7 mei 2025, 16:47:26

*-* Kwekerij Coco *-*

Gestart door Coco en Chantal, 19 augustus 2008, 20:54:49

« vorige - volgende »

Bello

Hoi Chantal

Dan hoop ik dat er eerlijke mensen zijn in de buurt die je jonkie terug komen brengen.

Dorothé

ps kan gebeuren meid.......
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Coco en Chantal

Ik heb nog niets gezien of gehoord.
Elke keer kijk in naar buiten, loop ik naar buiten. :-\
Gisteravond /nacht om 1.00 uur toen ik nog even de honden uitliet '' dacht '' ik iets te horen, de honden in de gang gedaan en op straat geluisterd, maarja je maakt je eigen gewoon gek.

Ben er in ieder geval goed ziek van dat dit MIJ dit nu gebeurt, ik kan het mij niet vergeven, wat STOM :(
Ben zo verschrikkleijk boos op mij zelf.
Arm beestje gaat misschien wel dood door mijn schuld :'(, vreselijk.
Denk er steeds maar aan hoe die nu aan het lijden is germmm.

Als ik iets weet dan laat ik dat meteen hier weten.

bedankt in ieder geval voor jullie berichtjes. :-*
Groetjes Chantal en de valkjes

Kimm

hoi chantal,

ik hoop dat je vandaag meer succes hebt! ik duim voor je.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Valerie

Hoi Chantal,

Heb jij kwartels of kakelende kippen in de buurt van de volière?  ;D Happy is een vrolijke kakelende kip.  ;D Waar heeft ie dat van? Klinkt hartstikke lief!
En als hij dan zo brabbelt, komt ie naar me toe. Maar ik moet wel m'n handen op m'n rug houden.  :P  :D
Luna heeft 2 eitjes gelegd, als die bevrucht zijn, heeft meneertje er dus geen gras op laten groeien.  ;D ;D

*~Jeanine~*

Hoi Chantal,

Wat erg van je kleine meid.
Heb je haar nog terug gevonden?

Het kan iedereen overkomen meid.

Een hele dikke knuffel van je super lief trio Shanti, Belle en Twinkel.

Shanti en Twinkel blijven nog altijd heel dicht bij elkaar in de buurt.

Nogmaals bedankt voor die lieve schatjes :-*

Coco en Chantal

Citaat van: Valerie op 27 september 2008, 20:43:36
Hoi Chantal,

Heb jij kwartels of kakelende kippen in de buurt van de volière?  ;D Happy is een vrolijke kakelende kip.  ;D Waar heeft ie dat van? Klinkt hartstikke lief!
En als hij dan zo brabbelt, komt ie naar me toe. Maar ik moet wel m'n handen op m'n rug houden.  :P  :D
Luna heeft 2 eitjes gelegd, als die bevrucht zijn, heeft meneertje er dus geen gras op laten groeien.  ;D ;D

Hallo Valerie

Wat ik al in je dagboekje schreef is het een kus geluid wat hij maakt, althans wat hij probeert haha.
Dus nee ik heb geen kwartels of kippen hihi ;D ;D

Nou ben benieuwd hoor of ze bevrucht zijn, hier was hij dan ook boterg..l  ;D, geen pop was veilig voor hem haha.
Klopt hij is heel neiuwsgierig, ik vond hem echt een heel grappig ventje.

Groetjesss

Citaat van: *~Jeanine~* op  3 oktober 2008, 09:18:49
Hoi Chantal,

Wat erg van je kleine meid.
Heb je haar nog terug gevonden?

Het kan iedereen overkomen meid.

Een hele dikke knuffel van je super lief trio Shanti, Belle en Twinkel.

Shanti en Twinkel blijven nog altijd heel dicht bij elkaar in de buurt.

Nogmaals bedankt voor die lieve schatjes :-*

Hoi Jeannine

Nee ik heb het kleintje niet meer gevonden :'( hoop dat ze door mensen is gevonden en verzorgt, maar ben er bang voor.
Ja klopt het kan iedereen overkomen, maar mij niet :-\.
Voor mij zelf is het onvergeefelijk.

Heb net in je dagboekje gekeken en wat zien ze er allemaal goed uit, leuk om ze toch weer even zo te zien.

je weet toch dat wij ook naar het limburgse land verhuizen toch? ;D ;D ;)

*~Jeanine~*

Hoi Chantal,

Wat jammer dat het kleintje niet is gevonden.
Maar je moet het jezelf niet kwalijk blijven nemen hoor.
Je bent super met je dieren ik heb het met eigen ogen gezien dus .............. Je bent gewoon een kanjer die een ongeluk heeft gehad.

Je meisjes doen het echt super goed. Belle lijkt op de foto wat mager maar is dat niet. Ze wegen alledrie ruim boven de 100 gram :D
Shanti blijft de kroeligste. Twinkel en Belle hebben gewisseld van persoonlijkheid  ;D Twinkel is nu heel rustig en super lief terwijl Belle juist lekker eigenwijs is.  ;D
Ben zo blij met m'n meisjes. Yodi doet het trouwens ook geweldig bij mijn moeder.
En de dames kunnen weer allemaal vliegen :D

Vind het super dat jullie droom in vervulling gaat. Lekker naar Limburg in jullie eigen woonboederij geweldig.

