Sharons ABC-bende - Toch nog een beetje vreugde

Gestart door Sharon, 28 juni 2008, 16:06:32

« vorige - volgende »

Hermien

Inderdaad, ik dacht zo jou even lekker terug te pakken.....

;D   ;D   ;D   ;D

Ja, lekker kwartet heb ik hier! Op en top genieten!

;D    ;D   ;D   ;D

Sharon

Hoi allemaal

super goed nieuws! Het is nu 100% zeker:

Ik ga morgen mijn prachtige meissie Cayli ophalen in Antwerpen  ;D ;D ;D Ik ben echt super, super blij! Ik kan dan ook niet wachten tot het morgen is. Ik zal haar rond 12 uur hebben  ;D Ooooh, spannend!  ;D ;D Ik vind het echt een heerlijke uitdaging om haar tam proberen te krijgen.

Met Angel en Boyd gaat ook alles super. Angel is nog steeds vreselijk in de rui en mijn kamer lijkt onderhand wel een sneeuwpiste uit Oostenrijk  ;D ;D :o Ik heb echt het idee dat ze nu nog meer van de kroelbeurten geniet dan anders. Misschien komt dit wel omdat de nieuwe veertjes jeuken?  ??? Maar ik vind het in ieder geval heerlijk en geniet echt met volle teugen van mijn lekkere knappe kroelkippie  :-* Ze is gewoon echt een engeltje zoals haar naam  :-*

Boydje... tja, mijn ventje is zoals altijd hartstikke eigenwijs  ;D Maar wat geniet ik van mijn ventje. Ik zou hem echt niet anders willen hoor! Ik ben laatst met hem op het toilet gaan zitten om te kijken hoe hij het daar deed... nou, hij deed het voorbeeldig! Hij heeft niet eens een poging gedaan om bij me weg te vliegen  :o ::) Hij bleef keurig op mijn vinger of op mijn schouder zitten. Hij heeft echt die hele tijd dat ik daar was bij mij gezeten. Toen ik weer terug de kamer inkwam vond meneer het wel weer prima en vloog hij doodleuk weer bij me weg  :P ::) Ja, het is een slim ventje, na één keer weet hij al dat je in de toilet netjes moet blijven zitten en dat je buiten het toilet genoeg ruimte hebt om te vliegen  ::) :P :P :P Maar zoals ik zei: ik vind het een heerlijk ventje en ben ook echt mega blij met hem  :-*

Zo, dat was het weer voor vandaag  ;D Hopelijk vonden jullie het een leuke update.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kimm

nou meis,

ik wens jou ontzettend veel plezier morgen en je droom is uitgekomen!!! toppie hoor!!!
ik lees morgen je update natuurlijk he?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Kim

nou, ondertussen weet je al hoe laat het gaat gebeuren  ;)

Hoi Hermien

;D ;D ;D

Maar je moet toegeven dat het de moeite waard was bij mij  ;) :P ::)

Hoi Kim

bedankt hoor! En idd: dat is een mutatie die ik echt altijd wel prachtig heb gevonden.

En natuurlijk schrijf ik morgen een update  :D

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

♥Debby♥

Heel veel plezier morgen Sharon..

ben reuze benieuwd naar een update en foto's natuurlijk!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Annelies

Hoi Sharon

Wat gaaf hé morgen je mooie meisje halen, ik ben zoooooooo benieuwd.

Je moet wel snel met foto's komen hoor.

En ja ja Boyd lijkt wel een beetje op mijn Benji, lekker eigenwijs  ;D

Sharon ik wens je heel veel plezier morgen met het halen van Cayli en hoop je snel te lezen, heb je al een kooi voor haar ???

Groetjes Annelies

Sharon

Hoi Debby

dank je wel! Dat zal zeker gaan lukken hoor  ;D
Ik plaats morgen zowieso een update! Wat betreft foto's: die komen er ook zo snel mogelijlk aan. Het ligt er een beetje aan hoe ze morgen reageert op de verandering. Doet ze het goed zal ik morgen misschien al foto's maken, en anders maandag  :)

Hoi Annelies

leuk je weer te zien meid!

Ja, ik vind het echt super gaaf! Ben super blij!
Ik zal proberen zo snel mogelijk foto's te maken. Heel misschien morgen al, maar dat ligt eraan hoe ze reageert op de verandering.

Hahaha... ja, heerlijk toch al ze zo eigenwijs doen  :P

Bedankt, en dat zal zeker lukken!

Ja hoor, haar kooi staat al vanaf vanmiddag helemaal klaar  ;D

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Hermien

Het was zeker de moeite waard. Over het naar toilet gaan met Boyd. Heb je hem inmiddels al zindelijk kunnen krijgen.....?  ;D   ;D   ;D   ;D

Hier gaan ze ook om beurten mee naar de plee, maar nee hoor, het wil maar niet lukken. Ze doen het overal behalve op toilet.... >:(

Sharon

Hoi Hermien

whahahahahahaha... ik lach me echt rot met je reactie  ;D ;D ;D Boyd al zindelijk, hoe verzin je het?  ;D ;D ;D Echt geweldig.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Dierenfreackske

Hoi Sharon , wat fijn voor je dat je morgen je nieuwe valkje kan ophalen , heerlijk voorruitzicht weer he ! En wat fijn ook dat het goed gaat met Angel en Boyd , geniet maar alvast van je valkjes he meid , je verdiend het wel vind ik ! Grtjs Ann

Sharon

Hoi Ann

wat ben je toch ontzettend lief!  :-* Echt hartstikke bedankt meid. Ik vind het zelf ook heerlijk dat ik morgen mijn schatje bij me heb. En uiteraard ben ik ook super blij dat met Angel en Boyd alles goed gaat. Genieten doe ik zeker! Daar kun je zeker van op aan  ;D

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Caroline

Yes!!! 100 % zeker!!!

Leuk dat je morgen je mooie meisje op gaat halen.

Heel veel plezier morgen!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

I_Xyzyx_I

Hoi Sharon

Leuk dat je valkje komt! Ik had het ook van Yannick gehoord, mag hij weer lekker in de trein zitten filosiferen over het leven haha ;D.

Ik ben erg benieuwd naar foto's ;) al heb ik het valkje van ca 10 cm afstand mogen bewonderen. :P

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Kaatje

5 oktober 2008, 07:11:33 #254 Last Edit: 5 oktober 2008, 07:17:52 by Kaatje
Hoi Sharon,

Je hebt weer een hele aparte en super gave naam uitgekozen voor je nieuwe popje ! Ik wil je voor vandaag ook ontzettend veel plezier wensen met het ophalen van Cayli  :D

En de update zal zeker weer heel erg leuk gaan worden en natuurlijk de foto's  ;)

Ik ben blij dat de kooi al helemaal klaar staat en je er één op de kop hebt weten te tikken. De kooi die ik heb, bewaar ik voor het geval dat Paco ineens weer keuren krijgt.

Hij wilt nog steeds wipwappen zoals je gelezen hebt, dus ik zit nog steeds in dubio wat ik nu eigenlijk moet doen. Vandaag heeft hij Vicky een paar uur lopen kroelen en vanavond deden ze het op de gewone leuning en nu zat hij stil en vond ze het weer goed  :-\

Nogmaals ontzettend veel plezier vandaag  ;D

Liefs, Karin