gewonnen heeft, gefeliciteerd hoor Sanne!!!

En dan ook nog leuk nieuws van Bonnie ;D
Jouw weekend kan beginnen ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Caroline

Het was erg gezellig vanmiddag. Heb er ook van genoten en Pixel is werkelijk een hele lieve valk. Kan ook heel mooi fluiten heb ik gehoord. Er komen nog foto's.

Liefs

Mara

Dierenfreackske

Hoi Caroline, hopelijk heb je het niet te moeilijk gehad met het afscheid te nemen van je kaboutertje Pixel . grtjs Ann

bobbie

Heej Sanne, Gefeliciteerd met je eerste prijs voor de foto van de maand.  :D :D :D
Ik lees daar eigenlijk nooit. Net heb ik mijn handtekening veranderd en ben hier gaan lezen. zie ik ineens dat jij gewonnen hebt, hardstikke goed. Ik moet eerlijk zeggen: als ik dit had gelezen voor ik mijn handtekening veranderde had ik daar nog een weekje mee gewacht, het idee is hetzelfde, vandaar.

En weer donsjes, heerlijk. Ik mis dat best wel soms.
En Naomi is een schoonheid. En nu lees ik dat er nog een kleintje naar jullie gaat verhuizen :D wow wat een verrassingen.

En inderdaad Caroline, de week is getekend door Wilma en Apeldoorn. Bovendien ook nog een kindje van een andere site van een halfjaar overleden, ik heb mijn buik er van vol. Ik ben helemaal van slag.

Geniet lekker van de hummeltjes met de mooie rode oogjes. Voor je het weet zijn ze weer groot.

Groetjes, Nel :)

sabine

Hoi Caroline en Sanne

Gefeliciteerd met de eerste prijs!!

Liefs Sabine

Caroline

1 mei 2009, 21:10:22 #3854 Last Edit: 1 mei 2009, 21:13:37 by Caroline

Iedereen dank je wel voor de leuke reacties.

Inderdaad, het laatste kaboutertje .... even slikken maar .... ze hebben alle vier een geweldig adresje gekregen, dat maakt een heleboel zo niet alles goed.  ;) Zelfs mijn schepbekkie, Tommie, waarvan ik dacht, die blijft zijn leventje hier slijten kreeg een geweldig nieuw thuis bij mensen die helemaal stapel met en op hem zijn.  :-*

En nu inderdaad, weer een nieuw nestje, nog steeds bestaande uit 2 donsjes maar donsje 3 werkt nog actief en piept nog luid.  :D

Names Sanne natuurlijk ook bedankt voor de felicitaties, ze kwam regelmatig aan me vragen of ze nog bovenaan stond.  ;) ;D Voor haar heel bijzonder, samen met haar zo geliefde J'adore de eerste prijs behalen.  :D

* Nel, jouw foto heb ik eventjes in mijn dagboekje geplaatst hoor, wat een superfoto van jullie kleine meid met jouw Tommie, echt SUPER!!!!

PS. een kindje overleden van een half jaar, pfffh, nee dat is verschrikkelijk, mag ik vragen van welk forum??

* Mara, ook hier nog even bedankt voor de leuke cadeautjes voor mijn kamertje, voor de valkjes en voor Sanne.

Heel veel plezier van en met Pixel.  :-*

* Anja en Ton .... bedankt voor de lieve beterschapskaart, hopelijk gaat ie snel zijn werk doen.  ;) Namens mijn kindertjes bedankt voor de DVD's van Madagascar 1 + 2 en Wall E, ze zijn er superblij mee en zijn de tweede al aan het kijken nu.  :D

Bedankt!!  :-* :-* :-* :-*

ZOdra er weer een donsje is, kom ik het even vertellen.  ;)

Fijn weekend, allemaal.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.