Ben echt blij voor jullie.
Weet je al wanneer jullie naar Limboland kunnen verhuizen? :D

Dikke  :-* van je meisjes.

*~Jeanine~*

Hoi Chantal,

Het is hier zo stil :-\
Kom je even ophijsen ;D

Dikke kroel van Shanti, Belle, Twinkel en tuurlijk ook van Yodi van ons Mam en van Yago, Shadow en Selby van Diana.

Liefs Jeanine

*Petra*

Hoi Chantal,

Ik kom eens een mooie foto plaatsen, van je lieve meissie;

Knuffel van Savanne !!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Chantal,

Ik dacht ik zal je kwekerij eens even ophijsen. Hoe gaat het hier?
Alles goed verder?

Liefs Anja

Marian

Goed idee Anja :D ;)

Ik ben vanochtend bij Chantal geweest :D....en heb Guusje opgehaald :-* ;D
Ze is zó lieffff en mooiiiii :P :P ;D ;D
Hihi...zo leuk om Gijsje  nu samen met Guusje te zien :-* :-*
Ze moeten wel aan elkaar wennen ::)....Gijsje weet nog niet zo goed hoe hij een vriendinnetje moet versieren  :-\ (lees: contact maken)....hij hanteert nu de directe "aanval" :o.....en Guusje moet er nog niet zoveel van hebben ;) :D
Is super voorzichtig pikken (?) naar teentjes en veertjes en ook snaveltje naar snaveltje.....lijkt op kusjes :censuur...een positieve manier van contact maken ??? :P :-\
Ze slapen nu in elk geval apart.... :).....maar...morgen is er weer een dag :D :D

Chantal, ik had je al een mailtje gestuurd :).....maar iedereen mag weten hoe blij ik met Guusje ben ;) ;D

Groetjes, Marian

Anja

Heej Marian,

Dan wordt het toch eens tijd voor een eigen boekje :P :P :P

Liefs Anja

Bello

Hoi Chantal

We missen je hier echt!!

hoe gaat het met de valkjes en heb je nog jonkiessssssssss?

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Coco en Chantal

Citaat van: *Petra* op  2 november 2008, 19:43:19
Hoi Chantal,

Ik kom eens een mooie foto plaatsen, van je lieve meissie;

Knuffel van Savanne !!

Groetjes Petra  :D

Hallo Petra

Wat is het toch een plaatje he, mijn mooie meisje Savanne :D

Liefs Chantal

Hallo Jeanine, Anja en Dorthe.

Hier gaat alles goed hoor, nouja een zenuwslopende tijd is het hier geweest en nog eigenlijk wel.
Het huis in Haelen zou bijna niet door gegaan zijn, vanwege een :censuur adviseur van de Dsb bank, die zou alles geregeld hebben en op het laatste moment trekt de dsb bank zich terug met een smoes en zegt niets voor ons te kunnen doen.

Nu heeft een andere adviseur alles in handen en hij zegt dat alles toch nog goed komt, maar voor ons is alles pas zeker als we een datum hebben van tekenen bij de notaris.

Verder gaat alles prima met de valkparkieten.
Het laatste jonkie gaat deze week ook verhuzien en dan is het Pauze voor de valkparkieten.
Ik sluit de broed periode af en kijk terug op een prachtige kweek, heb prachtige jonkies gekweekt dit jaar en ben super trots op mijn koppels en hun jonkies.

Hoop dus volgend broedseizoen in Haelen te zitten en hoop in der loop van tijd uit te gaan breiden, maar dan ook met andere soorten parkieten.
Ik zou graag halsbanden, Lori's en zonparkieten gaan kweken en wie weet in de toekomst papegaaien, maar dan moet eerst het huis helemaal klaar zijn met verbouwen, dat gaat centjes genoeg kosten hihi. ;D

Hallo Marian

Heel fijn te lezen dat je zo blij bent met Guusje, maar had dat eigenlijk wel gezien aan je gezicht hier hoor haha.
Ik wens je dan ook heel veel plezier en geluk met Guusje en als er ooit wat is je mag mij altijd mailen en/of bellen.

Voor iedereen die mijn boekje lezen, ja sorry ben heel weinig in mijn eigen boekje te vinden, omdat ik het gewoon ontzettend druk heb met al mijn dieren, huishouden en de kids en mijn werk.
Dat komt op de 1ste plaats en als ik dan nog tijd heb lees  ik hier wat op het forum.

Als er iets leuks te melden valt dan zal ik jullie zeker op de hoogte stellen haha ;D ;D

Liefs Chantal en de valkjes

Mara

Hoi Chantal

Hoe is het in het Helmondse?

Ik wil je even laten weten dat je valkjes het goed doen in de voliere. Al kunnen er twee van de vier dus niet vliegen of heel slecht maar dat maakt voor mij persoonlijk niets uit.

Hoe is het met je boefje?

GRoetjes

mara