«« ¤Tailey's avonturen¤ »» nieuwe valkjes + nieuwe foto's

Gestart door kenay86, 13 augustus 2008, 00:23:11

« vorige - volgende »

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

kenay86

wow debby die is mooi!:D hartstikke bedankt, ik ga hem gelijk in mn handtekening zetten :D :-*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Allemaal op een rij op de tv. Die foto's vind ik echt vet gaaf. Dat wil ik met die vier van mij ook nog een keer proberen. Misschien als Gerda met d'r camera komt, of Karin......

kenay86

ik wil ook wel een keer langs komen hoor hermien :) lijkt me stiekum wel gezellig zelfs :D ik ga dit nog ene keer proberen maar dan op een touw die ik ergens aan vast moet maken, ziet er toch wat leuker uit dan op de tv :D

kenay86

ik ben gisteravond aan het knutselen gegaan.. en dit is het resultaat geworden:

http://51842281.nl.strato-hosting.eu/

mijn domein wordt nog geregistreerd maar vanaf morgen a maandag is het http://www.valkparkietenkwekerijkenay.nl

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.. hij is nog niet helemaal af zoals jullie zien, maar ben er nog hard mee bezig :D dit is het werk van ongeveer 3 uurtjes :)

*Esther*

Leuk gedaan!
Daar gaan nog wel wat uurtjes werk in zitten. ;D

Zijn het standaard opzetjes waar je uit kunt kiezen?

groetjes Esther

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Hoi Desire.. het is een mooie site geworden hoor!

Strato vind ik zelf erg prettig werken.. Onze bedrijfssite draait erop..  :)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

kenay86

dank jullie wel :) ik zat te twijfelen over het rode, maar vindt het best wel overzichtelijk zo :)

Debby, strato heb ik nog maar sinds kort (heb er eerst een andere website op draiende gehad) heb vandaag het 2de domein aangevraagt vandaar dat ik gelijk de masterlink kon geven hier :D  ik heb het domein 5 minuten voor ik het bericht plaatste aangevraagt en kreeg om kwartover 7 een mailtje dat hij gebruikt kon worden :D super snel dus! en dat in het weekend :D ik blijf er dan ook voorlopig zeker zitten :)

vanaf nu is mn website dus berijkbaar vanaf www.valkparkietenkwekerijkenay.nl :)

Kaatje

Hoi Desire,

Gave handtekening, .... wat zouden we zonder Deb moeten, zonder al deze handtekeningen hè !? Ik ga je boekje weer volgen, ik loop behoorlijk achter in alle boekjes, poeh !!

Groetjes, Karin

Hermien

Nou, die site zie ik wel zitten hoor! En dat je een keer naar krimpen komt zeker ook. Mijn 'Vliegtuig' kan al niet meer wachten........
                                      ;D   ;D   ;D   ;D