## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline



Thanks, ik ben ook echt waanzinnig blij maar aan de andere kant is het ook heel erg spannend, ik lijk nog wel bezorgder.  :-[

De kleine was er ineens heel snel, ik wilde net het eitje in het blok terug leggen toen ik het geboren zag worden en was nog net snel genoeg om de camera voor de tweede keer aan te zetten.  ;)

Omdat het eitje vandaag al 20 dagen bebroed was en het eitje al helemaal donker werd hield ik het goed in de gaten, ik keek om de 2 uur even hoe de stand van het tikken was en of het nog luid en goed aan het piepen was en ineens vond ik het om half 6 met een gaatje erin, door het vlies heen al, ja dan moet je opletten dat de kleine niet in gaat drogen, het moet dan echt snel komen.

In de hoop op het filmpje een glimp op te vangen van het dons had ik de camera aan gezet terwijl ik keek hoe actief de kleine nog was. Uiteraard kwamen de kinderen er gelijk bij staan - ze zagen dit al meerdere malen maar blijven het geweldig vinden - en ineens wat het er.  :D Ik heb niet bij hoeven te springen, de kleine is helemaal zelf uit zijn eitje gekomen. :)

Ik had ook nog een foto gemaakt toen het bezig was ....





Een uurtje later mocht ik niet kijken van papa Kouros, hij beet me in mijn pink.


Ik kon nog wel een fotootje maken ... Love tussen de eitjes die nog uit moeten komen.

Uiteraard staat er nog een eigen gekweekte bleekmasker op mijn verlanglijst, of dit Love wordt weet ik nog niet, Kouros & Nina kunnen verschillende soorten bleekmaskers krijgen.  :)

Op naar donsje 2, die is sinds vanmiddag aan het tikken en heeft al een klein barstje gemaakt, deze verwacht ik vrijdag.

Fijne avond, mijn dag kan niet meer stuk. 



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Larissa



Hoi hoi

Gefeliciteerd met je eerste eigen gekweekte bleekmaskertje helemaal geweldig die filmpjes en ja zoiets blijft een wondertje he
om het zo uit het eitje te zien komen

Blij dat eitje twee inmiddels piept en tikt, spannend hoor

groetjes Larissa

Elske

Wat een leuke filmpjes, ontzettend leuk om een vogeltje uit z'n ei te zien komen!  :)

Caroline 1569

Ha Caroline
Wat een mooie filmpjes,volgens mij moet je je inhouden om niet te gaan helpen.

Spannend hoor nog een piepei.

Groetjes van Caroline (oja en ook groetjes terug van Lynette)

ylona


patty_dordtse valkjes

Gefelie met Love .

Naomi en joey zeiden beide tegelijk ahhhhhhhhhhhh  ;D

Hoest met de wangetjes  :P
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Monky

Hey Caroline,

Wat ontzettend bijzonder om dat zo te zien... de geboorte van een valkparkietje. Ik vind het zo schattig hoe hij/zij dat eierschaal een paar flinke trappen geeft  :) Hij/zij heeft wel zijn/haar tijd ervoor genomen zeg. Duurt dat altijd zo lang? Voor mijn gevoel ging er veel tijd overheen toen je voor het eerst schreef dat hij/zij aan het tikken was en hij/zij uiteindelijk uit het ei kwam.

Helaas geen wit donsje... Mijn duimen blijven draaien... nog 3 kansen. En dan nog hopen dat het een mannetje is  :)

Groetjes,
Monky

..Neline..

wat onwijs lief dat filmpje! zooo schattig  :-* :-*
Gefeliciteerd met je bleekmaskertje "Love"  :D


Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Anja

Wow Caroline hier zijn geen woorden voor, zo mooi zeg.
Gefeliciteerd met je bleekmasker.

