4 mei 2024, 19:54:43

Mijn fallow avontuurtje,,

Gestart door I_Xyzyx_I, 8 juli 2008, 15:09:38

« vorige - volgende »

I_Xyzyx_I

Hoi Rob

Meestal is het totaal een verrassing als ik iemand vertel hoe ik ben enzo, ik schijn het erg goed verborgen te kunnen houden. Soms ben ik gewoon open en spontaan en dan weer verlegen en teruggetrokken. Ligt er gewoon puur aan hoe ik me voel.

Ik denk dat ik volgend kweekseizoen weer een dagboekje ga maken hoor, het is nu gewoon puur dat ik de computer wil gaan zien als iets waar je afentoe plezier op kan hebben.. niet als iets om achter weg te kruipen ;).

Hoi Ann

Ja zeker, ik zal voorlopig nog wel op msn zijn.. ik wil gewoon de dingen die ik kan doen op de pc verminderen naar zo min mogelijk, zodat het hopelijk gaat vervelen en ik andere dingen ga doen ;D .

Groetjes Jasper



Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

kenay86

jemig jasper, ik herken mezelf in je verhaal hoor, maar dat is niet minder jammer..

I0k snap heel goed wat je bedoelt met wegkruipen via het internet en niemand die je afkeurt op je uiterlijk, ziekte of wat dan ook.. Via internet is het ook makkelijker om je te verwoorden, je kunt vaak genoeg de backspace gebruiken als je het terug leest en toch foute dingen leest die je misschien wel anders moet formuleren..

Ik wens je veel succes met het afkicken van de pc, ik heb het ooit ook moeten doen en merk dat ik nu weer opnieuw begin met het weg kruipen achter de pc.. helaas zit deze tijd er voor mij dus ook aan te komen maar ik durf nog niet zo goed.. het goede moment is nog niet zo goed aangekomen als bij jou..

ik hoop dat je veel nieuwe reallife vrienden maakt en je je zonder de pc ook goed kunt vermaken

sterkte

groetjes desire

I_Xyzyx_I

Hoi Desiree

Ja, het is echt makkelijk om met mensen in contact te komen. Ik ben ook blij dat ik het internet ontdekt had anders had ik het toen echt moeilijk gehad. Gelukkig heb ik nu die problemen niet meer dus heb ik de pc gelukkig ook niet meer als wegduikmiddel nodig, maar het is nog steeds een gewoonte om er achter te gaan zitten :-\.
Zelf heb ik helaas wel last van dat ik dingen zeg die ik niet echt meen ofzo en op msn werkt de backspace ook niet echt meer dan :X.

Ik hoop ook dat bij jou de tijd komt om van je pc af te kicken :) ik weet niet of het bij mij gaat lukken, maar ik ga iedergeval proberen de pc een lagere prioriteit te geven, zodat als ik iets anders kan doen ik ook dat ga doen ;). Hopelijk leer ik dan ook dat er een verschil is tussen internet en het echte leven.. zelf heb ik daar regelmatig problemen mee :-\.

Dankjewel ;D

Groetjes Jasper


Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Kimm

hoi jasper,

met diepe bewondering en veel respect voor jou lees ik jouw verhaal.
ik vind het erg jammer dat je stopt maar ik vind het ook zeer moedig van jou dat je deze beslissing neemt.

beste jasper, ik wens je heel veel succes en natuurlijk alle goeds toe. zet m op jongen!!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

I_Xyzyx_I

Hoi Kim

Dankjewel ;D
Ik vind het zelf ook jammer dat ik moet stoppen met mijn boekje. Ik zit er over na te denken afentoe nog een kleine update er neer te zetten, maar meer ook niet. Volgend jaar hoop ik weer klaar te zijn om een nieuw boekje te starten ;D

Gaat wel lukken denk ik ;D het meeste heb ik al achter de rug.. gelukkig :).


