## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Annelies

Ivory gaat bij Annelies wonen,  en ze gaat de naam ROOS dragen  :D  :-*

Caroline

* Love & Lilly *

Onder Lilly, boven Love, de bleekmaskertjes.  ;D

Links Lilly, rechts Love.

Nog geen kuifaanzet te zien.  ::)

Tot zo met de foto's van:

- Kimmie, Kane & Kesso
- Izzy, Ivory, Inka, Indian & Ieme
- Armani & Princess
- Dior & Cartier

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Larissa

Lieve foto's hoor, maaruhhhh kuif aanzet is toch ook nog nie te zien nu  ??? ??? ???

Caroline

* Kimmie * Kane * Kesso *

Kimmie, een opaline wildkleurige split bont MAN of POP, indien een MAN tevens {X2cinnamon}

Kimmie

Kimmie

Kimmie

Kimmie  

Kimmie is een beetje geplukt maar als je goed kijkt zie je de nieuwe pennetjes al doorkomen.  ;D

Kane, toch nog oranje wangetjes gekregen ... jammer maar sinds er 2 bleekmaskertjes geboren zijn kan mijn week sowieso niet meer stuk.  :P

Kane is een bonte opaline wildkleurige MAN of POP, indien een MAN tevens {X2cinnamon}

Kane

Kane

Kane, lekker snavel kroelen.  

Dan nog even nagelknabbelen.  ;D

Kleine Kesso, had een flinke achterstand bij de geboorte maar is het nu aardig aan het inhalen.

Kesso is op dit moment een cinnamon opaline, met oranje of gele wangen, dat is nog niet te zien, geslacht is ook nog niet bekend.  8)

Kesso  ;D

V.l.n.r. Kimmie, Kesso & Kane. Het is zo lief om te zien. Kesso ligt in het blok altijd onder een vleugel van Kimmie of Kane.

Tot zo met de foto's van:

- Izzy, Ivory, Inka, Indian & Ieme
- Armani & Princess
- Dior & Cartier

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Larissa

Wauw wat zien ze er goed uit, blij te lezen dat Kesso goed is mee gekomen

groetjeS Larissa

Caroline

* Izzy * Ivory * Inka * Indian * Ieme *

alias

* ?????? * Roos * Jackie * Sammie * ?????? *

Izzy, zijn nieuwe naam is nog niet bekend, hij gaat bijna bij Kevin wonen.  :D

Izzy, een getekende opaline wildkleurige MAN.

Izzy

Izzy

Izzy werd een beetje achter het kuifje geplukt omdat zijn  ouders een nieuw nestje wilde beginnen.

Izzy  

Ivory gaat binnenkort bij Annelies wonen en gaat daar Roos heten, prachtige naam, Liesje, past precies bij haar.  ;)

Ivory, een bijna clearpied cinnamon witmasker POP.

Ivory

Ivory

Ivory

Ivory  

En tussendoor vloog Ivory even weg en ging aan de tegelwand hangen ...

;D ;D

Inka gaat bij Ylona wonen en daar al Jackie door het leven.

Inka

Inka

Inka

Inka

Inka  

Inka

Inka

Indian gaat bij Ton en Anja wonen maar moet eerst zelf leren eten. ;) Daar zal zijn naam Sammie zijn.

Indian is een getekend opaline wildkleurige MAN.

Ook Indian mist een paar veertjes achter de kuif, weggeplukt door ma maar deze groeien snel weer aan.

Indian ging ook even een rondjes vliegen en maakte een prachtige noodlanding.  ;D

Indian  

Indian had een klein wondje aan zijn linkervleugel, opgelopen tijdens de noodlanding tegen de tegelwang.

Indian

Indian

Als laatste mijn grote kleine vriendje, Ieme. Zo'n grote achterstand had hij toen hij of zij al veel te grof werd gevoerd door de ouders omdat hij/zij al zo'n grote broer en zussen had, ik heb zelfs evne gedacht dat hij het niet ging redden. Maar na een paar keer een beetje pap om zijn kropinhoud te verdunnen en de ouders eerst makkelijk verteerbaar voer te geven en pas als de jongen gevoerd waren hun zaad te geven is Ieme erdoor heen gekomen. Ieme heeft nog 3 x per dag pap nodig maar doet het verder echt hardstikke goed in de grote lummelkooi. Ieme is een clearpied en het geslacht is niet te zien aan het uiterlijk, om die reden zal ik binnenkort 5-7 borstveertjes op sturen naar Gendika voor geslachtsbepaling d.m.v. DNA-analyse. Is het een man gaat Ieme zijn Isabella wonen, is het een pop weet ik nog niet waar ze gaat wonen.

Ieme lag gisteren nog in het blok en kan dus pas sinds 1 dagje op stok zitten, dit gaat al goed maar nog een beetje wiebelig. ;D

Ieme

Ieme

Ieme  

Ieme is het ergste geplukt door mama Diégah, zij wilde hem uit het blok hebben, hij was hier nog niet aan toen. Gelukkig groeit dit snel weer aan.

Ieme

Ieme

Lekker ding, toch??

