5 mei 2025, 02:32:10

hij zit zo alleen...

Gestart door yentl, 10 november 2003, 00:15:31

« vorige - volgende »

yentl

hoi iedereen,

breezer, een valkje dat we nu toch al wel een jaartje en nog wat hebben, zit tegenwoordig altijd zo stil in de volière, hij komt bijna nooit bij de andere valkjes in de buurt, zelfs niet om te eten... ik vind het raar en ik vind het eigenlijk best een saaie valk zo... weet iemand hoe dit komt?? Ik vind Breezer zo stil...

groetjes Yent'l

Sander

Hello Yentl

Ik heb hier in m'n voliere ook 2 zo'n popjes zitten. Zitten altijd alleen. Ik heb 3 poppen en 1 man en het is me aangeraden om een gelijk aantal poppen en mannen te houden!

groetjes
sander

yentl

ik heb 7 mannen en 3 poppen...

Sander

Ow, dan is het net omgekeerd :o

yentl

maar ze gedragen zich allemaal sociaal behalve die ene... 'k vind het gewoon erg raar... (maarja 't is dan ook da valk van m'n zusje ;D)

groetjes Yent'l

mastolk

Hoi

Is dit nog maar net begonnen? IS je valkje misschien in de rui? Pino hier komt (is) in de rui, en zondert zich af en toe ook meer af. Vond ik wel zielig...maar ik laat hem gewoon even.

Succes ermee! Groetjes Margrietha

yentl

is al wel ff bezig... hoe lang weet ik absoluut niet maar toch een tijdje al

Sander

Hello

Valkjes die in de rui zijn zonderen zich inderdaad wel eens af en zijn veel rustiger dan normaal.Je zult het pas weten na de rui of het hier aan ligt..

groetjes
sander

mastolk

Hoi

Misscien heeft jou valkje een moeilijke rui.
Ik heb Pino weer bij me gepakt nu omdat ik het ook zielig vind. Hopelijk komt hij zo zijn rui wat plezieriger door  ;D.
Normaal is het niet echt een knuffeltje maar nu wel.

Groetjes Margrietha

yentl

wanneer moet de rui dan ongeveer gedaan zijn?

...groetjes Yent'l

Sander

Hello Yentl

De rui duurt bij de meeste vogels 6 à 7 weken. Natuurlijk kan dat wat schommelen maar dat is zowat het gemiddelde. Ik weet nu niet hoelang jouw valkje al in de rui is?

groetjes
sander

yentl

weet het zelf ook niet... maar dan zal het waarschijnlijk toch niet heel lang meer duren.

groetjes, Yent'l

Sander

Hello

Heel lang zal het inderdaad wel niet meer duren. Als je geluk hebt zit hij nu al op het einde van de rui.

groetjes
sander