Sharons ABC-bende - Toch nog een beetje vreugde

Gestart door Sharon, 28 juni 2008, 16:06:32

« vorige - volgende »

Kimm

leuk hoor sharon dat het goed gaat. en een super mooie handtekening heeft debby weer gemaakt! lief van haar.

dikke knuffel voor a b en c  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Kim

ja, het is zeker fijn en leuk dat het goed gaat. Ik ga dit weekend weer een update schrijven over mijn schatjes.

Ja, Debby heeft zeker een prachtige handtekening gemaakt! Ik ben er erg blij mee! Echt heel erg lief  :-*

Ik zal Angel en Boyd een echte knuffel geven, en Caily zal ik haar knuffel virtueel geven  ;)

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

♥Debby♥

als je het niet erg vind mag je het wel weg halen..  :-[ dank je!

Trouwens heel stom. dat A B C was me niet eens opgevallen.. hahaha.. wel gaaf!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Heb je liever dat ik het ook weg haal, Deb??

Gave handtekening, Sharon .... het ABC valt me ook pas op, grappig.  ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Sharon , wat een gave handtekening heb je ook !
Grtjs Ann

Sharon

Hoi Debby

ik heb het ondertussen weg gehaald  :) Sorry meid, ik wist niet dat je dat liever niet wou. Maar nogmaals: super bedankt voor de prachtige handtekening  :-* Ben er erg blij mee!

En idd: A,B,C  ;D Dus er kunnen er nog heel wat bijkomen, hahaha  ;D ;D :P

Hoi Caroline

ik heb het ondertussen ook al weggehaald.
Bedankt voor je compliment, maar echt alle eer gaat naar Debby hoor! (Maar dat weet je al  ;)).

Grappig dat het jou nu ook pas opvalt van mijn ABC

Hoi Ann

bedankt voor je complimenten meid! Maar alle eer gaat naar Debby hoor  ;)

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sally

Hallo Sharon,

Heb nog niet gereageert hier sinds je Caily hebt, maar wel op msn natuurlijk.
Maar ik wil hier ook nogeens benadrukken dat Caily echt een super mooie dame is, en dat je daar een geweldig 3tal hebt.
De foto's van Angel, Boyd en Caily zijn ook geweldig mooi, het zijn 3 schatjes.

Ben je al een beetje begonnen met het Tam-maakproces van Caily?
Is het de bedoeling dat ze na verloop van tijd (als Caily goed tam is) dat ze dan samen in de kooi gaan met 3?

Oh, dat A, B en C is me nu ook pas opgevallen. Echt leuk zeg! :D
En wanneer komt D eraan? :D

Groetjes Sally

Sharon

Hoi Sally

leuk dat je hier ook een berichtje post. We hebben idd al lekker op msn gebabbeld  :D Bedankt voor je complimenten  :-* Enne... ik ben het volledig met je eens  ;) Ze zijn alledrie echt heerlijke valkjes.

Ik ben al wel een beetje begonnen met het tammaakproces ja. Haar laten wennen aan mij en aan de hand in de kooi. En het is idd de bedoeling dat wanneer Caily tam is, ze bij Angel en Boyd in de kooi gaat.

Grappig dat dat ABC jou nu ook pas opvalt  :P En wat D betreft... dat kan nog lang gaan duren hoor. Voorlopig zit er bij een slotje op.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Caroline

D kan nog heel lang duren?? ???

Ja hoor .... kijk eens hoe snel C ging.  ;)

Wil het tam maken wel een beetje lukken meis, het lijkt een hels karwei.  :-X

Hopelijk  heb je snel haar vertrouwen gewonnen.

Een fijne zondag met lekker veel zonnetje.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sandy

wat mooi geelwangentje en wat een prachtige naam heel veel plesier er van

Sharon

Hoi Caroline

ja, D kan idd nog een hele tijd gaan duren hoor. Dit is vanwege gezondheidsredenen hoor  ;) Ik ben van plan om een luchtreiniger aan te schaffen, en als ik die eenmaal heb, dan zal eventueel D mogen komen. Het is ook zo dat ik nog thuis woon, en mijn moeder wou eigenlijk ook al niet dat er meer zouden komen dan Angel en Boyd, en nu zegt ze weer dat Caily de allerlaatste was, dus... Het ligt dus niet echt aan mij wanneer D eventueel kan komen. Als mijn moeder voet bij stuk houdt, dan komt D pas als ik op mezelf woon, en dat kan nog wel een tijd duren  ;)

En zo snel ging C ook weer niet hoor. Een half jaar na Angel kwam Boyd, en een half jaar na Boyd kwam Caily. Dus zo heel erg snel is dat ook weer niet  :P

