## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

kikie11

Hoi

Ik wens je sterkte voor morgen en veel geluk dat het allemaal mag meevallen.
Ik zal morgen met spanning op de reactie wachtne.

groetjes Monique

Landiej

Dat is wel heftig zo ja, twee tegelijk met serieuze ziekte/blessure :/ Heel veel sterkte en ik help je hopen dat het allemaal goedkomt!

Hermien

Jemig! Dat is wel heftig, zo ineens. Kan me voorstellen dat je er bij Cartier een slecht voorgevoel over hebt. Ik ga nu tweemaal zo hard duimen! En als Binky kon duimen, deed-ie vast mee! Maar je moet het wat hem betreft maar weer gewoon doen met een hele vette knuffel!

:-*   :-*   :-*   :-*

carco

Sterkte morgen, kan me indenken dat je er heel erg tegenop ziet.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

☺ Pita ☺

*Esther*

Hey,

Kan me voorstellen dat je je rotschrikt als je zo'n bult voelt.
Veel sterkte alvast voor morgen.

Een stukje vleugel  weghalen, is dat leewieken? [Alleen dan op een meer diervriendelijke manier.]

gr Esther

Ida

Heel veel sterkte morgen.............schrikken zeg .......hopelijk valt het mee voor Cartier.........ik duim voor je !

En Rico geeft vanaf hier een hele dikke kroel aan zijn zus Vlinder  :-* :-* dat alles maar goed mag verlopen ;)

groetjes Ida

Nynke

Heel veel sterkte morgen met je twee vogeltjes bij de dierendokter en ik hou je boekje in de gaten voor de uitslag...

Caroline 1569

Ha Caroline
Wat een  vervelende bult zeeg.
Hopelijk is het inderdaad een ontsteking.
En van Vlinder dat zat er al een tijdje aan te komen.
Succes morgen,ik zal voor jullie duimen.
Caroline 1569

smiley

Hallo Caroline

Ik zal voor je duimen morgen ,ik weet hoe het voelt als er 1 ziek is .
Maar 2 tegelijk is helemaal een ramp ,gelukkig kan je morgen al terecht .
We hopen dan ook dat er aan het einde van de dag goed nieuws zal zijn over beide valkjes ..

Dikke knuffel uit Rotterdam

Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

patty_dordtse valkjes

Ik wens je veel sterkte vandaag met de 2 valkjes.

denk dat iedereen wel benieuwd zal zijn wat er met mooie vlindertje gaat gebeuren en natuurlijk wat Cartier heeft  :'(

succes  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

cals

Sterkte vandaag Caroline bij de afspraak voor Vlinder en Cartier, wij duimen voor ze!
Groetjes van Carla

Caroline

Dank je wel iedereen voor alle lieve en opbeurende berichtjes ... ook bedankt voor de pb-tjes, mailtjes en sms-jes. :-*

Ik heb ze ook echt nodig want ben al 2 dagen niet lekker van zenuwen.  :-[

Ik weet dat ik natuurlijk met Vlindertje absoluut geen keus heb, ik heb het misschien al te lang uitgesteld maar ik moet er ook niet aan denken dat mijn mooie witte meisje straks waarschijnlijk onder narcose moet met alle gevolgen van dien voor zo'n klein beestje.  :'(

En Cartier ... ja, wat ik daarvan moet denken, ik weet het echt niet. ??? Gisterenavond zaten ze weer te wippen in de kooi.  :o Dus heel erg beroerd zal ze zich nog niet voelen denk ik dan weer. Ze leven op dit moment in de Jock-papegaaienkooi, daarin hangt een grote dubbele touwring, dit is haar lievelingsplekje. Als je dan naar haar kijkt, zie je haar vanaf boven, dan zie je werkelijk waar helemaal niks aan haar. :-\ Ik denk dan ook dat dit de reden is dat ik de bult onder haar buikje niet eerder heb opgemerkt want nu ik het eenmaal weet zie ik hem constant. Ook vraag ik mezelf af, had ik hem eerder gezien, was dit misschien positiever geweest voor de prognose en haar eventuele herstel, als ik oplettender was geweest??  :-[ Want ondanks dat ik er een naar gevoel over heb, gaan we daar toch voor. Ik hoop echt dat mijn mooie dametje mag herstellen van wat ze ook mag mankeren en ze nog een gelukkig leventje mag hebben samen met haar knappe vent, Dior. Omdat ze geen eitjes legde, misschien ook wel niet kon, was ik al een plekje voor hen aan het bedenken waar ze samen gelukkig zouden zijn. Ik twijfelde nog even tussen de grote kooi in de huiskamer met vrijgezelle dametjes of in de Royal Kingdom in de kweekkamer met JOOP! & Juicy.