Hopelijk kunnen we morgen het nachthok nog plaatsen, dan plaats ik daar nog foto's van en dan is het afgelopen voor een tijdje denk ik. Maar volgend kweekseizoen reken ik er op dat ik weer een boekje zal aanmaken of dit boekje weer omhoog zal kicken oid ;)

Groetjes Jasper


Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Dierenfreackske

Hey Jasper , ik vind het ook jammer , want het  was zo'n
tof boekje met hele mooie valkjes ! Maar toch heel veel respect hoor ! Grtjs Ann



Kimm

leuk jasper, dan zien wij jou in ieder geval nog weer hier :D  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Randy

jasper  8)

goed van je dat je zo open bent, en uitlegt waar je mee zit!
je moet doen wat je het beste lijkt, en weet cker dat het goed gaat komen met jou ;) !!!!!
k ga je nog vaak genoeg spreken op msn :P (tog?? ;D)

:-* ME
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Caroline

Heel erg knap van je jongen.  :)

FIjn dat je jezelf nu een stuk zekerder voelt, ik hoop dat je dit gevoel kunt behouden en er verder in kunt groeien, sterkte hiermee.

Als je nog niet helemaal je band met hier wilt verbreken is het inderdaad leuk als je je boekje gewoon nog open houdt en van tijd tot tijd als jij er klaar voor bent een updeetje plaatsen.

Heel veel plezier in je nieuwe leventje.  ;)

Succes met je hobby.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sharon

Hey Jasper

wij hebben al uitgebreid op msn met elkaar gebabbeld, maar ook hier zal ik even reageren  :)

Ik snap de reden waarom je dit doet echt heel erg goed en vind het knap van je dat je deze stap zet! Ik ben blij om te lezen dat je toch niet volledig van valkparkiet.com zal verdwijnen, want je weet het hè... ik wil volgend jaar heel waarschijnlijk een ventje van je hebben, dus moet ik wel in contact met je kunnen blijven  ;) Nee, het is volledg jouw beslissing en ik sta er ook echt achter.

Veel succes met alles dat je verder wilt en zal ondernemen! En onthoudt wat ik je heb gezegd!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


I_Xyzyx_I

Hoi Ann

Dankjewel ;D ik heb het ook erg leuk gevonden het dagboekje bij te houden.

Hoi Kim

Ja tuurlijk ;) ik vond het ook erg handig want ik kon gewoon terugkijken wanneer eitjes gelegd waren en zo kijken wanneer ze uit zouden moeten komen.

Hoi Randy

Ja, ik weet het, vond het zelf ook vrij moeilijk te vertellen maar het voelt wel beter.
Tuurlijk spreken we elkaar nog vaker op msn, hopelijk ook nog vaker in het echt! Vond het echt super gezellig afgelopen zondag ;) al neem ik volgende keer wel een rol ductape mee voor als je weer gaat zeuren ;D.

Hoi Caroline

Dank je wel, ik denk dat het wel gaat lukken, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet. Van het belangrijkste, mijn spelletjes verslaving, en ik iedergeval af.

En leventje? ;D Je leeft maar 1 keer dus van je leven moet je wat maken ;) .


Ik zit eerlijkgezegd wel te twijfelen of ik niet gewoon door blijf gaan met een dagboekje bij houden. Ik besteed gemiddeld 15 minuten per dag van mijn tijd op valkparkiet.com maar ik hou me op meer forums bezig waardoor het zoveel word.
Misschien dat ik het gewoon ga proberen, maar zodra ik merk dat ik weer terugval en ik dus ook weer op de andere forums actief ga worden dan stop ik er definitief mee voor een tijdje. Vroeger was ik 2 - 3 uur op een dag puur bezig met forums, hyves en dat soort dingen, en dat wil ik niet meer.
Mocht ik opeens niet meer actief zijn op het forum dan was het iedergeval zo ver dat ik weer terug viel op mijn oude gewoontes en dat ik gewoon alle forums geblockt heb op mijn computer.

Ik ga er nog een nachtje over slapen, morgen gaan we als het mooi weer is eindelijk het nachthok plaatsen. Verder gaan we de kamervoliere in de garage zetten en hier komt 1 koppeltje in.. en misschien nog eitjes dit jaar maar ik verwacht dat niet.
Verder mogen de valkjes morgen op een dieet van eivoer, brood en trostgierst (wat ze vast niet erg zullen vinden) want ik had mijn emmer met voer buiten laten staan en nu is al het zaad nat. Zat nog in voor 3 dagen en wat het laatste beetje dus morgen maar naar de dierenwinkel :-[ .

