4 juni 2025, 01:05:05

ze bijte en soms lief doen

Gestart door honda, 28 juli 2008, 11:24:37

« vorige - volgende »

honda

hoi wij hebben nu sins 2 weekjes een nieuw valkje der bij gekocht(onse andere is 4maande) ma we hebbe ze eigelijk best wel snel bij mekaar gezet omdat wij dachten dat het wel kon ma ze bijten mekaar welis meestal zit de ene aan de andere ze staart.. ma ze hadde mekeaar ook ete gevoerd  dus kweet ni of ik ze nu uit mekaar weer moet zette ofniet lijkt wel of ze voormekaar wille opvallen en onse 1e valkje is ineens un stuk minder tam  :'(

Kimm

hoi,

het is jammer dat je dat zo snel hebt gedaan. volgens mij had ik ergens een reactie geplaatst op jouw vraag hoe snel bijelkaar.

in ieder geval, als ze niet echt boos etc opelkaar zijn,dan zou ik ze bij elkaar laten. blijf je eerste valkje net zoveel aandacht geven als je daarvoor ook deed. meestal worden ze niet minder tam hoor. hij heeft nu even aandacht voor het nieuwe valkje wat bij hem zit. zorg dat je er veel aandacht aan besteed, dan moet het toch echt goedkomen hoor. maar ze mogen elkaar niet kapot bijten ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Heb je de inrichting van de kooi al veranderd? Dan is het voor beide valkjes nieuw en moeten ze weer een eigen stekkie gaan zoeken. Het oudste valkje wil nu misschien zijn plek verdedigen. Heb ik ergens anders ook al geschreven. ;D