## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Gerdy

ik vind het op zich al knap van je dat je de tijd neemt om het forum zo bij te blijven houden..en ik kan me heel goed voorstellen dat je een  :censuur week hebt gehad..alles tegelijk en weer met zieke kindjes..en natuurlijk is het aanpassen met een andere week indeling omdat Ed nu andere diensten heeft..het even overlaten aan Ed ovder dag dat zal je wel heel erg missen maar zoals Petra al zegt..blijf wat tijd voor jezelf nemen..tja is makkelijker gezegt dan gedaan natuurlijk.

op een albino zie je inderdaad meer vuil zitten en wat heerlijk dat je drie van je kaboutertjes kan blijven volgen.

gr gerdy

Mara

Hoi Caroline

Prachtige foto's zeg. Echt zo lief de kaboutertjes.

Ik hoop ook gauw langs te mogen komen om mijn Pixeltje te mogen kroelen.  :) Ik stuur je daar vandaag of morgen even een IM over, maar misschien is het makkelijker als jij me een voorstel doet wat jou goed uitkomt, ik ben momenteel héél erg flexibel wat mijn tijd betreft.

Groetjes

Mara

Anke

Hoi Caroline,
Stekelvarken kaboutertjes ;D ;D
Balen dat het nog niet zo soepel loopt met het nieuwe schema van Ed :(
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi, wat gaaf dat de p-tes het zo goed doen, en voor je het weet zijn ze al weer groot! Grtjs Ann

♪ Marlies

Fijn dat de kaboutertjes het zo goed doen. :D
Maar toch mis ik iets als ik ze zo op de foto's zie, maar ik weet niet wat. ::) :P ;D

Ik kan me best voorstellen dat het nu zwaarder voor je is nu Ed in dagdienst staat.
Het lijkt dan toch of ze veel minder vrije tijd hebben.
Misschien dat je over een paar weekjes je draai gevonden hebt en alles weer wat soepeler verloopt.

Groetjes Marlies ;)

bobbie

Hallo Caroline,

Ooooohhhh, wat worden de kleintjes al groot :o en wat een schatjes :-*.

Je hebt het druk druk druk, een hele overgang die werkverandering. Je moet echt je draai daar nog in vinden, kan me best voorstellen. :-\ En zieke Thomas, een huilende Sanne, weglopende kinderen, tjonge je zal blij zijn als je zit 's avonds.

Succes met alles.

Groetjes, Nel :)

Caroline

Even een korte update!!!!

Thomas is bijna weer helemaal opgeknapt, Sanne heeft gisteren echt ontzettend veel hoofdpijn gehad en ook koorts erbij gekregen, vanaf vandaag is de hoofdpijn en koorts minder maar draaien met haar ogen is nog erg gevoelig dus moet ze maar niet doen.  ;) En jawel hoor, het was nog niet voldoende, afgelopen nacht heeft Sophy de diarree gekregen, ik denk van het kiesjes krijgen, van die lekkere waterige die meteen uit de luier loopt, resultaat, 5 vieze rompers, 2 vieze pyjama's en 2 x schonen kleertjes.  :-\ >:(

Weinig nieuws hier, alleen dat sinds gisteren naast Melody en Pixel ook Picasso een fijn adresje heeft gevonden. Hij blijft Picasso heten.  :D

Op dit moment zijn er al verschillende mensen die er serieus over na denken om Tommy een fijn huisje te bieden. Dit is erg fijn om te weten .... ik heb afgesproken dat ik ze op de hoogte hou, we gaan eerst kijken hoe hij zich gaat ontwikkelen. Dat is op dit moment het allerbelangrijkste, dat hij zelfstandig leert eten.  :D

Armani & Princess hebben nog geen eitje maar .... dit verwacht ik al wel.

Verder is alles goed met de valkjes.  :D

Fijn weekend allemaal, tot later.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

*Manon*

Hoi hoi Caroline,

Nou dat zal dan volgende week even raar zijn dat je het O-nestje niet meer bij je hebt.
Maar ze komen bij heel fijne mensen terecht en je kunt ze nog lekker volgen, ook leuk hé!

Hé bah zieke kindjes, en dan de drukte die dat extra meebrengt, terwijl je toch al zo'n rare week hebt, even je ritme weer hervinden.... heeft tijd nodig  ;)

Hopelijk gaat Tommy snel leren eten en wat fijn dat er nog meer mensen zijn die erover denken... hij zal vast een fijn adresje krijgen, daar ben ik van overtuigd.

Fijn weekend ;D

Dierenfreackske

Hoi Caroline, het het zeker raar zijn als de O-tjes weg zijn he! Fijn dat alles goed gaat met de P-tjes ook! Grtjs Ann

sabine

Wat fijn dat er mensen zijn die Tommy wel willen hebben. Hopelijk leert hij snel zelfstandig te eten ;D

Beterschap voor je kindjes!
Groetjes Sabine

Anke

Hoi Caroline,
Fijn dat het goed gaat bij jou :)
Spannend weer eitjes op komst ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik kom je gewoon even gedag zeggen en een heel fijn weekend wensen. Sterkte met de kinderen en fijn dat het met de kaboutertjes zo goed gaat  :-*

Liefs, Karin

mariejj

Hoi  Caroline,,

Alles lezen en volgen lukt me niet en ik reageer niet vaak, maar ik kom afentoe wat foto's kijken  ;) 

groetjes Marie