## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Marian

Dank je wel Peggy :D
Het is inderdaad erg gezellie hier ;D ;D
Ben super blij met Indy :-* :-*
By the way....puur toeval....de naam Indy.
Maar soms zeggen ze niet voor niets....toeval bestaat niet!!
Ik wilde eigenlijk reageren in jouw eigen dagboekje Peggy...die heb jij toch? Affijn kon hem niet vinden :-\

Fijn weekend verder, groetjes Marian



sabine

Hoi Marian,
Gefeliciteerd met Indy  :-* Geniet maar van haar.

Caroline,
Wat een leuke stoere naam heb je Tommy gegeven.

Groetjes Sabine

Caroline



Alvast bedankt voor jullie leuke reacties, morgen kom ik wat uitgebreider reageren, ben net thuis met de kids na een bezoekje bij mijn schoonzusje en ben moe maar wilde nog wel even het gewicht van mijn kleine dappere witte kaboutertje komen vertellen, ik ben zo trots.  :D

Kleine Pareltje alias Melode, het albinomeisje wat bij Jeanine gaat wonen woog vanavond om half 10
104 gram!!!!

Is dit niet helemaal super geweldig??!!

Pixel woog 88 gram
Tommy woog 65 gram
Picasso woog 66 gram

Tuurlijk ook heel erg netjes.  ;)

Welterusten voor straks.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Wauw :o :o :o 104 gram
Helemaal super.

Geef je Melody een dikke pakkerd van me :-*
Jij krijgt er natuurlijk ook een.
Ben super trots op Melody, jou (door jou inspanning leeft ze) en tuurlijk ook op papa Eros en mama Perle.

Fijne avond verder :-*

Liefs Jeanine

Kaatje

Hoi Caroline,

Prachtige gewichten hebben de kleintjes en jeetje, Melody al 104 gram  :o  :o  Helemaal geweldig, en lief dat je dit nog even komt vertellen !!

Wat gaat je boekje trouwens als een sneltrein, al bijna 200 pagina's in net 4 maanden tijd, en je nieuwe titel is ook heel erg fijn om te lezen, ik ben erg blij dat zelfs Pedro nu ook de goede kant aan het opgaan is  :D

Fijne zondag vandaag  :-*

Liefs, Karin

ManjaV

Hoi Caroline,

Wat fijn dat het zo goed gaat met de valkjes, ook de kleintjes, en een mooie naam hoor Tommy ipv Pedro. :D
Ben heel benieuwd welk lief baasje zich voor hem meldt of dat je hem zelf houdt. :D :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Manon*

Hoi hoi Caroline,

Wat een goede berichtjes over de P-tjes en Mellody doet het erg goed zeg... die zal haar broertjes wel even laten zien hoe het moet!
Heerlijke berichten te lezen in je boekje!

Leuke naam heb je Pedro gegeven  ;D ;D ;D

Fijne zondag!

Liefs Manon

Mara

Hoi Caroline

Had heel wat bij te lezen, bedankt voor je IM. Heb even gauw gekeken en ik denk dat ik mijn hartje verpand heb aan een van de kleine kaboutertjes, maar ik wacht nog even af....

Fijn om te lezen dat het goed met ze gaat. Helaas kan ik Tommy geen huisje bieden omdat hij toch in de buitenvoliere moet en daar kan ik te weinig controle uitvoeren. Maar ik hoop dat hij een goed huisje vindt...

Bedankt voor je IM, ik snap het helemaal hoor.

Groetjes en ik probeer regelmatig te komen kijken.

Groetjes

Mara

Anke

Hoi Caroline,
De kleine kabouters worden straks nog echte dikzakken ;D ;D
Heerlijk om al dat positieve nieuws hier te horen!!
Hoe is het met Floor? Vertoont hij/zij al geslachtsgebonden gedrag? ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

☺ Pita ☺

Heeej Caroline alles goed?
Elmo voelt zich al een hele man hier (zie mijn verhalen boekje)
En we zijn helemaal vol van de te bouwen voliere , ik heb er echt veel zin in :)
Alles goed bij jullie? De kleintjes doen het goed las ik , kan ook niet anders met die goede zorg van jou :P

Lin

wow wat gaat de tijd toch alweer snel! alles gaat goed hier betreft de jongen van eros? voert ie een beetje mee of moet je bijvoeren? aan de gewichten te zien niet toch of ben ik met de dagen in de war? Lief zeg die kleine albino  :-*


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Zyra

Hey Caroline,

Ondanks wat er gebeurt is omtrent mij heb ik je geprobeert te volgen. Ik heb enorme bewondering voor je hoe je de kleine kaboutertjes erdoor heen hebt weten te slepen. Ik weet niet of ik het had gered, zo klein en teer en dan ook nog eens zo erg ziek. Het is een harde tijd voor je geweest, maar ik merk dat je er nu enorm van geniet nu ze allemaal er bovenop zijn. En natuurlijk vindt Tommy een goed huisje waar zijn snaveltje met alle liefde verzorgt gaat worden.

