1 mei 2025, 19:01:38

wat te doen?

Gestart door Saar, 24 september 2008, 18:29:55

« vorige - volgende »

Saar

Ik weet t, het hoort bij andere dieren maar ik heb hier toch een spoedje...
Zoals jullie konden lezen zijn er van de week al 4 zebravinkjes in de steek gelaten en nu is het laatste jong ook alleen gelaten.
Ik heb haar wat pap gegeven, maar is dat wel te doen?
Handopfok bij een zebraatje van 1,5 week oud? Het zal vaak gevoerd moeten worden, dat weet ik... Maar wat is eerlijker...
Het buiten laten bij de ouders ( waarvan de kans klein is dat dat nog gebeurd) , het zelf doen, of het leventje van dit kleine ding te beeindigen?
Groetjes Saar :-\

Saar

ik ga t toch maar proberen :-[

Karin

Zou ik ook doen, je kan niet meer doen dan je best  :-*
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Saar

Citaat van: Karin op 24 september 2008, 19:42:36
Zou ik ook doen, je kan niet meer doen dan je best  :-*

Het voeren gaat gelukkig hartstikke makkelijk..
Ik hield het spuitje voor haar neus, ze proefde de pap en nam zo t tuutje in haar strotje!  :o En maar krijsen om eten :o
Het kleine ding zit nu goed vol... Hopelijk komt het de nacht door. Mocht het morgen nog nodig zijn dan neemt mijn schoonmoeder het even over.
Groetjes Saar :-*

Kirsten

Hoi Saar,

Ik had precies hetzelfde gedaan ook al is het veel werk.
Zo'n klein ding kan zijn hoop alleen maar op jou vestigen en dat maakt de beslissing niet makkelijker.
Fijn dat ie lekker eet, dat is al een zorg minder. En uiteraard ook heel fijn als je schoonmoeder even kan bijspringen als dat nodig is.

Succes en ik vind je een toppertje!

Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Saar

Citaat van: Kirsten op 24 september 2008, 22:43:38
Hoi Saar,

Ik had precies hetzelfde gedaan ook al is het veel werk.
Zo'n klein ding kan zijn hoop alleen maar op jou vestigen en dat maakt de beslissing niet makkelijker.
Fijn dat ie lekker eet, dat is al een zorg minder. En uiteraard ook heel fijn als je schoonmoeder even kan bijspringen als dat nodig is.

Succes en ik vind je een toppertje!

Kirsten

:-* :-* :-* :-[
Het kleine ding is de nacht goed doorgekomen en lijkt alweer iets meer spek te hebben dan gisteren :D Ik zal in mijn dagboekje wel vertellen hoe het verder verloopt. Er mag een slotje op :)
Groetjes Saar :-*