16 juni 2024, 14:41:18

♥ Randy's ♥ Diary № 2

Gestart door Randy, 20 augustus 2008, 01:00:26

« vorige - volgende »

*Esther*


Randy

Citaat van: *Yvon op 31 augustus 2008, 21:24:28
Hoi hoi

Jammer dat de foto's niet helemaal dudielijk zijn.  :)
Maar wat de gele wangetjes betreft :
Kijk nog eens over 2 of 3 dagennaar de wangetjes,dan weet je zeker of ze geel blijven.  ;) ;D
Het zou wel heel leuk zijn als ze geel blijven natuurlijk.  :D
Dat ene donsje zou ik toch wel heel goed in de gaten houden.
Zoals die er elke keer bij zit of ligt is idd niet goed.
Misschien eens wat vaker of langer in de hand nemen en kijken hoe die zich beweegt.  ;)

Nog geen uitslag van Stitch ?

Groetjes Yvon



hey yvon 8)

ja dat is inderdaad beetjuh  :censuur
maarja kreeg ze ff niet beter met me mobieltje :-\

ja ik ga het zeker goed in de gaten houden maar heb goede hoop:P
ja ik vind het een beetjuh raar dit van dat jongkie....ik ga denk ik even een topic openen........
ik weet me god niet wat het kan zijn ???

leuk dat je dat onthouden heb van stitch, je leest het dus echt ;)
is nu week geleden en we kregen uitslag binnen 10 of 14 dagen dus we zijn nog aan het afwachten.... :-X

:-*randy
Citaat van: *Esther* op 31 augustus 2008, 21:52:39
Is Wognum een boerengat? ;D


whahahaha jah man vreselijk :-X
ik lijk wel THE ONLY GAY IN VILLAGE 8) whahaa ;D
en iedereen weet dat ook, en iedereen weet trouwens alles van elkaar, zoon dorp is het :P
als ik op mezelf ga wonen, ga ik met gierende banden weg ;D

Groetjes randy ;)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Patries

hallo randy!

echt een supergaaf dagboek! Later als ik op mezelf woon ben ik ook echt van plan om z'n mooie voliere te maken. Nu moet ik het doen met een eigen kamertje, en thats it. Ik ben wel altijd op mijn kamer, dus mijn valkparkietjes krijgen aandacht zat,

maar wat ik nou wou vragen, op de eerste pagina las ik ergens onderaan een heel schema met allemaal procenten. Aangezien ik nieuw ben met valkparkieten (nouja, niet echt nieuw. ik heb altijd een normale grijze valkparkiet gehad, voor 4 jaar, maar die had epilepsie en is toen heel vroeg overleden,maargoed) maar,, dat schema, heeft dat met hun dna enzo te maken? (wat kleuren betreft)

ziet er heel gaaf uit hoor je dagboek! Veel succes ermee!!

bezoek ons Dagboekje eens!

*Esther*

 :-*randy
Citaat van: *Esther* op 31 augustus 2008, 21:52:39
Is Wognum een boerengat? ;D


whahahaha jah man vreselijk :-X
ik lijk wel THE ONLY GAY IN VILLAGE 8) whahaa ;D
en iedereen weet dat ook, en iedereen weet trouwens alles van elkaar, zoon dorp is het :P
als ik op mezelf ga wonen, ga ik met gierende banden weg ;D

Groetjes randy ;)
[/quote]

Hahaha dat zei ik vroeger ook altijd, en ik ben hier toch weer terug gekomen.
Huizen zijn goedkoper en we vinden het prettiger voor de kinderen.  Lekker burgerlijk :-[ ;D

Overseer

heb je een foto van het koppol van wie de donsjes zijn?
groetjes

I_Xyzyx_I

Heuj Randy Pandy 8)

Jaa er moeten inderdaad nog wat foto's bij komen hier :D dus Randy van je luie reet af komen en foto's gaan plaatsen ;D.

Ik kom morgen wel even inspecteren, want je weet het... 's avonds een man, 's ochtends lekker uitslapen, alleen ik moet morgen vet vroeg mn nest uit dus ik ben maar geen man vandaag, anders had ik gewacht op de fotos... als je die hebt dan :P

Maarree... wat is er mis met het leven in een boeren gat? Het bevalt mij hier prima ;) lekker veel ruimte en niet de drukte van de stad..  :D

Groetjes Jasper


Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Randy

Citaat van: Patries op  1 september 2008, 09:00:58
hallo randy!

echt een supergaaf dagboek! Later als ik op mezelf woon ben ik ook echt van plan om z'n mooie voliere te maken. Nu moet ik het doen met een eigen kamertje, en thats it. Ik ben wel altijd op mijn kamer, dus mijn valkparkietjes krijgen aandacht zat,

maar wat ik nou wou vragen, op de eerste pagina las ik ergens onderaan een heel schema met allemaal procenten. Aangezien ik nieuw ben met valkparkieten (nouja, niet echt nieuw. ik heb altijd een normale grijze valkparkiet gehad, voor 4 jaar, maar die had epilepsie en is toen heel vroeg overleden,maargoed) maar,, dat schema, heeft dat met hun dna enzo te maken? (wat kleuren betreft)

ziet er heel gaaf uit hoor je dagboek! Veel succes ermee!!