Nogmaals bedankt voor de kans die je me geeft.


Caroline



Hallo allemaal!!!!

Eigenlijk had ik beloofd om vandaag nog even op ieders berichtje te komen reageren maar het zijn er weer zo ontzettend veel dat ik heb besloten om maar gewoon de 42 foto's van vanmorgen van Nick, Mushu, Floortje, Winky, Melody, Pixel, Tommy en Picasso te plaatsen. Volgens mij zijn jullie daar veel blijer mee dan al die tekst van mij.  ::) :P :-[ :-X ;)

Even een korte update:

Melody, ik schreef het al, woog gisterenavond 104 gram, super de super natuurlijk, het plukken van Eros blijft balen natuurlijk, ik wordt er echt ziek van als ik het hem zie doen.  :-\ >:( Ik wil toch nog echt even proberen Eros  minimaal een weekje bij de jongen te laten, dan gaat hij apart. Het is dat ik nu zie hoe goed ze het op het eten van pa en ma doen, Melody was op de pap NOOIT zo hard gegroeid.  ::) De rest natuurlijk ook niet.  ;) Misschien dat ik Eros wel apart zet als de kropjes eenmaal vol zijn. Scheelt misschien ook al iets.  ::) Pixel en Picasso doen het natuurlijk met als Melody geweldig en vanaf vandaag verklaar ik ook Tommy onofficieel  ;) genezen, op zijn snaveltje na is het een gewoon valkje nu van 3 weken.  :D Hij ligt nu even lekker bij me, verplicht want vanmorgen heb ik zijn snaveltje geknipt en hij moet me(en mensen in het algemeen) wel lief blijven vinden.  ;)

Genoeg gekletst, hier komen de foto's!!

PS. bij de kaboutertjes moet jullie dus wel de veren bij denken, dan zijn ze nog mooier.  ;) ;D ;D :-*

PS 2. Lin, het nest van Eros is heel erg ziek geweest, ze hadden nagenoeg geen kans op overleving. Het jongste jong is overleden en naar Dr. Feldkliniek geweest voor sectie. Ik heb ze een week 2 x daags Synulox, Nystatine Labaz en Calcitat-50 in hun bekkie gegeven en volledig de voeding over moeten nemen met de kropnaald omdat door de ouders en door mij met spuitje geen druppel door de slokdarm ging.  :-\ De oudste van toen 2 weken, de jongste 1 week oud. Na die week intensieve verzorging hebben ze het alle 4 gered en hebben pa en ma de voeding weer 100 % overgenomen. Helaas plukt Eros verschrikkelijk maar ik geef ze nu liever geen pap. De rest is allemaal te lezen vanaf 27 januari.  ;)

PS 3. Graag gedaan, Desiree. Bedankt voor je lieve woorden.  :)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



* Nick & Floortje *

Vandaag, 8 februari 2009.



Nick, niet veel veranderd met vorige keer.  ;)
Vanmorgen, dus niet eens vanavond .... 102 gram.  :D




Even laten zien dat hij nog steeds netjes opstapt.  ;)


Floortje vanmorgen 95 gram .... het zou me nog steeds niks verbazen als het een popje is maar durf het echt niet te zeggen.  ::) Floortje kroelt regelmatig met Nick. Nick en Mushu proberen al een beetje te fluiten, Floortje niet maar .... het is ook nog erg vroeg en .... mijn Jil een pop, fluit hier meer dan alle mannetjes bij elkaar.  ::)




Ook Floortje stapt nog steeds netjes op.  :D


Nick en Floortje.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



* Mushu & Winky *

Vandaag, 9 februari 2009.



Mushu vanmorgen 100 gram!!  :D Ook Mushu is vergeleken met de vorige foto's niet echt veel meer veranderd. Het is gewoon een mooi en lief ventje.  :-*


Neeee!!!  >:( Ik wil niet op de foto.  ;D


Nou vooruit dan.  ;)


Opstappen doet hij ook nog steeds netjes. En gaat keurig net als de rest trouwens op mijn vinger mee de kooi in.  :D


Zus Winky deed even gek, net uit de kooi.  :o :P


Winky woog vanmorgen 85 gram en net, ik heb haar even gewogen 89 gram. Nog niet zo zwaar als de andere maar zij is ook pas net van de pap, dit scheelt.  ;)


Haar smoeltje wordt ook alweer schoner.  ;)


Ook Winky stapt netjes op, zonder te vragen zelfs nog.


Mushu & Winky


Mushu & Winky


Alle 4 nog een keer op de foto.




In de eerste kweekkooi .... Princess, bijna de hele dag in het blok te vinden maar net even eruit.  ;) Ik verwacht één dezer dagen wel een eitje bij haar.  :D


Weer terug naar haar blok.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.