5 mei 2025, 02:57:57

Malaia & Smuckley

Gestart door Tara, 30 oktober 2003, 18:37:06

« vorige - volgende »

Tara

Nu we weer met z'n allen buiten zitten (sinds zaterdag) ben ik al wat beter. Ik kan best actief zijn enzow, en naar het binnenhok ga ik niet meer. Het gaat goed nu buiten.

Als het weer eens tijd is, mag ik lekker mee met baasje naar binnen :).

Ik ben een van de valkjes die het meest eet en dan zie je ook altijd de volste krop in me lijf :).

Groetjes, Malaia

Tara

Ahhhh was ik net niet schattig, toen baasje net wat verdrietig was, kwam ik zow dicht naar haar toe, en ging zow recht in d'r oogjes kijken. Ik bleef daar zo'n tijdje staan en toen ging ik via een stokje naar boven toe. Als er iets scheelt komt ze altijd naar ons toe, dat helpt zegt ze dan. Maar ik weet dat ze dat heel lief vond dat ik dat deed, ze vindt dat iets van het liefste in d'r leven wat een valkje deed voor haar, behalve Plukkie dan, die heeft al veel meer lieve dingen gedaan. Maar nou ben ik wel haar liefste valkje vindt ze :-[

Groetjes, fitte Malaia ;)

Tara

Hallo allemaal

baasje krijgt er maandag een lutino valkje bij, eentje van iemand die baasje kent, die een lutino schenkt omdat die wat meeleeft :-), lief toch?

Omdat ik toch na al mijn 'symptomen' gezond blijk te zijn, (zelfs na onderzoek van een DA) mag dat lutinootje die Sequoia zal heten, bij mij binnen in de kooi :-).

Mijn gezonde symptomen zijn, slapen op 1 pootje, glad en mooi verenpak, goed wassen, nu ik binnen zit fluit ik erg veel, en de DA vindt me mooi ::)

Ben benieuwd naar Sequoia, zal echt wel lief en leuk worden, baasje zal dan proberen om Sequoia ook tam te maken, wordt leuk!!!!!

Groetjes, Malaia ;)

giovanni

hello Malaia!

tof dat je een nieuw partnerke krijgt ;). En hoe spreek je die naam eigenlijk uit, Sequoia??

Tara

Sukwaja (doffe a's)

Groetjes, Tara

kan nie meer wachten ;D

Tara

Jammer, we konden 'r gister nie halen ....

Maar we gaan 'r morgen halen na school ;)

Kan ik gelijk foto's nemen ... Ooh kan al nie meer wachten :P ::).

Groetjes, Tara

Tara

Joepie! Ik heb haar!

Nou, eigelijk lieg ik dat, mooi was dat, die vriendin had 'm aan iemand gegeven die een hoger bod had gegeven dan dat ze voor mij vroeg, ben echt boos op haar! Maar ok, ze heeft me doorverwezen naar iemand, was wel wat twijfelachtig of we zouden gaan .... Maar goed, daar kregen we dus een valkje mee, al weet ik wel niets van haar verleden.

Het is geen lutino, maar een bonte, ik geloof dat ze nog erg jong is, misschien wel net zelfstandig, daar haar veertjes bij d'r ogen plakkerig zijn, en ze ruikt naar nutribird? Zou ze met de hand zijn grootgebracht? In ieder geval zit ze erg rustig bij me, en bijt ze niet enzo, al was ze in het begin wel wat bang, maar da's normaal natuurlijk, vind het een schatje, 1 ding vind ik gewoon jammer, en dat is dat ze nog niet broedrijp zal zijn, maar goed, dat maakt mij nu niet zoveel uit, ik kan evengoed volgend jaar prachtige jonkies verwachten.

Ik heb al een supercute foto van haar, alleen zit ik met het probleem he ... Die foto is supergroot qua grootte, maar als ik hem verklein, zal hij dan veel groter vertonen op het forum ...

Toen ze voor het eerst bij Malaia kwam, wou die haar versieren .... Ok, heb 'r ook onderzocht, dit is ook wel jammer, aan de rechterpoot mist ze 2 teennageltjes en aan de linkerpoot 1tje ... Hahah net Smuey, mijn 2 bonte allebei met vreemdere pootjes :D, ahhh vind het niet erg, zolang ze hier maar op 'r gemak is, ik zal eens zien wat ik kan doen voor die foto .......

Groetjes, Tara

Marianne

Hoi Tara,

Gefeliciteerd hoor, met je nieuw valkje.
Ik ben heel benieuwd naar de foto's.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Tara

Hoi allemaal,

ik heb al meerdere foto's maar zal nu nog eentje plaatsen hier, morgen komt de rest ;).

Je ziet hier niet echt duidelijk de oogjes, maar goed, ze zijn aan de betere kant, ook at ze niet meteen, daar maakte ik me zorgen over, maar nu is alles ok, en momenteel zitten ze beide met 1 pootje te slapen :)

Paul

Hoi Tara,

Hij ziet er erg mooi uit zo met die fel gele kuif :-)
Alleen wat kale plekjes maar dat groeit vanzelf wel weer terug.
Met dit weer hebben valkjes al snel een verkoudheid te pakken als ze van de warmte de kou ingaan en omgekeerd.
En een verkoudheidje gaat meestal vanzelf over als je je valkje lekker warm houd.
Met een paar dagen hij al veel meer opgeknapt zijn denk ik.

Groetjes, Paul

giovanni

Leuk valkje tara!
en idd met die felgele kuif is je valkje helemaal af! ;)

Tara

Ze zijn nou wel al enkele dagen oud hoor, de oogjes zijn in ieder geval beter nu.

Van Malaia heb ik er ook al superveel :-). Maar he, die komen een andere keer!

Groetjes, Tara :)