hej patries 8)

leuk dat je hier ook even komt binnen ''surfen'' ;D

thanx vooor je compliment meid ;D
ik woon ook niet opmezelf hoor, ik heb me ma zo ver gekregen dat ik dat stuk tuin mocht gebruiken gheehe :P

hoeveel valkjes heb je nu dan?? 8)

dat schema heb ik van een speciale site waar je het geslacht kan bereken wat er uit een bepaald koppel komt!
dan vul je daar in wat voor mutatie ''kleurslag'' je vogel heeft en welke erfelijke uiterlijke eigenschappen ze hebben en dan rekent dat programma uit hoeveel kans er is op een bepaalde mutatie 8) er staat ook uitlegt op deze site , denk wel beter als dat ik dat doe ghehe :-[

thanx, groetjes randy ;D
******************************************
Quote van esther:
Hahaha dat zei ik vroeger ook altijd, en ik ben hier toch weer terug gekomen.
Huizen zijn goedkoper en we vinden het prettiger voor de kinderen.  Lekker burgerlijk :-[ ;D



whahahaha ja nou ik meen het voorlopig ook ff ;D
maar inderdaad je weet het nooit,,,, ;)
ik zou LATER wel in dorp willen wonen maar dan ander dorp:p
en is inderdaad goedkoper en lekker veel ruimte :P
maarja voorlopig red ik het wel ;)

GRoetjes randy ;)

****************************************

Citaat van: Overseer op  1 september 2008, 21:23:37
heb je een foto van het koppel van wie de donsjes zijn?
groetjes


hallo overseer....

op pagina 1 staan allemaal fotos, baco en buya zijn de ouders van de donsjes......


Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Patries

Citaat van: Randy op  1 september 2008, 23:17:27
hej patries 8)

leuk dat je hier ook even komt binnen ''surfen'' ;D

thanx vooor je compliment meid ;D
ik woon ook niet opmezelf hoor, ik heb me ma zo ver gekregen dat ik dat stuk tuin mocht gebruiken gheehe :P

hoeveel valkjes heb je nu dan?? 8)

dat schema heb ik van een speciale site waar je het geslacht kan bereken wat er uit een bepaald koppel komt!
dan vul je daar in wat voor mutatie ''kleurslag'' je vogel heeft en welke erfelijke uiterlijke eigenschappen ze hebben en dan rekent dat programma uit hoeveel kans er is op een bepaalde mutatie 8) er staat ook uitlegt op deze site , denk wel beter als dat ik dat doe ghehe :-[

thanx, groetjes randy ;D



whaha ik hoop dat ik me ouders ooit ook nog eens zover krijg. we hebben een kleine volière die al maanden leegstaat. snap er het nu niet van!! maarja! ouders..

(sorry voor de ouders onder ons :-X)

ik heb nu geen valkparkietjes meer. ik heb er vroeger eentje gehad,, maar dat ga ik nu niet helemaal uitleggen :P het lange verhaal heb ik onder het kopje verhalen in het forum gezet.

ik krijg waarschijnlijk na 2 jaar, donderdag weer ene valkje! de kooi staat klaar, kamer is verbouwd zodat het ideaal is voor het valkje, verder ben ik nu bezig met een bouwtekening voor een klimmuur! Ja een hele muur!

maar ik ga nu dus hout kopen! je ziet me nog wel vaker hier op de forums surfen!! haha! ;D

PS: dat van die website klinkt gaaf! Ik geloof dat ik het dit jaar zelf ga leren met biologie! (ik zit nu in 4havo, en heb biologie gekozen, en volgens mijn afgestuurdeerde zus ga je dan alles over dna leren enz.)

maargoed! Verhaal word weer te lang! Tot snel weer

PPS: kan niet wachten op nog meer foto's!!

bezoek ons Dagboekje eens!

Randy

hallo iedereen ik heb ff advies nodig.....

1 van mijn jongste valkjes heeft een soort afwijking met ze nek.....is het een idee om net als bij spreidpootjes een soort spalkje om de nek te maken, zodat deze in ee rechte houding word gedwongen of is dit een heel slecht idee??

wat zouden jullie doen?
want om met een jongkie van 2 weken oud naar dierenarts te gaan vind ik ook weer zoiets............

ik vind het beetje lastige situatie dit.....

Groeten en alvast bedankt!!
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

kenay86

ik zou feld bellen en vragen wat je kunt doen.. ik heb ooit eens een vitamine preparaat opgestuurd gekregen van hem tegen een kwartslag gedraait pootje en dat kwam daarmee helemaal goed.. misschien krijg jij ook wel zoiets dan :)

Caroline

Ik ben het helemaal met Dees eens, ik zou ook even bellen naar Dr. Feld of een andere goeie vogelarts.

Ik zou in ieder geval niet zomaar iets doen in deze.

SUcces met je kleintje.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Randy

hallo caroline en kenay

thanx voor jullie advies!
waar kan ik dat nummer van dr feld vandaan halen dan??? :-[

groetjes randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Caroline

Hoi Randy, links zie je een rij met allerlei "knoppen", hierbij staat ook een "knop" met dierenarts.  ;)

Maar hier alvast de gegevens van Dr. Feld:

Dr. Feld
van Bemmelstraat 1
3818 PA Amersfoort
Tel: 033-2864772
Fax: 033-4650156


Groetjesssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Randy

hej caroline 8)

onwijs bedankt voor je tips en de moeite!
me blondheid speelde weer eens op ;D
gheheh nee echt ik keek daar net, maar zag hem er niet tussen staan :-[

ik ga morgen even bellen!!!
thanx,,,,, GRoetjes randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Caroline

Graag gedaan!!!  :D

Groetjes van een ander blondje.  :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.