En het tammaken gaat eigenlijk best goed voor een valkje dat 8 maanden lang in een volière heeft geleefd. Ze is ook helemaal niet bang aangelegd. Ik sta er echt versteld van. Ik zal of vanavond, of morgenavond weer een update schrijven. (Als ik weer een stap verder ben met d'r  ;)). Dus een hels karwei is het niet hoor  ;) Ik vind het best wel weer leuk om te doen, zo'n valkje tam maken  :D Een lekkere uitdaging  ;)

En met dat vertrouwen komt het goed hoor  ;)

Hoi Sandy

dank je wel voor je complimenten! Ik heb echt veel plezier van ze!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kimm

hoi sharon,

wat fijn dat het zo goed gaat joh!
heerlijk hoor en het is zeker een hele uitdaging om het tam te maken, omdat zij zo lang in de voliere heeft gezeten. misschien is zij wel heel erg makkelijk. dat scheeld ook alweer!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Fijn dat het zo goed gaat met je ABC.
Mijn was het ook niet opgevallen.

En met jou engelen geduld lukt het je vast wel om Caily tam te krijgen.

Wie weet als je een luchtreiniger hebt dat je dan toch voor valkje D mag gaan van je moeder.

Je klinkt in ieder geval al superblij met je drietal. Dus denk dat je het niet erg vind als je even moet wachten op nummertje 4.

Liefs Jeanine

Sharon

Hoi Kim

ja, het is zeker fijn dat het zo goed gaat! Ben ik echt blij mee. Het tam maken is idd een heerlijke uitdaging, ééntje die ik maar al te graag aanga  :D Het is echt super om te zien hoe zo'n valkje je steeds meer en meer gaat vertrouwen en steeds meer en meer durft. Echt heerlijk is dat en het geeft zo'n goed en bevredigend gevoel. En voor zover ik al iets kan zeggen over Caily's karaktertje is ze helemaal niet bang aangelegd en is ze lekker nieuwsgierig en ondernemend. Ideaal voor mij dus  ;D ;D

Hoi Jeanine

ik vind het ook heel erg fijn dat het zo goed gaat! Haha, volgens mij had niemand het al door van dat ABC  ;D :P

Ik denk ook wel dat ik met Caily een heel eind ga komen hoor. Ze heeft het denk ik toch wel in haar om tam te worden. En ze is lekker nieuwsgierig, dus dat werkt al lekker mee  ;)

Ik zou het niet weten of valkje D mag komen als ik een luchtreiniger heb. Maar op het moment heb ik mijn handen vol aan dit trio  :P ;D Wat ik natuurlijk heerlijk vind  ;) Ik ben ook echt super blij met mijn trio hoor! Ik geniet super veel van ze! En ik vind het idd niet erg als ik nog een tijd moet wachten op valkje D  :D

Liefs
Sharon

P.s.: er komt zo een update...  ;D
Hun dagboekje

Sharon

Hoi hoi allemaal

ja, het is weer tijd voor een update van mij!  ;D Ik had al gezegd dat ik of vandaag of morgenavond een update zal plaatsen, afhankelijk van hoe Caily het deed. Nou, ze doet het zo goed dat er nu dus al een update komt.  ;D

Maar ik zal eerst even iets leuks vertellen over mijn catharina parkiet, Davina. Ze komt hier eigenlijk nooit ter sprake, maar hoort toch echt wel bij mijn vogelbende! Ze is niet tam, maar vermaakt zich prima in de kooi. Haar kroeltjes haalt ze bij haar speeltje, wat een erg lief zicht is  :-* Ze is ook een kneusje: ze heeft namelijk gebroken neusdopjes. Aan één kant is zelfs heel het neusdopje gewoon weg  :o Dit was al zo toen ik haar kocht. Ook heeft ze altijd een heel erg rommelig verenpak en haar vleugels hangen ook 9/10 keer langs haar lichaam. Ik weet niet waarom ze dit allemaal heeft, maar ze lijkt er geen last van te hebben. Ze is erg gelukkig hier en maakt echt super lieve geluidjes waar mijn hartje echt van weg smelt  :-* Ze is echt een schatje. Gisteren had ik haar uit de kooi gehaald (gevangen) omdat haar nageltjes weer veel te lang waren geworden. Deze groeien erg snel bij d'r. De slijtstok helpt niet. Ondanks dat ze niet tam is kon ik gewoon haar nageltjes knippen. Ze bijt helemaal niet. Ik kon haar vol met één hand vasthouden en met de andere hand haar nageltjes knippen zonder dat ze mij iets deed  :o (Bedenk dat ze NIET tam is!). Natuurlijk spartelde ze in het begin wel wat tegen, maar als ik eenmaal bezig was, liet ze het goed toe. Zij is hier trouwens het langste van al mijn vogeltjes  :)

Zo, dat was de update van Davina. Die is zo lang geworden dat ik de volgende update in een nieuw bericht ga zetten  :P Tot zo!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje