## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Caroline,
Joop en Jill zitten wel lekker geloof ik ;D

Uiteraard ook even foto's van kleine Floor

Gemaakt om het hoekje, want je gaat natuurlijk niet even netjes recht zitten voor de foto :)

Hee mijn waterbak, en een leuke uitkijkpost ;)

Floortje voelt zich al prima op haar gemak :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline, zo te horen was het gezellig daar , lekker kletsen en valkjes knuffelen, hihi! Grtjs Ann

* Sanne *

Hoi mama, Bedankt dat je de numers van de ontbrekende voetbalkaartjes in het buurthuis hebt gezet!!! Dat vind ik heel erg fijn. En wat een mooie foto´s van de kleine valkjes!!!  Liefs van Sanne. Dikke knuffel en heel erg veel :-* :-* :-*

Wilma1

Is het niet van de vogels, iets op kweek zetten, dan wel van de kids  ::) je mag wel goed opletten dat jet het niet naar de DA opstuurd, mocht het nog nodig zijn  :P

Beterschap!

En prachtige foto's, erg mooi met het oranje omrand!
:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

** Close-up 18 februari 2009 **

* Melody *

* Pixel *

* Tommy *

* Picasso *

Groepsfoto's volgen later.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Even een beetje off-topic.

Sophy heeft gisteren en vandaag helemaal niet meer gepoept!!  :o :D

De diarree is dus over .... haar eetlust moet nog flink terug komen en haar darmpjes zijn nog niet helemaal in werking .... elke keer na wat gegeten te hebben is het flink huilen en pakt ze haar buikje en zegt auw.  :'( Krampjes denk ik.

In overleg met de huisarts is het even afwachten op de eerste poepluier .... is deze nog niet goed van vorm, kleur en/of structuur moet ik het toch opsturen voor de kweek. Als alles goed is geloof ik het wel, ik mag het dan wel opsturen maar persoonlijk vind ik dit niet nodig.  ;)

Jullie beterschaps wensen hebben gewerkt. Bedankt namens Sophytje.  :-*

===============

Picasso lijkt inderdaad last te hebben van het te zware eten voor hem, de nog niet verteerbare zaadjes die hij krijgt van pa en ma, hij poepte net iin het mandje onverteerde zaadjes ....

Ik geef hem nu 4-5 x per dag 7 ml. Nutribird A21 pap, 2 x met een druppeltje Calcitat, 1 x met druivensuiker. Zijn kropje leegt verder wel dus ik vind Yakult niet nodig.  ;)
Hij lijkt vandaag weer wat actiever dan gisteren.  :D

Tommy doet het verder ook erg goed .... op de foto hierboven zie je dat ik net zijn ondersnaveltje heb geknipt en gevijld.  ;) Helaas heb ik nog steeds geen pellets voor hem kunnen vinden, ik was vanmorgen in Den Bosch en Rosmalen bij div. dierenspeciaalwinkels maar nergens geen ....

Zodra ik het in huis heb ga ik er pap van maken voor Tommy en gaat hij er dagelijks pap van krijgen zodat hij op die manier pellets gaat leren eten.  ;)

Ik rij morgen nog even naar Uden, vind ik het daar ook niet bestel ik het bij Kirsten.  ;) ;D

Pixel en Melody zijn beide elke dag rond de 110 gram, Melody is dagelijks wel even uit het blok te vinden.  :D

Helaas zijn alle ruggetjes nog steeds wat geplukt .... ik kan Eros niet de hele dag apart zetten, als Eros namelijk apart zit gaat Perle door de kooi lopen ijsberen en geeft de jongen geen hap te eten.  :-\ Ook geen oplossing dus.

Melody is vandaag 5 weken, Pixel 4 weken + 5 dagen, Tommy 4 weken + 4 dagen en Picasso 4 weken + 2 dagen.