Groetjes Jasper

ps. wilde net op verzenden drukken stond er dat ik nog een reactie had ;)

Hoi Sharon

Ja ;D vond het erg prettig om gedachtes uit te wisselen.

Ik denk ook zelf dat ik niet zal verdwijnen, gewoon puur omdat het ook erg practisch is een dagboekje bij te houden, of je dit nu opschrijft in een boek, in een word document of op een forum.. je kan altijd terugzoeken wanneer iets gebeurd is en vooruitgangen die je geboekt hebt ;).
Ik zal ook gewoon op msn blijven, meestal staat mijn computer de hele dag aan en kijk ik afentoe of iemand wat zegt op msn ;).

Ik zal het zeker onthouden!:)

Groetjes Jasper


Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Rob S

Citaat van: I_Xyzyx_I op  5 oktober 2008, 00:00:01


Ik ga er nog een nachtje over slapen, morgen gaan we als het mooi weer is eindelijk het nachthok plaatsen. Verder gaan we de kamervoliere in de garage zetten en hier komt 1 koppeltje in.. en misschien nog eitjes dit jaar maar ik verwacht dat niet.
Verder mogen de valkjes morgen op een dieet van eivoer, brood en trostgierst (wat ze vast niet erg zullen vinden) want ik had mijn emmer met voer buiten laten staan en nu is al het zaad nat. Zat nog in voor 3 dagen en wat het laatste beetje dus morgen maar naar de dierenwinkel :-[ .

Groetjes Jasper


Nou heel veel succes dan maar, want het is niet bepaald mooi weer ;)

I_Xyzyx_I

Hoi Rob

Nee inderdaad, gaat het niet echt worden vandaag ;) misschien morgen dat het lukt, mijn pa is vrij als het goed is ;D

Groetjes Jasper


Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

*Manon*

Lees je boekje en je berichtje dat je wilt stoppen met je boekje
Ik kan alleen maar zeggen... volg je gevoel want dan maak je een goede misschien wel de beste keus.

Groetjes Manon

I_Xyzyx_I

Heb uiteindelijk toch besloten door te gaan met mijn boekje, alleen het zal voorlopig wel vrij stil blijven hier en misschien stop ik helemaal met de hobby maar ik denk het niet.

Vrijdag gingen we een weekeindje weg alleen ik kreeg 's ochtends te horen dat ik in Zwolle opgehaald zou worden dus toen heb ik mijn ouders gevraagd of zij de vogels wilde voeren zodat ze het weekeind doorkwamen. 's middags werd ik opgehaald bleek dat ze mn boeken enz waren vergeten, maar ook de vogels waren vergeten te voeren. Dus toen wilde ik naar huis maar ze wilde persé die 30 min "vakantie" niet missen...

Toen we vandaag thuis kwamen was ik helemaal ongerust alleen toen ik in de voliere keek leefde alles gelukkig nog, alleen toen schoot het me tebinnen dat de bronzefallow witmasker x bleekmaskerwitmasker opaline in de garage stonden... en daar lag de bronzefallow dood op de grond en de bleekmaskerwitmasker zat uitgehongerd te wachten op eten.

Waarschijnlijk kan ik hierdoor geen bleekmaskerwitmasker bronzefallow kweken over 2 jaar aangezien deze mutatie combinatie nauwlijks te vinden is, zeker dit formaat en zonder kale plek :'( . Mijn ouders moeten iedergeval opdraaien voor de kosten van een nieuwe bronzefallow witmasker / homozygoot bleekmasker / 2e broedkooi+ 2e bleekmasker popje. Maar dan nog, het idee dat het vogeltje nog geleefd had als mijn ouders even terug waren gereden :'(

Het nachthok word deze week geplaatst als het even mee zit wat weer betreft, het gat is iedergeval gegraafd dus het is een kwestie van wit zand er in gooien, tegels er op en het nachthok er tegen aan zetten.. maar ik weet niet of ik hier nog veel zin in zal hebben..

Groetjes Jasper


Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.