Is dit erg of ligt het gewoon aan de warmte?

Gestart door Daniëlle de Boer, 27 juli 2008, 14:18:38

« vorige - volgende »

Daniëlle de Boer

Mijn valkje hangt vandaag erg met de vleugels. Ze slaapt wel op een pootje, en ik merk voor de rest ook niet echt iets anders. Maar haar vleugels hangen echt, kan dit ook door de warmte komen? Wel is ze ook in de rui. Ik hoop dat dit niet iets ergs is!

Je ziet dat haar vleugel wel erg naar beneden hangt

Kimm

hoi danielle,

zit ze ook met haar snaveltje open?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Daniëlle de Boer

Nee niet met het snaveltje open, alleen de vleugels hangen. Ik ga morgen dus op vakantie, en ik wil niet weggaan terwijl ze misschien ziek is. Maar misschien dat het toch alleen aan de warmte ligt, want ze zit hier nu naast me en ik, merk niets aan dr.

Anke

Hoi,
Volgens mij kan het heel goed van de warmte komen.
Ik zie sommige valkjes hier het ook doen nu het zo warm is binnen.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Puck

ik zou hem even laten 'douchen', daar knapt hij misschien wat van op. Die van mij hebben er ook erge behoefte aan!

Rianne

Is je valkje een popje, en ouder als een half jaar? Want anders kan het ook nog zo zijn dat ze een eitje moet leggen. Dan moet je naar de gehele houding kijken, in het geval van een ei zit er ook een 'knik' in haar onderrug.

ROCKS

Hoi,

Ik denk ook dat het door de warmte komt, ik zie mijn mannen hier ook zo zitten.
En ze zijn erg stil, net als wij(tenminste ik).
Je kan kijken of ze in een badje wil, maar dan wel opletten met tocht, voor je het weet zitten ze op de tocht en dat is heel slecht voor ze.

Groetjes, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Dierenfreackske

Ja , gewoon even besprenkelen met een plantenspuit anders ? Heb je dat al geprobeert , eerst van niet te dicht en zachtjes en als ie het leuk vind beetje dichter en dan zijn ze er helemaal verzot op .
Mijn valkjes doen dat hier ook van de warmte hoor , dan zitten ze zelfs met hun snavel open , een beetje eng om te zien vind ik , en dat kom ik met de plantenspuit , wat ze dan helmemaal te gek vinden natuurlijk , ze genieten er zo van dan als het zo warm is hoor .

Grtjs Ann