13 mei 2025, 19:07:13

Shadow ziek ?

Gestart door Dierenfreackske, 22 juli 2008, 15:29:52

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Shadow haar ontlasting is gewoondoorzichtig net als water maar iets slijmerig ! Ik ga ze nu laten slapen , ze zit in de grasjesgedeelte van de voiliere alleen en als ze heeft geslapen doe ik ze in de grote grasjeskooi en neem ik hem mee binnen , ik ga ook de ontlasting naar de da brengen straks na 18 u want nu is ze er niet !
En ook ga ik alles weer ontsmetten in de voiliere , morgen nieuwe houtsnip , al is het 10 dagen geleden ververst , maar dat kan me niet schelen !
Weet iemand wat ik nog kan doen ? Ook iemand die weet wat het zou kunnen zijn ? Grtjs Ann

Saar

Hoi Ann,
Hoe zit ze er verder bij?
Zit ze bol of is ze nog wel alert? Is ze soms broeds?
het klinkt in ieder geval niet goed :-\ Heb je inmiddels al de uitslag van de dierenarts?
Groetjes Saar

Dierenfreackske

Hoi Saar , het is een hij hoor , en is niet broeds denk ik want hij is ook nog maar 4 maand oud he !
Ik heb de uitslag ,  een infectie , door iets te eten ?
Hij heeft druppels gehad om door ze water te mengen , en ik mag een beetje druivensuiker in het water mengen !
Het is al veel beter ondertussen ....zal wel goed komen .
Hij fluit en eet en drinkt goed ! Grtjs Ann

Hermien

Saar

Citaat van: Dierenfreackske op 23 juli 2008, 10:54:08
Hoi Saar , het is een hij hoor , en is niet broeds denk ik want hij is ook nog maar 4 maand oud he !
Ik heb de uitslag ,  een infectie , door iets te eten ?
Hij heeft druppels gehad om door ze water te mengen , en ik mag een beetje druivensuiker in het water mengen !
Het is al veel beter ondertussen ....zal wel goed komen .
Hij fluit en eet en drinkt goed ! Grtjs Ann

Ooooow is het een hij ;D Ja ik kan het af en toe niet meer volgen... je hebt er zo veel valkjes bijgekregen in een korte tijd... En er was iets bij me blijven hangen dat t een meisje was.. ::) Hopelijk wordt hij snel weer beter :)
Groetjes Saar

Dierenfreackske

Hoi Saar , Shadow is een hij ! Dat is zeker , alle drie de witmaskertjes zijn hij's !
Alleen de Cinnamon bont geparelde witmaskertjes zijn poppen ! Grtjs Ann

Dit topic mag worden gesloten , Shadow is helemaal genezen ! Grtjs Ann