## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Caroline,
Wat een uitgebreide update weer :)
Ik ben heeeel benieuwd hoe het verder gaat met de eitjes.

Zo te zien hebben de kids wel genoten van jullie dagje uit ;D
Knuffel terug van Dorith en Floortje :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

hilde

Dierenfreackske

Hoi Caroline, ik ben ook heeeeeel benieuwd hoe het met de eitjes verder gaat , spannend weer ook he, leuk toch , grtjs Ann

Gerdy

wat een heerlijke foto's en wat is Sophy groot geworden..

ik ben verder heel benieuwd naar je eitjes.

gr gerdy

Diaantje

Hoi Caroline,

Gaaf zeg die kooi zo allemaal naast elkaar!
Ziet er mooi uit!

Rocky doet me aan Tjippy denken, haha hij vindt valkjes wel oke(soms),maar als ze inderdaad te dichtbij komen dan gaat ie happen en blazen... ::)
wat moet je daar nou mee he ???
Ik hoop dat het nog om gaat slaan bij Rocky...

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Caroline

22 april 2009, 16:26:49 #3710 Last Edit: 22 april 2009, 16:37:45 by Caroline

Even een snelle update ....

* de 3 bevruchte eitjes van Pablo & Coco ontwikkelen zich netjes .... vanaf dinsdag verwacht ik daar het eerste donsje.  :D

* de 5 onbevruchte eitjes bij Armani & Pinrcess ben ik vanaf vandaag begonnen om elke dag 1 weg te halen, tevens ben ik begonnen met hennepzaad bij hen, misschien dat ze hier zo opgewonden van worden dat ze eerst gaan wippen voor ze eitjes leggen.  ;)

Ook krijgen ze op het moment elke dag een badje en elke dag groente, i.p.v. om de dag en licht brand er tot 22.00 uur 's avonds, meer kan ik niet doen.  ;)

* Unique & Queenie waren na een week weer opnieuw begonnen met eitjes leggen, gisteren vond ik daar de derde alweer. Omdat ze al 4 (nep)eitjes hadden, heb ik er steeds als er een nieuw eitje ligt, een nepeitje weggehaald nu liggen er 4 (1 nep + 3 nieuwe echte) anders lagen er 7.  :o Als ze morgen weer een eitje legt, laat ik het laatste nepeitje liggen, hopelijk vindt ze 5 eitjes voldoende en stopt ze dan met leggen.  ;) In de eerste twee nieuwe eitjes zag ik vandaag nog niks.  :-\ Als ze deze ronde weer vergeten zijn om te wippen mogen ze even uitbroeden en daarna doorbreek ik hun cyclus en verhuizen ze gelijk naar de grote kooi in de huiskamer. Queenie is nog een jong popje van bijna 1 jaar, 2 x 4 eitjes leggen vind ik echt voldoende voor haar. Ik wil dan dat ze rust neemt tot volgende jaar.  ;)

Het is wat, broeden we eindelijk goed, wipwappen ze niet.  :-\

* Van Gils en zijn beide dames vermaken zich goed in de nieuwe kooi .... ze hebben het gezellig met z'n drietjes maar daar is dan ook alles mee gezegd.  ::) Van Gils is duidelijk onder de indruk van de dames, ik weet alleen nog niet welke.  :P Hij fluit hele serenades, haalt werkelijk alles uit de kast, zolang hij op afstand blijft vinden de dames dit geweldig.

's nachts slapen doen ze met zijn drietjes in een straal van 15 cm, dus ze zijn wel close. :D Om ze een beetje in de stemming te brengen krijgen zij sinds gisteren ook hennepzaad.  :P

Ik hou jullie op de hoogte ....

Groetjesssssssssssss

PS. iedereen bedankt voor de reacties.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Caroline,

Wat spannend zeg al die eitjes en wat heb je een leuke update geschreven weer. Ik volg je dagboekje met veel plezier. Ben erg benieuwd naar de aankomende donsjes :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

☺ Pita ☺

Oooow ik duimen voor mooie donsjes :D
Groetjes Petra.

Sally

Hoi Caroline,

Spannend hoor, dat je vanaf dinsdag al donsjes kan verwachten..

Leuke update!, Ben is benieuwt of de hennepzaad zijn werk doet. ;D

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat fijn dat er dinsdag weer donsjes (donsje) zijn , wat gaat het snel he! He Caroline, heb je geen foto van hoe een donsjes poep er moet uit zien?
Een normale? Grtjs Ann

Anke

Hoi Caroline,
Hopelijk zijn de eitjes bevrucht.
Hoera.... binnenkort weer donsjes ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerdy

ook snel weer donsjes bij jou..leukkkk

je gaat hennep zaad appart geven maar zit dat bij jou dan al niet door het voer?..bij mij namelijk wel.

gr gerdy

mila

heey caroline

was even je boekje kwijt dus moest heel veel bij lezen...

geweldige foto's van de kids.
mooi dat je dinsdag weer de eerst donsje kan verwachten altijd spannend wat eruit komt.

van gils vind ik geweldig dat ie hij er alles aan doet om er 1 te versieren.

nou ik ga nu weer jou boekje volgen....

groetjes

lynette

Hoi Hoi

ik kom weer even buurten  ;D en zie dat Queenie en Unique weer eitjes hebben. Hopelijk zijn ze nu wel bevrucht.

Tot zaterdag :D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

sabine

Spannend, weer bijna donsjes ;D. Hopelijk gaat alles goed en kun je er lekker van genieten.

Groetjes Sabine