29 april 2024, 09:03:31

Goede dierenarts in Rotterdam?

Gestart door Xristel, 9 augustus 2008, 21:50:25

« vorige - volgende »

Xristel

Hallo,

Mijn valkparkietje heeft een soort bultje op zijn rug waarnaar ik wil laten kijken door een dierenarts. Ik ben bang dat het een tumor of iets dergelijks is.
Nu woon ik nog niet zolang in Rotterdam, en heb helemaal geen ervaring met dierenartsen hier. En jullie begrijpen (hoop ik) dat ik wel naar een goede arts wil, die ook genoeg weet van valkparkieten. Ik zag dat er hier op de site wel een adres staat van een dierenarts in R'dam, maar ik ben ook benieuwd naar de ervaringen van anderen? Hoop op jullie reactie...

Alvast bedankt,
groetjes,
Cristel.

Hermien

Jammer, ik woon in Krimpen a/d IJssel en heb geen ervaring met de gemelde dierenartsen in Rotterdam.

Xristel

Hai Hermien,

Toch bedankt voor je reactie. Maar is Krimpen a/d Ijssel niet dicht bij Rotterdam? Heb jij een fijne dierenarts? Als het de moeite waard is wil ik er best een stukje verder voor rijden nl...

Groetjes,
Cristel

bobbie

Hallo,

In Vlaardingen zit een goede vogelarts: Kindermans.
010-4343084 uit mijn hoofd. Anders moet je maar even googlen voor het telefoonnummer en adres.
Zelf heeft ze ook papegaaien en ze volgt cursus na cursus betreffende vogels heb ik begrepen.

O, misschien staat ze wel op deze site vermeld. Ik zal even voor je kijken.

groetjes, Nel :)

bobbie


Hermien

Ja hoor, de dierenarts hier is een hele fijne man......voor honden, katten, paarden.
Hij is ook wel aardig voor vogels, maar geen vogelarts. De vogelarts die destijds mijn Gerrit heeft geholpen is inmiddels elders gaan werken. Ik denk dus dat ik je moet teleurstellen.
Sterkte met zoeken.

Xristel

Hai Nel,

Nog hartstikke bedankt voor je tip!
Ik ben gisteren met Pietje bij Dr. Kindermans geweest, ze heeft de cyste verwijderd, en het lijkt erop dat het weer goed gaat komen!
Ik vond de sfeer erg prettig (voor zover dat kan natuurlijk bij een dierenarts), en had vooral het gevoel dat hij bij haar echt in goede handen was. Heeeel fijn!

Groetjes,
Cristel.

Hermien

Nou, dat klinkt dus goed. Zal ik ook onthouden. Wens je maatje maar beterschap van mij en mijn 'Vliegtuig'.

:-*   :-*   :-*

Xristel

Lief van je Hermien (en vliegtuig), dankjewel!  :)

Kirsten

Xristel, super dat alles weer goed is met Pietje.
Ook je snelle handelen is uiteraard erg goed geweest. Hiermee voorkom je dat het erger wordt en daarmee gevaarlijker voor je valkparkiet.

Vertroetel hem maar lekker!

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Xristel

Kisten,
Nog bedankt voor de lieve reactie.

Helaas heeft Pietje het niet gered. Afgelopen weekend ging het ineens weer slechter met hem, en maandag hebben we hem weer naar dr Kindermans gebracht. Daar heeft hij 2 dagen in de couveuse gezeten, ze heeft er alles aan gedaan om hem weer op te peppen. Maar de prognose was slecht, en ik zag hoe moe hij was. En het laatste dat ik wilde was dat hij zou lijden, dus gisteren heb ik besloten hem te laten inslapen. Wat een moeilijke keuze om te maken....  en wat een verdriet kun je hebben om zo'n klein beestje.
Kleine vogel, grote vriend...

Groetjes,
Cristel.

Hermien

Hè bah, meid. Wat triest voor je. Ik leef helemaal met je mee hoor. Heb in jan. 2007 Gerritje moeten laten inslapen en weet hoeveel verdriet je kunt hebben om het verlies van zó'n klein maatje. Maar dat is het hem dan ook juist, het was je máátje. Die wil je het liefst bij je houden.

Sterkte met de verwerking en een vette knuf van Gabber, Goofy en Silvo, alias mijn 'Vliegtuig'.

:'(   :'(   :'(
        :'(