Gisteren kreeg ik ook even een brok in mijn keel ...

Vlindertje is meer dan een jaar alleen geweest. In dat jaar heeft ze aansluiting gezocht bij de diverse valkjes die bij haar in de kooi zaten maar nooit gevonden. Eergisteren plaatste ik haar (hopelijk) toekomstige ventje Valentino bij haar in de kooi, eindelijk was haar partner geboren. :D Ze keken elkaar aan en er was al klik ... ik dacht nog even, dit wil ik alleen maar zien maar ...

Gisteren zaten ze samen te kroelen!! :-*
Helaas kreeg ik het niet goed op de foto, Valentino, nog erg op mijn gericht, stopte toen hij me aan zag komen maar eindelijk heeft Vlindertje een vriendje wat haar kroelt. Ik ben zo blij dat ze dit in ieder geval nog mee heeft mogen maken.

Van morgen zat ze op de waterfles te wachten tot ik haar kwam halen. Ze loopt altijd een rondje mee langs de kweekkooien en lummelkooien op mijn schouder. ;)

Ik kon het ook niet laten om van Cartier nog een keer foto's te maken ...

Samen met haar ventje die onafscheidelijk van haar is. :-*

====================================================================

Gisteren nog even wat valkjes verplaatst ...

Kouros & Nina hadden namelijk weer een eitje ... de eerste lag nog in het blok naast Pancho, toen  Pancho uit het blok gezet en blok verwijderd, lag er een tweede eitje in de kakbak, kakbak verwijderd en nu lag het derde eitje gisteren in de voerbak. :P

Meteen Pancho bij zijn of haar grote broer Plume in de kooi gezet en Kouros & Nina in de huiskamer in de grote kooi gezet, zij hebben rust en mogen echt geen nestje meer. ;) Hun 3 eitjes die Nina overal legde en niet naar omkeek liggen onder Armani & Princess samen met de 3 bevruchte pleegeitjes van Caroline (Carco). :) Eitje 1 + 2 van Kouros & Nina zijn bevrucht, ik verwacht eitje 3 ook wel.

Het enige bewezen koppel wat dit kweekseizoen nog niet in de kweekkamer zat heeft nu ook zijn intrek daar genomen.

Pablo en ...

Coco, altijd zonder kuif, daar zorgt Pablo wel voor. :(

Zij krijgen eind volgende maand een blok samen met getekend geelwang koppel, Tommy & Isabella die dan een jaartje oud zijn. :D

Tommy & Isabella (even een oude foto)

Ook Zara is inmiddels verhuisd ... zij is samen gaan wonen met Azzaro. ;)

Azzaro, mijn eerste jong van dit seizoen, zoon van Kouros en zijn overleden dametje Lou Lou † is erg gecharmeerd van Zara. Hij is van 16 oktober 2010, nu dus 7 ½ maand en zijn hormonen gieren door zijn lijfje. ;D

Zara heeft alleen maar oog voor mij en wil pap wat ze niet krijgt. :P

Ze komt wel naar me toegevlogen om het te halen. ;D ;D

Een leuk koppeltje samen. Als Azzaro volgend jaar jongen krijgt zou dit de vijfde generatie zijn hier als Lou Lou niet overleden was ...

Zo ... ik heb even lekker van me afgeschreven. Ik ga even de was weg werken en Sanne en Thomas van school halen. Ed heeft nachtdienst gehad en komt zo uit bed, hij gaat samen met Sophy met me mee naar Nijmegen. Jasper is op kamp en ik heb niks gehoord dus ga ervan uit dat hij het goed maakt. ;) Sanne en Thomas worden na schooltijd (half 4) opgevangen door opa en oma totdat wij terug zijn met (hopelijk) Vlinder en Cartier. :)

Ik neem mijn minilaptop en dongel mee, dan heb ik onderweg in ieder geval internet - moet even wachten tot mijn abonnement van mijn mobiel is verlopen, dan heb ik ook een i-phone :P  en kan ik jullie gelijk op de hoogte brengen als ik op de terugweg ben.

Dikke knuffel vanuit Veghel.

PS. Ik heb ook nog niks gehoord van de fokker, mama Teckel is vandaag uitgeteld maar er is nog niks geboren.

Van de week samen in het zonnetje liggen, papa voelt zijn kinderen al bewegen. :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Hey Caroline,

veel succes en sterkte vandaag, het zou mij ook niet lekker zitten hoor, ben zelf ook nerveus als bijv mijn kat onder een narcose moet.

Nynke

Wat een mooie teckels   :o
Zelf ben ik niet zo dol op langhaar... Maar schattig hoe papa naar de baby's luistert met de ogen dicht  ;)