Volgende week zijn allemaal 5 weken of ouder en hebben mijn kids vakantie, dan ga ik langzaam de voedingen overnemen met Nutribird A21 gemengd met Pellets en met een spuitje dus niet meer met de kropnaald  ;) Gaat dit goed, gaan ze allemaal in de grote lummelkooi en kunnen hun veertjes weer mooi terug komen.  :D

Nu ga ik Sanne snel omkleden .... ze heeft carnaval op streetdance.  ;D

Morgen hebben Sanne, Thomas en Jasper het op school, een continue-rooster, tot half 3.  :D

Lekker relaxt voor Sophy.  :P

Tot later.  :D

PS> Ik heb al vanaf 14.42 uur geen notificatiemailtjes gekregen, jullie wel?? ???

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

christa

ha caroline
fijn dat je even geen extreme luiers hebt maar krampjes lijkt me ook niet prettig.

bij ons hebben de kids nu vakantie en gaan volgende week weer.

en wat zijn notificatiemailtjes?
groeten christa

*Manon*

Prachtige foto's van je lieverdjes Caroline.  ;D ;D ;D

Anke

Hoi Caroline,
Floortje is de nacht goed doorgekomen en is nu lekker aan het losvliegen met de rest.
Ze stapt (meestal) netjes op en we hebben al uitgebreid geknuffeld ;D
Wat een schatje is Floortje.
Nicky heeft al een serenade voor haar gezongen :)
Kortom: Floortje is prima op haar plek tussen de Santpoortsevalkjes :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Hoi Caroline,
Wat een goed nieuws over Jasper! Wat moeten jullie opgelucht zijn.

Ach arme Sophy, wat is ze toch ziek en ook zo lang  :-\ Hoe oud is Sophy nou? Ik hoop echt zo voor haar dat ze snel weer beter is. Fijn dat ze de voeding die je nu hebt gegeven binnen heeft gehouden, zo kan ze toch weer wat aansterken. Heel veel beterschap voor haar! 

En Picasso een kleine terugslag. Ik hoop dat hij snel weer aansterkt. Ik ga mee duimen.

Wat een mooie foto's . Vooral die je nu gebruikt heb in je handtekening. Echt super super mooi.

Groetjes van Danielle

Marian

Hoi Caroline,

Fijn te lezen dat het goed gaat met Jasper, een hele zorg minder :)
Gelukkig is ook Sophie aan het opknappen!

Met Indy gaat het prima, ze woog vanmiddag 93 gram en is steeds minder een brokkepilootje. Ze houdt alleen nog niet van kroelen met mij :-\

Wil jij over gaan op pellets?
Gezellig dat je in Den Bosch was ;D.....nee ze hebben het hier niet in de diverse dierenwinkels.

Mooie close-ups heb je gemaakt 8), Tommy blijft een scheetje :-*
Echt een super zit/klim/ speeltje heb je van Anke gekregen :D

Morgenavond stap ik samen met mijn dochter op de bus, vr/za en zondag zijn we heerlijk skiën in Frankrijk  :D :D

Take it easy, groetjes Marian

Dierenfreackske

Hoi Caroline,  hahah streetdance  cool he! En Sanne doet dit graag he , wordt vast super weer!

Wat fijn dat het goed gaat ook daar , en ik duim voor Piccasso dat hij snel aansterkt he! Brandt alvast een kaarsje hier nu! Nog een dagje en het is weer weekend , neeee   nog twee dagen , weer fout ! Maarja, ik ben nu eenmaal veel fout in die dingen , ik hoop maar dat ik geen foute dingen doe met blokken zetten hier, hmm.. ...grtjs Ann

•=Bonnie=•

Wil je dierenwinkel die nutribirdpellets niet voor je bestellen?

Wilma1

Hoihoi,
Even met een bakkie bij jou aanwippen  ;)

Wat vervelend dat je de nutribird 14 zo moeilijk kan kopen....hier hebben ze het wel (althans een paar weken geleden zag ik het nog) maar daar ben je ook niet echt mee geholpen.

Mocht ik wel iets  voor je kunnen betekenen, laat het dan ff weten.

Wat leuk de naam MELODY tegen te komen bij je, ik moest meteen denken hoe het met mijn Melody zou gaan ??? Ik ga ervan uit dat hij nog steeds op zijn mooie plekje zit en een fijn leven heeft.

:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3