5 mei 2025, 17:21:40

Valkparkiet pijn snavel.

Gestart door brian, 4 augustus 2008, 17:51:37

« vorige - volgende »

Kimm

Citaat van: Sanna op  7 augustus 2008, 08:51:15
Beste mensen, nou niet allemaal zo hard van stapel lopen en allerlei conclusies gaan trekken. Brian is voor het laats op het forum geweest op 5 augustus (is te zien in zijn profiel), dus laten we even afwachten totdat hij weer online komt.

Sanna

beste sanna,

ik trek helemaal geen conclusie, ik ben benieuwd hoe het met zijn valkje gaat. en ook ik kan zien wanneer brian voor het laatst actief is geweest.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sanna

Het is fijn dat iedereen zo meeleeft. Dit was gewoon een opmerking in z'n algemeen; soms gebeuren er nare dingen wanneer bij gebrek aan reactie van de topicstarter mensen gaan denken dat er dan ook niks gebeurt met desbetreffend vogeltje.

Groetjes, Sanna

Kimm

hoi sanna,

dat snap ik ;)

en daar heb je ook wel gelijk in hoor.

groetjes kim

Hermien

Hoi Sanna,

Ik snap je ook wel, maar ik denk echt niet meteen dat bij 'radiostilte' er niets met de vogel gebeurt. Integendeel, ik denk dat er dan juist snel aktie wordt ondernomen, maar blijf dus wel heel dringend om nieuws verlegen.
We bedoelen het ook allemaal zo goed, hè?
Maar blijven hopen dat het goed komt.
;D

brian

Sorry dat ik jullie zolang heb laten wachten  :-X, me internet lag eruit voor 2dagen. Het gaat alweer goed met me valkje :) Hij eet weer, fluit weer, speelt weer, zingt weer, en hij bijt weer  ;D.. Kortom: hij is weer helemaal de oude. We hadden de dierenarts gebeld en we moesten het valkje wat vitaminen in het water doen, en eten geven die hij kon doorbijten zolang. Hij eet nu alles, alleen z'n trosgier krijgt die af en toe niet goed gepakken. Maar alles is weer goed. Het was vooral de schrik (valkje was in shock, en hij zat een beetje in de rui).

groetjes,
Brian

Sanna

Hoi Brian,

Ik ben blij dat je valkje er weer bovenop is! Verwen hem nog maar lekker voorlopig ;).

Groetjes, Sanna

Dierenfreackske

Hoi Brian , oef , gelukkig ...hou hen toch maar nog een paar dagen in de gaten hoor ! Gelukkig is alles weer goed , hij zal vast veel pijn hebben gehad .  Hopelijk heb je de raad opgevolgd . grtjs . Verwen het valkje maar goed hoor ! Ann

Fre

Wat fijn om te horen, Brian  :)

Mag ik vragen wat voor vitaminen dat zijn? Ik liees hier ook veel over druivensuiker. Misschien wel zo handig om dit soort dingen gewoon al standaard in de kast te hebben of kan je dat alleen halen bij een Dierenarts?

Kroel voor je valkje!
Fre

Kimm

hoi brian,

wat ontzettend goed nieuws :D
fijn hoor dat het goed gaat!

groetjes kim

brian

Citaat van: Fre op  8 augustus 2008, 09:57:29
Wat fijn om te horen, Brian  :)

Mag ik vragen wat voor vitaminen dat zijn? Ik liees hier ook veel over druivensuiker. Misschien wel zo handig om dit soort dingen gewoon al standaard in de kast te hebben of kan je dat alleen halen bij een Dierenarts?

Kroel voor je valkje!
Fre

Het zijn druppeltjes dat je in het water moet doen, weet niet precies het wat zijn, maar er zitten vitaminen in en nog een paar belangrijke dingen :).

Hermien

Oef! Wat een opluchting moet dat zijn! Mijn 'Vliegtuig' heb ik net het goede nieuws verteld en die klappen nu van pure vreugde in hun vleugels..... ;D
Je valkje krijgt een dikke kus van ze  :-*  :-*  :-*
;D

kenay86

ik denk dat dit osteovit is.. deze druppels heb ik ook een keer gekregen van feld voor een jong met spreidpootjes en door die druppels kwam het weer helemaal goed :D super dat het helpt!

brian

Citaat van: Hermien op  8 augustus 2008, 22:00:04
Oef! Wat een opluchting moet dat zijn! Mijn 'Vliegtuig' heb ik net het goede nieuws verteld en die klappen nu van pure vreugde in hun vleugels..... ;D
Je valkje krijgt een dikke kus van ze  :-*  :-*  :-*
;D

Aww, wat lief  ;D. Een dikke kus krijgt die al elke dag, maar vandaag kreeg die ene extra! haha.

Hermien

Sorry  ??? Die éne? Mijn 'Vliegtuig' bestaat uit DRIE onderdelen, te weten:
Gabber, Goofy en Silvo.

Dat betekent dat je valkje DRIE klapzoenen erbij krijgt. Ga dus maar gauw terug aan het werk.....

:-*   :-*   :-*

;D

I_Xyzyx_I

:D er bestaat ook zoiets als teveel van het goeie, straks heeft Brian "pijn aan de bek" :D.

groetjes jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.