10 mei 2025, 21:59:10

hallo allemaal

Gestart door marianca., 6 november 2003, 00:41:49

« vorige - volgende »

marianca.

Hallo valkjes lovers,

Ik ben verhuist naar Belgie en het is hier heerlijk :).We hebben een leuk boerderijtje in Ham.Met mijn lieverds is alles tijdens de verhuizing uitstekend gegaan :) :).We hebben ze met de voiliere en papegaaikooi gewoon in de verhuiswagen(busje)gedaan en alles is prima verlopen.ik heb het alleen zo gedaan omdat er verlichting in was anders had ik me wel 100x bedacht.Bij aankomst hier keken ze me aan alsof ze zeggen wilde...hallo vrouwtje wat zie je bleek..met ons is alles oke hoor :D :D :D.Ik heb ze lekker bij het raam gezet en verwend met een dikke snoepstaaf voor elk een en natuurlijk trosgierst ;) ;).Ik heb gelukkig niks naars gemerkt aan ze en ze waren en zijn nog steeds heel prettig gestoord :D :D :D.Ik heb er echt wakker van gelegen en gehoopt dat alles goed zou gaan.Mijn man werd er gek van zoals ik rondliep als een en al nerveuse troela :).Maar goed,alles is prima verlopen en mijn schattekes gaat het prima mee.Bedankt nog voor het advies van jullie :-* :-*

Voor ligue en peter,
Ik heb vandaag een hele tijd terug gelezen naar die nare gebeurtenis wat jullie hebben mee gemaakt.Ik ben heel blij voor jullie dat alles oke is met jullie valkjes en wens jullie ook voor de toekomst alles goeds toe.Natuurlijk ook voor de andere die zieke valkjes hebben gehad.

Liefs van Marianca en haar valkjes

Marianne

Hoi Marianca,

Welkom terug op deze site.
Wat leuk om te lezen dat de verhuizing met je valkjes goed is gegaan.
Veel plezier in je nieuwe huis.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Paul

Hoi Marianca,

Wat fijn dat ze zonder problemen overgekomen zijn in elk geval.
Heel goed dat er licht was in die verhuiswagen dat scheelt echt een hoop.
En natuurlijk veel plezier in je nieuwe huis :-)

Groetjes, Paul