Loekie en Lola > Nestje 2012 > Hercules is een man! + nieuwe foto's :)

Gestart door Landiej, 26 september 2008, 20:55:01

« vorige - volgende »

Landiej

De eerste reservering is inmiddels geannuleerd, maar de volgende is ook alweer binnen.
Ik merk dat ik via mijn advertentie op marktplaats veel vragen krijg over het houden van valkparkieten, en problemen die men daarmee ervaart. Natuurlijk probeer ik ze te helpen, daarnaast stuur ik ze natuurlijk weer door hier naartoe! Zorgt weer voor wat leven in de brouwerij hier op het forum.

Vandaag weer foto's maken van de kleintjes. Ze zijn inmiddels alledrie geringd, en groeien als kool!

animallovertje

is wel grappig. ik stuur inderdaad ook mensen met vragen hier naar toe.. ik beantwoord hun vragen ook wel, maar wijs ze toch ook even op dit forum omdat er hier zoveel informatie te vinden is over valkparkieten. en natuurlijk ook veel ervaringen en dat is voor iemand die voor het eerst een valkparkietje aan wil schaffen denk ik erg fijn.
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

Landiej

We hebben zojuist veertjes getrokken voor de DNA-test. Gelukkig houdt het spul nog steeds van ons ;) Kan me voorstellen dat je geen vriendjes meer wilt zijn met grote mensen die je veren eruit trekken :-[

Ook weer foto's gemaakt!


Isis


Isis


Isis


Hercules


Hercules


Hercules


Goliath


Goliath


Goliath


Goliath

Ze zijn helaas allemaal kaal op het achterhoofd door het rare plukgedrag van Lola. Gelukkig kan Lola dat nu niet meer doen, en beginnen er al nieuwe veertjes door te komen :)
Lola is inmiddels druk met een nieuw nest. Waarschijnlijk heeft ze de kleintjes daarom zo geplukt. Tegenwoordig mag ze niet meer in de buurt komen van Loekie, tenzij ze gaat voeren.
Komt allemaal goed dus!

Als Hercules een mannetje is hij voor animallovertje :) Ook voor Goliath hebben we weer een geïnteresseerde. (Die hadden we al eerder, maar die mensen laten niets meer van zich horen :-\ ). Isis blijft bij ons wonen :D

Ed.

Vind Goliath persoonlijk toch wel een erg leuk bekkie hebben hoor.
Zien er alle 3 goed uit.

Ed
Ed

Een dier is geen ding, behandel het dan ook niet zo !!!!

carco

Is de lutino getest?
Dit is toch gewoon een popje aan de hand van de vererving?
Loeki en Lola zijn de ouders en die staan op de eerste pagina toch?
Dan weet je toch de geslachten van de jongen  :-[

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




animallovertje

ooooh wauw!! ik vind Hercules wel geweldig hoor!!! hoop zo dat het een man is!!
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

Landiej


Nee hoor, de lutino wordt niet getest.
Verderop in dit boekje lees je dat Loekie een cross-over is (ook in topic "Meldpunt cross-overs" onder "Mutaties"). Hij heeft verschillende jongen gekregen die niet kloppen met de originele berekening. Vandaar dat we de andere valkjes wel moeten testen als de nieuwe baasjes zeker willen zijn van het geslacht.
Alleen van Isis kunnen we met zekerheid zeggen dat het een pop is.

Citaat van: carco op 14 mei 2012, 17:52:16
Is de lutino getest?
Dit is toch gewoon een popje aan de hand van de vererving?
Loeki en Lola zijn de ouders en die staan op de eerste pagina toch?
Dan weet je toch de geslachten van de jongen  :-[

Groetjes: Caroline.

Landiej

Hercules is inderdaad een man :D

Hier weer wat nieuwe foto's van het grut:


Goliath


Goliath


Goliath (& Loekie)


Goliath


Goliath


Hercules


Hercules


Hercules


Hercules


Isis


Isis


Isis


Isis


Isis


Isis

Helaas wat minder foto's van Hercules: die waren wat onscherp omdat hij steeds maar naar papa Loekie toe wilde vliegen. Goliath en Hercules vliegen allebei al heel wat af. Isis heeft daar blijkbaar niet zo'n behoefte aan: die blijft lekker bij je zitten :-*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Landiej

Ze zijn ook erg lief! Altijd jammer als ze weer gaan verhuizen :-\

Sanne388


animallovertje

oooh ik ben zo blij dat Hercules een man is!!
ik kan niet wachten tot ik hem mag komen halen!!

Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

Landiej

Dat zal best snel zijn! Deze week eens goed in de gaten houden of ze al zelf willen eten. Ze worden namelijk nog flink gevoerd door Loekie! Als ik aan het werk ben zie ik natuurlijk niet zoveel, dus even 's avonds en op m'n vrije daagjes in de gaten houden :)

Gelukkig groeien de veertjes op de kopjes ook weer lekker terug: die kale koppen zijn natuurlijk geen gezicht!

animallovertje

spannend! en leuk dat die veren boven op hun kale koppen nu ook weer aangroeien  ;D
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

*Esther*

Tjonge wat krijgen L&L toch leuke jongen.
Heb je al ideeën over een partner voor Isis?

Zie ik nu goed dat ze blauwe ringen om hebben? Heb je geen rood?

gr Esther