Caroline



Even heel snel, ik ben vandaag druk met de kinderen op en neer rijden en straks weer vriendjes mee naar, eten, badderen en naar bed en Ed is werken dus ik ren me de benen uit mijn kont om alles af te krijgen.

Toch nog even een kort verslagje.  ;)

Kleine    doet het super!! Hij wordt gevoerd door pa en ma en ze houden hem/haar omstebeurt goed warm. Vanavond of morgen verwacht ik dat Love niet meer alleen is want donsje in eitje 2 is al hard een het tikken en piepen.  :D Spannend, weer een bleekmasker of een witmasker.  ;)

En ja, de wangen ... maandag wist ik het al zeker, Kimmie oranje en ik denk Kane nu ook oranje maar durf het nog steeds niet met zekerheid te zeggen.  :-\

Foto's van de kleine Love maakte ik gisterenavond nog en vanmorgen ook alweer .... deze volgen nog.

Nu moet ik rennen!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Zo ... ben ik weer, even een momentje voor mezelf na een drukke dag.  fluit

Ik had gisterenavond nog wat fotootjes gemaakt toen ik nog even voor het naar bed gaan keek of mijn kleine  al gevoerd was.  ;)


Het had een iniminie klein kropje.




Dit keer was mama Nina boos.  >:(










Vanmorgen maakte ik ook nog een paar foto's deze ga ik even verkleinen en uploaden en kom ze dan nog even plaatsen.  :D

Tot later.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline



De beloofde foto's!!

Zo trof ik Love vanmorgen aan, al gevoerd en mooi opgedroog.  :-*






Boze papa Kouros


Verwaande mama Nina Ricci

==========================

En zo zag Kane er van morgen uit ...


Linkerwang zeg ik geelwang maar ...


Rechterwang denk ik oranjewang.  :-[

Ik ga dus maar uit van een oranjewang, kan het nooit tegen vallen.  :P

Ik ga nog even naar mijn wasje.  8)

Thanks voor alle leuke, lieve en enthousiaste woorden.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ida

Wat een lekker ding is LOVE zeg  :-*
Fijn dat het zo goed gaat !
Nu wachten op het volgende donsje............

Groetjesssssssssssss

Caroline





Mag ik jullie voorstellen!!!!


* Lilly *






Vanavond ging ik nog even kijken bij Love, ik ben zo'n tuttebel ... en dit vond ik in het blok.


Verrassing!!!

Het tweede donsje is vandaag geboren en .... het is ook een bleekmaskertje!!!! 

Ik heb geprobeerd het eitje te pakken maar ik vond alleen het grootste gedeelte, het dopje ligt nog in het blok maar mocht ik niet meer pakken van pa, mijn hele handen zitten met gaatjes.  :(


Even samen poseren.   





Papa Kouros was zo dat ik beloofd heb dat ik hem vandaag niet meer kom storen.  ;)

Ik moet ze natuurlijk ook vertrouwen maar het is altijd spannend met een nieuw koppel of in dit geval een onervaren mama.

================================

NIeuws uit het blok ernaast.

Jim & Ashley, Jim is trouwens de oudere broer van Nina en ook lutino bleekmasker, hebben op dit moment 4 bevruchte pleegeitjes onder zich liggen. Eentje van Unique & Queenie en 3 van Amor & Diégah, deze eerste wordt een bonte witmasker en de andere 3 zijn getekende of clearpied broertjes en zusjes van het I-nest.  ;)

Jim & Ashley zijn trouwens allebei onervaren ... broeden doen ze uitstekend samen maar hoe ze het verder gaan doen is afwachten.

Unique & Queenie bakken er dit jaar niks van, of eigenlijk Queenie. De hele dag zitten ze samen op de eitjes en 's morgens worden ze samen wakker op stok, de eitjes dus de hele nacht laten afkoelen.  :( Ze hebben dan ook alleen onbevruchte eitjes onder zich.  ;)

Wordt vervolgd --> voor straks, lekker slapen. 




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.