14 mei 2025, 06:17:17

Flagaten vastgesteld ,

Gestart door Dierenfreackske, 29 augustus 2008, 18:02:02

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Ann,

Inderdaad fijn om te lezen dat het wat beter gaat,. gaat helemaal goed komen met je lieverds!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Dierenfreackske

Hoi , ik hoop het hoor ! Thx meid !  Ik ben nu een week aan het behandelen en moet dus vanaf morgen starten met oropharma  tot 6 weken , ook in het drinkwater van de gezonde he !
De valkjes die ziek zijn (waren ) krijgen ook maandag weer een spuitje toegediend ! Ik hoop dat het snel beter gaat met mijn lieverds , daar doe ik het voor ! Ik hoop dat ze niet te veel stress krijgen als ze nog 6 weken appart moeten , maarja het moet he Daarna kunnen ze weer volop genieten van elkaars gezelschap ! Grtjs Ann

Jacoba

Hoi  Ann,

Ik hoop daat het inderdaad beter gaat met al je vogeltjes en dat ze er niets aan overhouden.
Sterkte toegewenst.

Groetjes Jacoba

Dierenfreackske

Hoi , ik ook !
Ik hoop dat als de behandeling voorbij is ook echt alles weg is van bacterien he ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

De valkjes zijn  genezen ! Grtjs Ann

Hermien

Is alles nu echt weg? Gefeliciteerd!

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kirsten

Geweldig!, gefeliciteerd!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

lynette

Ohh meid

ik lees nu pas dit bericht   :-\ jij heb ook een nare tijd met de valkjes gehad. Gelukkig is het genezen.
Succes met het verder behandelen van de valkjes.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline en Lynette , dat is waar , thx hoor ! Grtjs Ann

Gerdy

Hoi Ann

Ik lees je berichten net pas..meid wat zal jij een moeilijke tijd zijn doorgegaan..
maar helemaal super dat ze nu genezen zijn..maar het is me nog niet helemaal duidelijk of je nu nog met ze kan kweken.

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi Lin , ik kan wel met ze kweken , van zodra alles weg is , nog een mestonderzoek in oktober en normaal als alles goed is , zou ik mogen kweken , het is nog geen ppg of megabacterie , dat is nog iets anders he !  Niet minder erg hoor ! Dank je Gerdy
Grtjs Ann