Loekie en Lola > Nestje 2012 > Hercules is een man! + nieuwe foto's :)

Gestart door Landiej, 26 september 2008, 20:55:01

« vorige - volgende »

Cherro

Jeetje, dat kan dus  óók nog :o

Nou ja dat verklaard wel hoe en wat Landiej :)

Leuke boefjes trouwens, ze zien er goed uit :)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Wendy..

Oelala ze zijn wel erg mooi  ;D
Zodadelijk bedenk ik me weer en wil ik er drie hihi  ;)
Nee hoor ik houd het even hierbij met de twee mooie mannen van Esther. Dat brengt het aantal op 10 valkjes en dat is meer dan genoeg ;D

Groetjess
Wendy
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

Landiej

Haha wij vinden ze inderdaad ook steeds mooier worden! Wordt nog lastig om afscheid van ze te nemen straks ::)

We hebben inmiddels twee geïnteresseerden over: een collega van Laurens en Samantha die eerst even op vakantie gaat voordat ze de knoop doorhakt.

Ik heb zojuist de kleintjes weer opnieuw op Marktplaats gezet in de hoop dat daarop nog (serieuze) reacties komen. Mochten er nog geïnteresseerd langswaaien hier in ons dagboekje dan hoor ik dat uiteraard ook graag!

Even ter info:
Alpha is op 29 mei geboren en mag eind juli verhuizen. Het geslacht van Alpha is onbekend. Het is Witmasker Bont Cinnamon.
Bahco is op 1 juni geboren en mag ook eind juli verhuizen. Bahco is een popje. Ze is Witmasker Bont Cinnamon Opaline.

Foto's? Zie verder en terug in dit topic :)

Landiej

Ik heb even een berichtje geplaatst bij het Meldpunt voor (reversed)crossovers in Mutaties: http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,25715.0.html

Ben er nog niet helemaal uit wat er nu precies overgecrosst is, maar misschien dat er experts zijn die er wel uitkomen ;)

Vanavond weer nieuwe foto's van de kleintjes!

Landiej

Weer nieuwe foto's! Grappig hoe je nu al ziet wat een druktemaker Bahco is: hij is al aan de wandel en wil overal naartoe. Alpha vindt het prima om gewoon te blijven zitten waar hij zit. Als dat lukt tenminste, want hij wil ook wel eens omvallen ::)

Alpha

Alpha

Alpha

Alpha

Bahco

Bahco & Alpha

Bahco

Alpha

Bahco

Alpha

Bahco & Alpha

Alpha

Bahco & Alpha

Alpha

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

*Esther*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Landiej

Zojuist weer even geknuffeld met de twee kleintjes. Terwijl ze voorheen altijd in het blok zaten of lagen, stonden ze nu rechtop op hun pootjes naar boven te koekeloeren toen het blok open ging :D
Eenmaal bij ons gingen ze ook flink aan de wandel. Ook kunnen ze allebei al een beetje op een vinger zitten, hoewel ze nog niet genoeg balans hebben om het lang vol te houden ;D

Na een poosje 'gespeeld' te hebben hebben we nog lekker gekroeld, tot papa en mama in het blok op zoek gingen naar hun kroost. Toen hebben we ze maar weer teruggelegd :)
Eenmaal daar gingen ze weer flink roepen om eten, en gingen Lola en Loekie gelijk weer aan het voeren. Gaat lekker hier dus!

Landiej

Vanmorgen toen ik me klaarmaakte om te vertrekken was Lola alweer aan het kippetje zitten :o Gelukkig schreeuwde ze moord en brand toen Loekie bovenop haar klom, want ze hebben nog twee jongen groot te brengen voordat ze aan nieuwe kindjes gaan denken ;)

Wendy..

Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

Landiej

Citaat van: Wendy.. op 22 juni 2011, 15:44:20

Wat een snoesjes !!! Erg schattig!

Lief zijn ze hè! :D

Loekie en Lola zijn nu weer serieus aan het wipwappen. Meerdere keren per dag, en soms zelfs meerdere keren achter elkaar!

Zou me niets verbazen als ze straks gewoon direct een nieuw nestje beginnen. Hoe lang wachten jullie meestal tussen 2 nestjes? Lijkt me niet echt goed voor ze als ze zo snel achter elkaar een nest moeten grootbrengen, toch?

Cherro

Spannend dus ff met je ene valkje of het misschien crossover is :)

Ik weet zo neit meer wanneer Pino en Gypsy weer begonnen aan de volgende ronde.
Ik had Twiggy en Twister er ook eerder uit omdat ze niet meer gevoerd werden, maar zij waren nog niet aan t wipwapperen toen de jongen er nog in zaten. Althans niet met t idee van een nieuw nest maken  had ik t idee ;)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Landiej

Inderdaad spannend! Ik kom er zelf niet meer uit wat die crossovers betreft, en helaas heb ik onder Mutaties ook geen reactie gehad op mijn vragen.

Gewoon maar afwachten denk ik, tenzij iemand zich meld die 100% zeker wil weten wat het geslacht is. Dan gaan we gewoon een DNA-testje doen! Hoewel ik dat liever niet doe, want dat trekken van die veertjes vind ik toch een beetje zielig :-\