Tot zo met de laatste foto's van ... Armani & Princess en Dior & Cartier, de 2 koppels die sinds gisteren nieuw in de kweekkooien zitten.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline 1569

Hoi Caroline
Wat zijn de I-tjes toch mooi :-* geworden.
En wat knap dat Kesso het zo goed doet ondanks dat hij zo klein is in vergelijking met de andere K-tjes :-*.
Groetjes Caroline

Caroline

* Armani & Princess *

Een ervaren koppel, kregen een prachtig nest in 2008 waar mijn Lou Lou † in geboren werd maar de 2 kweekjaren die volgde heb ik er veel pech met hen gehad. Alles wat tegen kon zitten zat ook tegen. Uiteindelijk kregen ze in 2009 maar 1 jong, Remy geboren met een centenbakkie en grotensdeels groot gebracht door mij maar die tegenwoordig nog steeds een happy leventje leeft bij Peggy. In 2010 kregen ze ook maar 1 jong, Chicco, wiens eitje werd uitgebroed door Giorgio & Anaïs, de ouders van het K-nest, die hem ook groot brachten, mooie Chicco woont bij Paula.

Inmiddels zijn we een jaar verder en hebben Armani & Princess genoten van hun rust in de huiskamer. Gisteren verhuisde ze naar de kweekkooi en binnenkort krijgen zij een blok. ALs ze willen en het gaat lukken dit jaar krijgen zij 2 nestjes met waarschijnlijk allemaal getekende en clearpied valkjes met oranje wangen. Armani is niet split witmasker dus zij kunnen geenwitmasker jongen krijgen.

Armani is een clearpied MAN met 1 foute wildkleurige staartveer, Princess is een getekende cinnamon witmasker POP.

* Dior & Cartier *

Ik vertelde het al, Dior & Cartier zijn al een tijdje samen en hebben al eerder een blok gehad dit seizoen maar nog nooit eitjes gehad. Wippen doen ze voldoende, ook nu alweer in de kweekkooi. In de hoop dat de tijdelijk rust in de grote kooi in de huiskamer hun op andere plannen hebben gebracht heb ik hen nu verhuisd naar een andere kweekkooi dan waarin ze de vorige keer zaten.  ;)

Ik hoop echt van harte op eitjes van hen, ik ben helemaal verliefd op deze mutatie en was 2 jaar op zoek naar een speciaal kereltje voor Cartier die dezelfde mutaties als haarzelf droeg. Tot mijn grote vreugde klikte het meteen tussen beide en Dior was nog geen half jaar toen ik ze voor de eerste keer betrapte. Het is echt een close koppel. 

Dior & Cartier zijn een cinnamon geelwang bronze fallow koppel, Cartier met pareltjes, Dior split voor pareltjes. Hun jongen zullen indentiek als de ouders zijn, cinnamon opaline geelwang bronze fallow ♂ of ♀ of cinnamon geelwang bronze fallow ♂ of ♀

Dior komt is geboren in een buitenvolière en is wild bij mij gekomen met een week of 8 oud. Tam heb ik hem nooit gekregen maar hij vermaakt zich prima in de kooi, zelf in de huiskamer waren de drukke kinderen en de honden heen probleem. Los kan hij gelukkig ook gewoon, opstappen om terug in de kooi te gaan doet hij op een stokje.  ;) Alleen op de foto gaat hij niet graag, daarom maar 1 foto waar hij op staat.

Je ziet Dior ook schrikken.  ;)

Cartier haar mooie pareltjes.

Cartier is wel supertam en kan ik alles mee doen, zolang haar mannetje er maar niet bij is want dan heeft ze alleen maar oog voor hem.  :P

Zoooooooo, pffffh, het was een hele berg foto's. Hier moeten jullie het voorlopig even mee doen.  ;) Uiteraard kom ik meteen even vertellen als donsje 3 geboren is bij Kouros & Nina Ricci, vanmorgen hoorde ik nog niks in het eitje.

Bedankt voor de leuke berichtjes.  :-*

Voor straks, lekker slapen. 

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Hey Caroline

Wat n leuke foto's weer allemaal!
Je weet wel welke mijn voorkeur heeft he, Aluwel k begin weer te twijfelen over de mutatie.. Maar ik moet nog 2 ventjes bij in de voliere he , dus misschien...  :P

Dus nu effe spannend afwachten wat er uit de eitjes gaat komen van een bepaalt koppel, en of het andere koppel het deze keer wel goed gaat doen.  :-[
*Duim duim duilm*
Wnr kan je donsjes verwachten uit de eitjes van A&D?

Cherro

Leuke update :D En wat een schatjes! Ben ook erg benieuwd of je koppeltjes samen wat gaan voortbrengen :D

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Larissa

mooie foto's weer, hoop dat deze twee koppeltjes jou nog vele mooie donsjes mogen geven

groetjes Larissa

parkpop

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met alle nieuwe jonkies, lijkt wel een goed seizoen te worden denk ik zo.

Groetjes
Fred en gezin met ons schatje Ulani  ;)

Nynke

Heerlijk zeg dat kleine grut :D
Ik vind Kane toch nog steeds een dotje om te zien en die heeft mijn hart gestolen...  ::)
Maar misschien mogen we dit jaar zelf met donsjes aan de slag..
Ik hoop het zo :P

Jel

Hele gave update!
lekker veel foto's van de kleintjes

maar welke mutatie's kunnen de jongen van Kouros & Nina eigenlijk worden Caroline? Waarschijnlijk heb ik dat stukje gemist..

Groetjes Jel
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

Ida

Wat een mooie, lange update weer Caroline  ;D
Heerlijke foto's van de I-tjes en wat zijn de K-tjes mooi geworden ! Lekkere bekkies zitten erop hoor  ;)

Heel veel succes met je 2 nieuwe koppels, dat ze maar veel en mooie donsjes mogen grootbrengen.

groetjes en een knuffel van Rico