## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Gerdy

wat is het toch altijd weer genieten om naar jou foto s te kijken..super

hoe is het met je kleine meid?

gr gerdy

Sharon

Hoi Caroline

ja, jouw boekje gaat echt megasnel! Het is HST  ;D ;D

Wat heb je toch weer een prachtige foto's geplaatst zeg! Wat geniet ik toch elke keer weer van jouw schitterende valkjes  :-* En dat Diégah zo'n pitbull is op het nest kan ik me nog goed herinneren van je vorige kweekperiode  ;) Fijn dat met het eitje alles goed is.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Wederom heb ik super genoten van alle mooie foto's.
Vitani zat mooi mee te kijken.

Toen ik tegen Amir zei dat Pablo en Coco de ouders zijn van Vitani vond hij het wel een beetje raar.
(Vitani is namelijk veeeeeeeeeeeel mooier als haar vader en moeder) ;D ;D
De prachtige kuif heeft ze in ieder geval van haar vader :D ;)

En wat is JOOP toch prachtig getekend. Echt super.

Hoe gaat het met je meissie Sophy? Hopelijk is ze weer een beetje opgeknapt.

Doeiiiiiiiiiii

Hermien

Heerlijke foto's weer! Overigens zijn die witte kooien ook prachtig. Kunnen toch wel vier valken in?
Weet je de afmetingen? Dan bestel ik ze via Dierenvilla, ik heb daar zoiets zien staan. De Arthur vind ik ook heel mooi, maar dan moet ik echt mijn hele wandmeubel afschaffen..... ::)

*Yvon

Hoi hoi

Zo,nou het is zeker bijna niet bij te houden hier.  ;D
Hele mooie foto's en GEFELICITEEERD met je eerste eitje van je nieuwe kweekseizoen !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kaatje

Hoi Caroline,

Staat de herfstvakantie nu al weer voor de deur, jeetje wat vergeet je dat toch snel als ze groot zijn  ;)

Heel erg veel plezier volgende week donderdag in de Efteling, ik hoop dat jullie dan net zo'n mooie dag krijgen als dat we vandaag hebben gehad.

Ach gossie kleine Sophy, hopelijk komen haar tandjes snel door ! Het gaat lekker bij jou meid, ik lees ook nog weinig over je migraine aanvallen ( gelijk even afkloppen ) en hopelijk blijft dat ook zo !

Morgen waarschijnlijk weer een eitje !? Spannend hier  :D

Liefs, Karin

Anke

Hoi Caroline,
Wat een heerlijke foto's weer van je knapzak valkjes ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marian

Hey Caroline,

Hoe is het met het eitje?
Verwacht je morgen een 2-de? ;D
Veel plezier in de efteling en met het ophalen van Jil en Anaïs.

Groetjes, Marian :)

♥Debby♥

Mooie foto's weer Caroline..

en ook voor jou en de kinderen.. een FIJNE HERFSTVAKANTIE!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Hoi hoi, even een snelle groet.  :D

Wat heb ik toch heerlijk makkelijke valkjes .... alles is net op stok gegaan in de huiskamer .... niks geen geruzie of gemok, gewoon allemaal ergens  een plekje gezocht en slapen maar. Ik kan werkelijk alles bij elkaar en door elkaar zetten. Ruzie is er zelden tot nooit ..... afkloppen.  ;)

Amor & Diégah broeden netjes omstebeurt op het eitje. Of het nog goed is?? Ga ik wel vanuit, ze hebben nog nooit een kapot eitje gehad.  ;) Morgen verwacht ik inderdaad het tweede eitje en zo om de dag tot .... ik denk zo'n 5 stuks. Ze hadden tot nu toe, 3 nesten met elk 5 eitjes.

Eros & Perle worden ook al onrustig .... zal wel niet lang meer duren.  ;)

Van Gils & Oilily hebben voor als nog geen haast.  :P

Kouros & Lou Lou schijnen zich prima te vermaken in de kleinere kooi. Mogelijk de verandering die het spannend maakt, je ziet ze de hele dag genieten.  :D

Het kijkt wel raar .... een lege kooi .... maar och .... nog een weekje.  ;) En dan is tie prachtig gevuld, leteerlijk en figuurlijk!!  ;D

Kom ik even op de vraag van Hermien.  :D

De "witte" kweekkooien komen van de GKN-online winkel (Goedkoper kan niet), het type is de A22. ik heb een witte en een licht grijze.  ;) Ze zijn alleen daar te bestellen en verder ook niet meer in winkels te verkrijgen zoals vroeger.

De maten zijn: H x B x D = 166 X 59 x 59 cm en ze kosten € 128,50 excl. verzendkosten € 7,= dacht ik. Het is in ieder geval niet gek veel meer.  :D

PS. Ann .... de kooien zijn nog niet besteld hoor .... eerst even sparen.  ::) Mijn valkenspaarpotje is leeg.  ;)

Nog even snel over Sophytje.  :-*

Ze ligt nu net eindelijk te slapen. Ze heeft best veel last van haar tandjes en kiesjes, erg veel overal op bijten en kwijlen, hangerig en huilerig maar dit hoort er gewoon bij. Normaal slaapt ze gewoon lekker in om een uur of half 8 en slaapt door tot de volgende morgen 10 uur, of ik moet haar eerder wakker maken als ze mee naar school moet als Ed is werken.  ;)

Naast de tandjes hebben haar broers en zus haar aangestoken met een verkoudheid.  :-\ Ze is snot maar dan ook snotverkouden.  :'( Het vocht stroomt uit haar oogjes, neusje en mondje op het moment.  :-\ Daarnaast is het een buikslaper wat het allemaal niet makkelijk maakt om in slaapt te vallen.  :-X Met een verkoudheid vool je je 's avonds toch aal een stuk beroerder dus dan is het huilen.  :'( :'( Paracetamol helpt wel iets maar daardoor krijgt ze diarree dus kan ik ook niet teveel geven. Vanavond heb ik vloeibare orale gegeven.

