## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Peggy

Goede morgen Caroline,

Balen dat eros zo plukt maar verder zien ze er echt wel goed uit;  die stoere dappere kabouterkes van jou  :-*
Eigenlijk ongelooflijk dat ze het nu weer zo goed doen maare;  ik ben er echt kei blij mee  ;D

Heb weer genoten van al je foto's hoor;  superrrrrrrrrrrr

Liefs peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Giorgio en Cartier ....

Cartier, geelwang, heeft duidelijk veel lichtere wangen dan Giorgio maar weer veel donkerder dan Jil, bleekmasker.

Hier nog een keer de foto van hierboven.

Ik weet het echt niet meer. ???

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Monky

Aaah... wat een droppies van een jongen heb je weer  :D Je hebt er veel zorg aan, maar als je ze op ziet groeien tot prachtige jonge valkjes, dan is het het toch allemaal weer waard  :D

Wat de mutatie van Giorgio betreft, kan ik je er niet zo heel veel zinnigs over geven. Ik kan zeggen wat ik zie, maar jij ziet hetzelfde dus daar heb je niet veel aan.
Het zijn wel allemaal schatjes.... maar ook daar heb je niet veel aan  :-[ :-[

Is hij al een keer door de rui geweest? Misschien moet je even afwachten tot hij zijn parels ook kwijt is en zijn volwassen verenkleed heeft. Misschien is het dan duidelijker te zien.

Sorry dat ik niet veel hulp kan bieden, maar zo'n mysterieus valkje is eigenlijk best leuk  ;D

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Caroline

Wat prachtige foto's en ik heb denk ik mijn keuze gemaakt....Ik ga je nu een IM sturen  ;).

Groetjes

Mara

Zyra

Hey Caroline,

Wat een schitterende foto's weer en wat is Tommy dapper zeg!

Het probleem wat jij hebt heb ik dus ook met Mystic, hij is niet geelwang hij is niet oranje.. zelf denk ik toch dat het een bleekmasker is, omdat ik meerdere wildkleur bleekmaskers heb gezien met iets wat oranje achtig erdoor.. maar de twijfel bestaat toch nog steeds heel erg.. Mystic heb ik tegen over Kenji gezet. als Mystic daadwerkelijk een bleekmasker is zouden hier 100% bleekmaskers uit moeten komen.. Zo niet is het een domme fout om geelwang tegen witmasker te zetten, maar ik heb helaas geen andere opties om dit te 'testen' ik ben erg benieuwd wat Giorgio nu uiteindelijk blijkt te wezen.

Gezien er bij jou geen bleekmasker twijfel is ga ik toch voor geelwang, misschien DF bleekmasker ofzoiets?

groetjes Desire

☺ Pita ☺

Uuuh ik denk toch oranje wangetjes hoor  :-\
Ik zal eens een paar foto's van Elmo maken kan je vergelijken  ;)
Zal ze vanmiddag ik mijn boekje zetten goed?

☺ Pita ☺

Ik heb ze geplaats bij mijn verhaaltje , kijk die wangen maar eens :)
Om het nog makkelijker te maken voor je :P

Dierenfreackske

Hoi Caroline, dat kan ook bij mij het geval zijn met mijn dominant pastel (bleekmasker misschien ?) Djonah

Hier met Yellow  , grtjs Ann

♪ Marlies

Ik had precies hetzelfde bij de vader van Giorgio. :-\
Eerst gele wangen en nu oranje.
Ik snap er dus ook echt niks meer van.
Feit is wel dat hij het doorgeeft aan z'n jongen. ::)

Als je Giorgio zo tussen de andere  ziet zitten op de eerste foto's, heeft hij duidelijk gele wangen.
Dat zag ik ook toen hij hier zat.
Elmo was toen al een twijfelgevalletje.

Waarschijnlijk zullen we het pas weten als je ermee gaat kweken.

Misschien wel een nieuwe mutatie. :P
Verzin jij een naam ? ::)

Dierenfreackske

Hahaha ...ik zal het ook maar pas zien als ze eens jongen hebben zeker?? Of ik ga het nooirt weten? Grtjs Ann

♪ Marlies

Even bij Kirsten Munson geweest. ::)

Moeder:bont cinnamon gepareld geelwang
Vader:wildkleur split voor {X1:  gepareld geelwang} 

man afkomst:
50% gepareld geelwang split voor bont {X2: cinnamon}
50% wildkleur split voor bont {X2: cinnamon gepareld geelwang} 

pop afkomst:
50% gepareld geelwang split voor bont
50% wildkleur split voor bont

Moeder:bont cinnamon gepareld geelwang
Vader:geelwang split voor {X1:  gepareld} 

man afkomst:
50% gepareld geelwang split voor bont {X2: cinnamon}
50% geelwang split voor bont {X2: cinnamon gepareld} 

pop afkomst:
50% gepareld geelwang split voor bont
50% geelwang split voor bont

Het maakt dus niet uit of pa geelwang is of split geelwang is, de jonge opaline mannen zijn zowieso geelwang.

Hij moet op z'n minst split geelwang zijn, anders had Giorgio nooit van die gele wangen kunnen hebben. :-\

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Kom even vertellen dat ik ontzettend heb genoten van alle prachtige foto's van Nick, Mushu, Winky en het prachtige albinomeisje Melody.
Kan haast niet wachten om ze live te bewonderen.
Nog gefeliciteerd met het behalen van de 200 pagina's je gaat als een HST.

Ik hoor het wel wat je het beste uitkomt.

Liefs Jeanine

p.s: wat de wangetjes van Giorgio betreft ik zeg donker geel :P

Dierenfreackske

Marian

Hoi Caroline,

Jeetje wat is het hard gegaan, ondanks het plukken van Eros, met de pennetjes en veertjes van de kaboutertjes :D
Wat betreft de verschillende kleuren geel, daar kan ik je niet mee helpen.....ik hou van alle kleuren geel :P ;D
Maar inderdaad, iemand anders zei het al, een mysterie is wel erg spannend :o....en des te meer een uitdaging voor je ;D

De grote kooi heeft inmiddels een grote metamorfose ondergaan......dadelijk gaat Indy verhuizen 8)

Fijne avond, groetjes Marian