Jonge Chinese dwerg kwartels bij Snip en Snap en hun vriendjes !!

Gestart door Snip en Snap, 6 juli 2008, 12:10:31

« vorige - volgende »

*Manon*

Saskia, heel erg bedankt voor je gastvrijheid vandaag.
Ik heb enorm genoten van al je prachtige valkjes... maar die kleine ene.... ja die is toch wel heel lief  :-*
en ook Moontje heeft mijn hart gestolen....

En wat ben ik ontzettend blij dat al de valkjes die van mij bij jullie zijn gekomen het zo ontzettend naar hun zin hebben..
Het doet mij enorm goed  ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Saskia , zo te zien en te horen was het daar heel gezellig bij jullie !
Hopelijk heb je er ook zo van genoten , grtjs Ann

Mara

Hoi Saskia

Ik had in het boekje van Manon gelezen dat het gezellig is geweest vandaag. Mooi zo. Hoe is het met Crobie?

Mara

Kimm

hoi saskia,

meid , hartstikke bedankt voor je gastvrijheid. heerlijk genoten hebben wij. echt is zit er nog vol van! ;D

en ja zoals manon al zegt, dat ene jonkie zonder naam, toch wel verliefd hoor :-*

en jullie hebben het super voor elkaar!

tot gauw.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Saskia,

Wat een enorme mooie voliere heb je. En prachtige valkjes. Ik heb erg genoten van de foto's in Manon en Kim haar boekje.

Liefs Anja

Snip en Snap

Ik heb het ook reuze gezellig gehad....alleen weet ik nu nog steeds niet wat nu pop of man is ........want ik wilde het uitleggen aan Ed...en toen zag ik die visgraad al niet meer...

Maar ja dat is niet anders....ben blij dat we mooi weer hadden en dat Manon er een goed gevoel bij heeft dat haar valkenvolk bij ons is.

Kim je woont dichtbij dus kom maar snel weer langs nu het nog mooi weer is.... ;) en wie weet blijven ze dan wat tammer !!
En vanavond werd het kleintje al eigenwijzer hoor....na zijn knuffels, vloog die al weer weg  :'(

Heb geprobeerd wat calendula op het vleugeltje te smeren van het kleine geeltje...maar er zit meer op de grond dan op de vleugel...
Ze vliegen ook nog zo ontzettend lomp....

Ik heb wel ontzettend veel weer geleerd, en begin nu het volgens mij allemaal een beetje te snappen.

Met Crobie gaat het hartstikke goed, ben alleen nog opzoek naar de speciale pitten.

Voor de rest nu vroeg naar bed, moet het weekend werken....
En iedereen bedankt voor de lieve berichtjes, we hadden een super dag...vanmorgen gehoord dat we over 5 weken puppies verwachten...dus echt een super dag...en zo veel complimenten over onze vogels....ga bijna naast me schoenen lopen....zou alleen zo veel meer willen weten over ze.....had het idee dat ik Manon en Kim leeg zoog met al mijn vragen...

Groetjes Saskia

Snip en Snap Valkjesopvang
http://www.monsterlijkgoed.nl/snipensnap
Dierenwebshop www.monsterlijkgoed.nl

Dierenfreackske

Hoi Saskia , wat een gezellige voiliere is het ook , he , wat gezellig dat jullie zo dicht bij elkaar wonen , kunnen jullie lekker over de valkjes kletsen he ! Grtjs Ann

Snip en Snap

Citaat van: Dierenfreackske op 14 augustus 2008, 22:58:57
Hoi Saskia , wat een gezellige voiliere is het ook , he , wat gezellig dat jullie zo dicht bij elkaar wonen , kunnen jullie lekker over de valkjes kletsen he ! Grtjs Ann

Ja Ann
Het was hartstikke gezellig...en je blijft praten vooral omdat ik eigenlijk alles wil weten...en het idee heb, dat ik zo weinig weet nog maar.....vooral al die kleuren en geslachten dat is zo moeilijk te zien...

Gr Saskia
Snip en Snap Valkjesopvang
http://www.monsterlijkgoed.nl/snipensnap
Dierenwebshop www.monsterlijkgoed.nl

*Manon*

Hhahahaha Saskia, dat valt wel mee hoor dat leegzuigen met vragen... en we vinden het met elkaar toch leuk om over te praten dus dat geeft niks...

Ik ben blij dat je het ook gezellig vond  ;D ;D

Groetjes Manon

*Manon*

Oja, trouwens Saskia, die geslachten kun je ook niet zien bij deze, omdat de ouders allebei cinnamon zijn of in de split hebben... dan krijg je de zelfde soort jongen...
cinnamon, gepareld, lutino en geelwang geven alleen mannen door aan hun dochters.
Maar omdat Lizzy cinnamon is en Boyke cinnamon in de split heeft, zijn ze er dus allebei drager van en worden zowel de zonen als de dochters cinnamon.
Als Boyke nu alleen drager was van cinnamon, waren alle cinnamonnetjes die geboren waren vrouwtjes.

En hoe dat zit met die visgraat.... daar heb ik geen verstand van...

En ja... je weet de splitten van grizzly niet, dus dat is zowieso koffiedik kijken dan.
Maar de jongen zijn schatjes... vooral valkje zonder naam en Moontje... ik ben verliefd  ;D

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Fijn dat het zo gezellig was joch , ik ga vlug kijken naar de foto's van Kim nu , wat je zegt he ! Hier is ook een valkje waarvan ik nu echt niet weet wat het is , ik denk een pop
of een homo ?  Grtjs Ann

Kimm

hoi saskia,

ook ik vind het fijn dat je zo genoten hebt.

en al die vragen, dat is juist leuk!!!
ik vond het heerlijk om gewoon eens een hele middag over valkjes te praten. want dat kan ik normaal gesproken ook niet.
ik zal eens een foto maken van de visgraat veren want die heb ik nog bewaard van happy. die plaats ik dan wel even in jouw boekje. :D
ik woon zeker dichtbij, dus dat is erg leuk en manon wil zeker ook weer mee hoor de volgende keer!
het was een super dag :D ;D

groetjes kim

Mara

Hoi Saskia en Ed

Ik weet niet of jullie een Faunaland in de buurt hebben? Die hebben heel fijn papegaaienvoer zonder al te veel zonnepitten. De moeite waard om daar te gaan kijken.

Mara

Kimm

hoi saskia en ed.

ik zou nog even wat veren laten zien van happy, de visgraat.

hoe gaat het bij jullie? hoe gaat het met dat lieve kleintje? de naamloze? ;D

liefs kim

Hermien

Prachtige veren zeg! Kun je leuk je kerstkaarten mee versieren. Heb ik wel eens gedaan, zo bij mijn handtekening een veertje geplakt.  ;D