28 april 2024, 11:01:48

Nieuwe kooi

Gestart door Lique, 3 november 2003, 21:49:48

« vorige - volgende »

Lique

3 november 2003, 21:49:48 Last Edit: 3 november 2003, 21:50:05 by Angelique
Hoi allemaal,

We hebben sinds zaterdag een ongelooflijk mooie kooi.
Vandaag hebben we de valkjes erin gedaan en ze vinden het schitterend.



Groetjes Lique

Tara

Hej Lique,

dat is inderdaad wel een erg mooie kooi zeg ::), ik zie inderdaad dat ze het naar hun zin hebben, gefeliciteerd met de nieuwe kooi-aanwinst :).

Groetjes, Tara

bannanne

fwieuw zo'n ruime kooi, tof zeg ze zullen het vast naar hun zin hebben

Stijn dc

hello

das een aardig grote kooi zeg. hadden jullie vroeger een kleinere? hoeveel valkjes zitten er nu al in?
proficiat met je aankoop!

SDC:D

Lique

3 november 2003, 22:35:49 #4 Last Edit: 3 november 2003, 22:36:26 by Angelique
Hoi allemaal,

Ja, ik ben echt bijzonder trots op de nieuwe kooi.
er zitten op het moment 7 valkjes in.

We hadden een Essegi Papegaaienkooi Perla. Zo iets als deze, maar dan mooier ;) (in het groen met messing)

Hoogte: 155-175 cm
Breedte: 90 cm
Diepte: 55 cm
Gewicht: 30 kg
Inhoud: 0,14 m3

Stijn dc

hello

ja dan is deze zeker een verbetering, heb je hem nieuw gekocht?

succes ermee

SDC:D

Lique

whaha, nee zeker niet nieuw.
Hij was van een hele lieve vrouw.
Zij kon niet meer voor haar 6 valkjes zorgen en plaatste een advertentie op www.marktplaza.nl
ik zag deze, en omdat het in almere was, heb ik de advertentie aan trudie doorgestuurd.
Alleen trudie heeft er al 6, en 12 dat zou te veel zijn.
Dus ik speelde de advertentie door aan Xander en Linda.
Zij wouden ook nog een paar valkjes erbij hebben.
Ik ben met Xander naar Almere gereden, en het leek allemaal geweldig. We konden alles zo gratis meekrijgen.
Xander heeft deze kooi, met de valkjes:
en ik heb de mijne.
ik ben er superblij mee, en Xander en Linda ook.

groetjes Lique

Speedy

Hoi Angelque,

Ik ben heel blij voor je, dat je zelf toch nog iets aan deze advertenie hebt gehad....zo zie je maar weer...leuk hoor....en de valkjes? zijn ze een beetje tam?
Je was wel heel erg dicht bij me in de buurt hoor.

Groetjes,
    Trudie

Henry

                                  he lique


haaha weer uitbreiden he heb je nun 2 voliere in de woonkamer.was daar nog wel plek voor ik hoop het van wel he.maar wat een mooie bonte zat daar tussen >:(


henry van ellinkhuizen

mastolk

Hoi Lique,

Dat is zeker een mooie kooi. Had jij er nu ook 3 valkjes bij of begreep ik dat verkeerd?!
Ik heb zo'n ''torenmodel'kooi van Ferplast hoeveel valkjes kunnen daarin!? We hebben er nu 4 in, maar willen er miscshien nog twee (of meer?!) bij maar dan willen we er eigenlijk niet nog een kooi bij hebben.

Groetjes Margrietha

Mandy

Zeker een mooie kooi grote kooi, zullen ze wel blij mee zijn. Eventjes wennen misschien, maar daarna zeker genieten.
Past ook goed bij jullie inrichting, met dat blauw. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Paul

Hoi Margrietha,

Die Ferplast Vollieres heb je in verschillende maten en aan de hand van de maat kan je ongeveer bepalen hoeveel erin kunnen.
In de grotere kunnen er makkelijk 6 en in de kleinere is dat echt het maximale of misschien wel iets minder.
Het maakt natuurlijk ook uit of ze er elke dag even uit mogen dan kan de ruimte ook iets kleiner zijn.

Groetjes, Paul

mastolk

4 november 2003, 13:31:35 #12 Last Edit: 4 november 2003, 13:33:30 by mastolk
Hoi Paul,

Ik zal ff de kooi opmeten:
hoogte 150 cm
breedte 64 cm
diepte 54 cm

Misschien zegt dit idd meer voor jou. Hopelijk kun je me vertellen hoeveel er ongeveer in mogen. Bedankt alvast.


Oh ja en wat betreft los laten. Elmo en Pino kunnen vrij los, maar Elmo vind de kooi te gezellig bij Sien en Taco  :-/, heel raar vogeltje haahah. Maar Pino gaat er veel uit.
Taco en Sien kunnen er nog niet uit ze zijn nog niet tam genoeg, en Taco moet nog gewiekt worden. Sien heeft iets aan haar vleugel (wat weten we niet we kregen haar zo) dus haar laten we niet wieken, ze kan toch niet zo goed vliegen.
Voor je het vraagt waarom wij ze wieken, het is te gevaarlijk hier om ze los te laten. Hoge spiegels enz.

Groetjes Margrietha

Nes

Hoi Lique,

wauw! Geweldig zo'n kooi  :) en ook nog gratis  ;D heb je eindelijk weer een keertje geluk! Dat hebben jij en Peter wel verdiend! Veel plezier ermee.

Groetjes Nes.

P.s. ik heb zo'n kooi als Xander. Hoeveel mogen daar in?
4 ofzo?

Lique

Citaat                                 he lique


haaha weer uitbreiden he heb je nun 2 voliere in de woonkamer.was daar nog wel plek voor ik hoop het van wel he.maar wat een mooie bonte zat daar tussen >:(


henry van ellinkhuizen
Hoi Henry,

Welnee, de papegaaienkooi heb ik uit de kamer.
Deze wil ik verkopen.
Ja, Yellow zit er lekker in, en ze vindt het heerlijk.

groetjes lique