Ik ben niet iemand die een baby/kindje die huilt meteen bij me pakt maar als ze zich echt beroerd voelen is het natuurlijk even anders, dan willen ze lekker geknuffeld worden. Ze heeft er avonden bij gehad dat ze zelfs bij mij op schoot nog huilde met hele dikke tranen.

Haar stemmetje is helemaal schor, best zielig.  ::)

Maar goed, net om 9 uur ze toch in slaap gehuild. Ik ga even hier en daar wat lezen. Ik ben echt kapot. Heb er de hele week alleen voor gestaan, Ed moest veel werken en overwerken en morgen weer en bijna de hele vakantie  :-\ ik had veel verschillende en vermoeiende afspraken allen vooral met betrekking tot Jasper.

Karin .... inderdaad al een tijdje geen migraine maar .... hij staat samen met mijn menstruatie voor de deur hoor.  ;) Ik heb de afgelopen weer door de hormoonsverwisseling alweer meer last van de gordelroos gehad.  :-\

Ik weet dat ik een heleboel mensen over sla om persoonlijk aan te spreken maar mijn dagboekje gaat op het moment zo hard dat ik onmogelijk iedereen apart kan beantwoorden.  :-[ Sorry.  :-\

Wel wil ik iedereen bedanken voor de leuke enthousiaste berichtjes, de lieve wensen en het fijne medeleven op elk vlak.

Voor jullie allemaal, dikke kus!!  :-*

Voor degene die ook herfstvakantie hebben .... een hele fijne vakantie.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Hoi Caroline

Eeen hhhhhhhhhhele GROTE KNUFFF van ons!!!

En poeh wat zitten de valkjes er weer mooi uit!!!

We hebben weer genoten hoor.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

♥Debby♥

Misschien een wijsneus opmerking maar beter toch vertellen... heb je voor sophy ook dentinox? dat hielp bij mijn ukkies altijd heel goed.. al was het maar even voor het slapen gaan..
Het arme poppie heeft ook wel alles tegelijk natuurlijk..

en bij verkoudheid kan Luuf baby ook helpen he.. en anders, als ze veel last heeft van verstopt zitten 's nachts kan een halve ui onder haar bedje ook goed helpen.. en ohja.. telefoonboek onder de pootjes..  en terwijl ik het typ denk ik.. Deb.. ze heeft er ook 4..... maar goed, ik bedoel het goed..  :-*

Je witte kooien zijn erg mooi.. hoop dat je droom snel uit kan komen.. dat je kweekruimte vol staat met die kooien..  :)

Voor straks, welterusten!

Caroline

Gekkie, ik ben juist heel erg blij met je adviezen.  :-*

Dentinox ken ik helemaal niet.  :-[ Ik zal morgen eens op zoek gaan, haal ik dit bij de apotheek of is het ook bij de drogist te krijgen??

Luuf baby ken ik ook helemaal niet, jeetje, je zou bijna zeggen dat mijn kindertjes nooit ziek zijn geweest.  :-[

Op dit moment blijft haar neusje nog de hele dag lopen. Je kent wel, alles onder de snot, poets je het nog zo voorzichtig af, is het huilen want het is helemaal rood en schraal, door het huilen .... juist nog meer snot, weer poetsen enz. enz.

Bedankt voor de tip!

Jij ook voor straks, weltrusten.   8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline , best wel gezellig zo dat de valkjes nooit ruzie maken of toch niet veel , en als het zo is , duurt het vast niet lang en is het niet zo geweldadig he ! Hier ook nog niet , gelukkig !
Even over de tandjes van Sophy he , ik had voor Matthias zo'n gel van de appotheek voor baby's en een bijtring , ik weet niet of je dat ook bij je hebt , Ze bijten daar ook graag aan wanneer baby's tandjes krijgen en ook de gel werkte prima , maarja , je zal dat wel al hebben denk ik ,  niet bij alle kindjes helpt het maar als ze het willen is het handig natuurlijk ! Och arme Sophy en kindjes , snot verkouden ook nog , wat vervelend he , zal ze ook waarschijnlijk ook last van hebben ....maar gelukkig is ze omringd door lieve ouders die goed voor haar zorgen en natuurlijk ook de andere kindjes ! Ik denk dat een betere mama en papa niet te vinden is voor hen hoor , hihi ! Ja , ik begin weer door te drammen , dus hou maar op hierover ! Beterschap nog en ook de kindjes !

Leuk dat je binnenkort weer donsjes mag verwachten , allee ja , nog wel eventjes he , maar toch , het is altijd leuk en spannend he !  Grtjs Ann ;D ;D ;D

♥Debby♥

Zowel Dentinox als Luuf kan je bij de drogist kopen..

Dentinox smeer je op het tandvlees waar de tandjes doorkomen.. een druppeltje op je vinger en dan even op het tandvlees wrijven..

en Luuf mag je op haar borst en ruggetje smeren.. mentholgeur en geeft lucht 's nachts.. Ik smeerde altijd een beetje op een hydrofielluier en die stopte ik dan boven in het bed tussen het matras en het bed..  en dan een heel klein beetje op de kleine zelf..

blij dat ik het toch verteld heb..