## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Gerdy

☺ Pita ☺

Het is moedig om zo'n beslissing te nemen meis hoe moeilijk ook.
Je doet er goed aan om aan je maatje te denken en niet aan je zelf ;)

Tamireya

Wat erg allemaal Caroline  :'(,

....ik heb geen troostende woorden voor jou en je familie maar wil je op deze weg heel heel veel sterkte wensen.

Annemarie86

ogh Caroline, het filmpje van Summer, hartverscheurend.  :'( Je moet doen wat het beste is voor jullie meisje! Heel veel sterkte morgen!

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian

me1982

:'( :'( :'(

Tranen in mijn ogen

Verschrikkelijk  :'(
Zielige lieve Summer  :'(

Heel veel sterkte  :-*

Caroline

Wat een lieve woorden, wat een steun, wat leven jullie allemaal mee ... geweldig!!!

Thanks hiervoor  :-*

Het is zwaar, heel erg zwaar. Ik kom net beneden, ik hoop dat de kinderen nu eindelijk gaan slapen, Sanne, Thomas en Sophy zijn verdrietig, ontroostbaar en boos ... papa en mama mogen Summer niet in laten slapen, Summer mag niet weg, Summer moet gewoon bij ons blijven en mama moet haar beter maken ... vooral Thomas is heel boos, we mogen Summer niet laten "vermoorden" (in laten slapen) en ook nog eens laten "verbranden" (cremeren). :o

Ja, daar sta je dan als moeder, je hart huilt mee, je keel knijpt dicht, je wilt ze zo graag dit verdriet besparen maar ik kan het niet, ik mag het niet, Summer kan niet meer ... ze is op.

En het aller aller ergste, en dat weten ze nog niet eens, dit kon ik ze echt nog niet vertellen voor het slapen gaan ... onze Kip moet morgen mee naar de dierenarts en ik ben er heel erg bang voor dat die ook niet meer mee terug naar huis gaat.

Om de kinderen wat afleiding te geven en Ed en mij wat ruimte om er als volwassen even over te praten (met de vakantie van de kids ontbreekt ons deze tijd wel eens), hebben we ons kwartetje tussen de middag naar Ed zijn broer en schoonzusje gebracht en daar hebben we ze net pas opgehaald. Ed en ik zijn vervolgens lekker wezen fietsen, even uitwaaien en ons hoofd leegmaken, in hoeverre dat ging en we hebben lekker met zijn tweetjes op een terrasje zitten eten. Toen we terug kwamen van onze uitgebreide fietstocht ontdekte ik op Kippie's buikje, op de plek waar het litteken zit een onderhuidse bult, zo groot als een half ei. Deze zat er echt, 100 % zeker weten, gisteren nog niet. Ik bekijk haar tumoren namelijk 3 x per dag, vooral omdat ze zo agressief zijn en zo onvoorspelbaar in hun ontwikkeling. We bespraken dus vanmiddag al om Kip morgen in ieder geval ook mee te nemen naar de dierenarts om even naar die bult te laten kijken. Na een kleine wandeling met Summer en Kip gingen we een lange (uurtje) wandeling met Fleurtje maken om vervolgens op de fiets te stappen en de kinderen op te halen. Bij mijn schoonzusje en zwager had Sanne appelflappen gemaakt en die moesten we natuurlijk eerst nog even proeven samen met een kopje thee. ;)

Dus we kwamen pas rond 21.15 uur pas weer thuis en hebben net dus de kinderen naar bed gebracht, getroost, gepraat met ze en geknuffeld en toen ik beneden kwam pakte ik gelijk Kippie even bij me en ik schrok me rot!!! Op de plek waar de andere littekens lopen, dus op de plekken waar de oude tumoren hebben gezeten en waar inmiddels allemaal kleine huidtumoren zitten, zitten nu, dus in een paar uur tijd, 2 grote bulten onder de huid, dus in haar oksel, onder de huid. Haar pootje kan ze niet meer goed neer zetten, zo groot zijn ze, echt 3 halve kippeneieren naast elkaar ... dit kan gewoon niet goed zijn.

Het zal ons toch niet gebeuren dat we morgen de kinderen moeten vertellen dat zowel Summer als Kippie er niet meer zijn??

Ik kan even echt niet meer ... ben er helemaal kapot van.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline 1569

O nee nu ook nog Kippie.
Dat wordt dubbel zwaar.....
Heel,heel veel sterkte.
Ik zal aan jullie denken.
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Caroline 1569

Shannon

:'( :'( Hoe erg kan je het hebben?
heel veel sterkte :-* :-*

Gerdy

o meis wat is dit verschrikkelijk....ik hoop dat je je kids duidelijk kan maken dat de hondjes echt heel ziek zijn en het niet anders kan...maar of ze dat begrijpen..

dit is echt hartverscheurend...

heel erg veel sterkte voor morgen allemaal..ik zal twee kaarsjes voor jullie lieverds branden..

dikke knufff

patty_dordtse valkjes

met tranen zit ik dit weer te lezen ik las het gisterenavond laat al...

wat is het allemaal zo dubbel voor je kids het verdriet het verdriet van jezelf en het zien van lieve kippie en summer allemaal dubbel en je probeerd je groot te houden vanwege de kids .....

Fijn iedergeval dat jullie samen ff hebben kunnen uitwaaien en samen verdrietig konden zijn...

ik wwens jullie vandaag heel veels sterkte

en onthoud goed ze hebben een zeer goed leventje gehad en heel veel liefde van jullie allemaal...

herrineringen kan niemand jullie afnemen dat blijft voor altijd bestaan.

in gedachten bij jullie  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Anja

Cherro

Ach Caroline :'( Dit kan niet waar zijn  :'(

Ik heb zo ontzettend met jullie te doen, wat verschrikkelijk! :(
Ik duim dat Kippie nog even mee mag, als je het zo leest... :(

Heel veel sterkte vandaag, en een megagrote dikke knuffel en zoen van ons hier, we leven ontzettend met jullie mee en ook hier rollen de tranen over de wangen om jullie verdriet en wat jullie te wachten staat  :'( :-* :-* :-*

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

☺ Pita ☺

Mja zat er eigenlijk aan te komen he meis?
Was een kwestie van afwachten.. Maar diep in je hart wist je het eigenlijk
ik zit hier nu van afstand te kijken/lezen.
Mag ik een voorstel doen?
Wees dan verstandig en hak ook voor kippie de knoop door je kindjes hebben nu toch al verdriet dan hoeft het over een week of misschien meer niet nog een keer.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Jullie hebben je best gedaan zo is het genoeg moet je maar denken niet verder niet nog meer lijden.
Heeeeeeeeel veeeeeel sterkte hoor het is blijft :censuur.
Knuffel van mij Petra.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.