5 mei 2025, 03:23:09

Aai en kriebel plekken..?

Gestart door Always look.., 13 juni 2008, 21:31:23

« vorige - volgende »

Always look..

Met Vito ben ik er gister achter gekomen dat het hij erg lekker vind om gekriebeld te worden in zijn nek..
Nou ben ik benieuwd wat nou de meest populaire kriebel plekjes zijn bij de valkjes in het algemeen?

Gr Sanne en Vito

mieke rosie

Mijn ervaring is dat het heel erg afhangt van het valkje zelf. Ik lees steeds dat ze het lekker vinden om over hun buik gekriebeld te worden, maar als ik maar naar hun buik wijs beginnen ze al te "mopperen"en te bijten. De nek en de hals zijn favoriete plekjes. De rug wordt sterk afgeraden, zeker bij mannetjes, omdat de sexuele driften stimuleert. Als er geen vrouwtje in de buurt is, is dat niet handig. Ik denk dat je zelf moet ontdekken wat hij/zij lekker vindt. Ze laten meestal duidelijk merken wat ze er van vinden door te bijten, of te blazen, of het kopje scheef met een uitdrukking die zegt: "meer, meer, meer."
succes met je ontdekkingstocht.
Groet Mieke Rosie

Always look..

Ik heb mijn vorrige valk nooit echt kunnen aaien dus dit is echt helemaal nieuw voor me..
Vito is echt totaal niet bang voor me handen en laat zich makkelijk aanraken maar nog niet eerder geprobeerd hem te kroelen..

Wel is het goed dat je nog eens erbij zegt dat je een man niet "teveel" over de rug moet aaien..

mijn vorrige valk was nogal actief (tegen zijn touw) en vond dat best vervelend omdat dat zo'n 100x op een dag was, en zou niet willen dat ik Vito daar toe stimuleer..

gr Sanne

Romy

Hoi!

Flupke houdt er heel erg van om gestreeld te worden aan haar neusje en tussen haar neusje en oogje.
Ook op haar koppie en nekkie vindt ze fijn.
Soms ook aan haar kaakbeen, maar dat is niet altijd het geval. Als ik langs haar oortje streel, dan begint ze te gapen  ;D

Groetjes
Romy

Hermien

16 juni 2008, 16:34:09 #4 Last Edit: 17 juni 2008, 16:06:29 by Hermien
Gabber heeft een speciaal plekje in zijn nek waar hij graag geaaid wordt. Goofy en Silvo vinden alles goed, als het maar ge(p)aaid wordt.

Damien

Saya gaapt zich een ongeluk als ik hoor over haar oren kriebel. Verder vind ze alles op haar koppie wel lekker. De rest van haar lichaam mag ik niet aankomen van dr.
Mijn dagboek: Deel 1: Klik
Deel 2: Klik

Gerda

Het is juist zo dat je bij popjes niet teveel over de rug moet aaien, omdat je dan paargedrag stimuleerd (het mannetje klimt namelijk op de rug van het vrouwtje en niet andersom  :D)

Gerda

Damien

Van de rug blijf ik zowieso af. Ik lees wel eens dat ze het lekker vinden om op hun buik gekriebeld te worden, maar daar mag ik niet aanzitten van dr. Zelfs het aantikken van haar staart vindt ze neit leuk :)
Mijn dagboek: Deel 1: Klik
Deel 2: Klik

Always look..

Vito vind ook over zijn hele koppie lekker en als ik stop begind hij er echt om te bedelen..
even testen en doen dus  ;)