28 maart 2024, 09:49:02

Wat kan ik nog doen.

Gestart door !valkje!, 9 augustus 2008, 22:39:14

« vorige - volgende »

!valkje!

Hoi,

Ik heb het gevoel dat mijn valkje een hele saaie leven lijd. Zijn moeder is weg  en zijn vader ook. Ik heb bijna nooit tijd voor het valkje. Wat kan ik nog doen handige tips graag

kenay86

genoeg uitdagingen voor het valkje zoeken.. zoals nieuwe of andere speeltjes, wc rolletjes, doosjes etc.. je kunt ook een wc rolletje een beetje inknippen, aan 1 kant dicht maken door die inknipsels om te klappen naar binnen toe, wat lekkere snoepjes erin doen en ook de andere kant dicht vouwen.. dan heeft je valkje echt iets om te doen en vervelen zal ie zich dan niet.. ik zou het rolletje alleen niet vullen met normale zaadjes omdat ie dan niet geinstresseerd zal wezen erin.. je moet echt iets vidnen wat ie super lekker vindt en waar die alles voor zou doen.. je kunt de eerste keer het rolletje ook aan 1 kant open laten zodat ie weet wat de bedoeling is ervan ;)

verders zou ik het zo 1,2,3 niet weten.. ik zou gewoon veel aandacht aan hem besteden en kun je dat voor een hele lange tijd niet dan zou ik kijken naar een baasje die dit wel kan, maar is dit tijdelijk zou ik dus uitdagingen zoeken voor hem zoals ik hierboven schreef..

succes met het zoeken naar iets wat je valkje heel leuk vindt om te doen!

Rianne


kiertjuh

Ja, als je er zelf weinig tijd voor hebt neem je er toch een vriendje voor hem bij!