ik sta op uit me stoel en snowy gaat me toch te keer

Gestart door anita en snowy, 24 september 2008, 00:52:18

« vorige - volgende »

anita en snowy

24 september 2008, 00:52:18 Last Edit: 24 september 2008, 01:02:49 by anita en snowy
hallo ,
ik ben nieuw, maar weet nog niet helemaal hoe het werkt.
ik heb een probleem,
ik heb een witte valkparkiet van ongv 3half maand oud. als ik bijvoorbeeld nu al achter internet van daan loop, dan gaat hij toch te keer, tot dat ik weer ga zitten, hij blijft door schreeuwen.. wat moet ik doen,

ook als ik hem vast heb, gaat hij in me nek zitten, en van die zachte ( ja soort kip ge luidtjes maken ) heel zacht piepen, wat betekent dat ?  gr anita en snowy ::)

Kimm

hoi anita,

hij wil jouw aandacht houden. als jij wegloopt en hij gaat schreeuwen dan moet je dat gewoon negeren anders kan je later als hij ouder is geen kant meer op zonder dat hij gaat schreeuwen. hij gaat jou als partner zien omdat hij alleen is. misschien is het een mogelijkheid om er 1 valkje bij te nemen?

als hij lekker in jouw nek zit dan zit hij gewoon te genieten :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

anita en snowy

maar als ik nog een valkje bij neem, blijven ze dan nog wel tam ? ik heb nu volgens mij een pop, ze fluit weinig.

maar dat geluidtje doet hij ook als hij alleen in de kooi zit ,heel raar geluidtje, ( binne mond's) zeg maar.

gr anita en snowy

Kimm

hoi,

ja hoor ze blijven wel tam, maar natuurlijk wel alleen als je er evenveel aandacht aan blijft besteden.

die van mij maakt ook wel eens binnenmondse geluiden. een beetje een tevreden geluid.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010